Je bent gewoon een vies oud mannetje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
Wat je zegt ben je zelf.
Kaneel probeert anti-seks uit te stralen.quote:
Sletquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
Ik maak liever zelf schoon.Beetje een tic van me.
Ik heb net de frituurpan schoongemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
Ik maak liever zelf schoon.Beetje een tic van me.
OCD klopt wel. De rest niet.quote:
Ik ben er anders nog.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Kinderbedtijd is geweest dus er mag gerust over seks gepraat worden
nee bedanktquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
niet elke avondquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Kut klusjequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb net de frituurpan schoongemaaktKutvet.
Kutvet. Wat klinkt dat ranzig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb net de frituurpan schoongemaaktKutvet.
Ik ben een seksuele non-entiteit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaneel probeert anti-seks uit te stralen.
``Probeert''
bedankt typischquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
ik vind de inzichten over seks van de gemiddelde FOK!er ook niet zo interessant
Dit klopt wel een beetje jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
ik vind de inzichten over seks van de gemiddelde FOK!er ook niet zo interessant
Like the real OCD of van oh ik wil het graag schoon hebben en ben daar een beetje erger dan normaal in?quote:
slecht team matigquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe speelt southampton onder koeman?
Ik denk niet the real deal. Gelukkig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Like the real OCD of van oh ik wil het graag schoon hebben en ben daar een beetje erger dan normaal in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |