Ik ben even kwijt waar dat de afkorting van is.quote:
Wel eens een 30 cm gehaald, maar kon maar de helft op. Toen de andere helft later op de middag gegeten. Dat smaakte nog wel goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor
Sowieso die broodjes meenemen
Gewoon meteen eten
Ook dit.quote:
Lijkt me prima als mijn vriend kookt als we een huisje hebben en dat ik schoonmaakquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En poetsvrouwen meestal vrouwen, maar hoooo als je zegt dat poetsenvrouwen werk is dan pas maar op
Is goed tegen depressies bij vrouwen.quote:
Kan je maar 15 cm aan ja?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt waar dat de afkorting van is.
[..]
Wel eens een 30 cm gehaald, maar kon maar de helft op. Toen de andere helft later op de middag gegeten. Dat smaakte nog wel goed.
[..]
Ook dit.
Hoewel daar gelukkig ook wat meer variatie in komt.
America's Next Top Modelquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
Ik ben even kwijt waar dat de afkorting van is.
Dat vind ik ook wel een prima regelingquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me prima als mijn vriend kookt als we een huisje hebben en dat ik schoonmaak
Dan ben ik al goed gevuld. xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
schoonmaakster tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me prima als mijn vriend kookt als we een huisje hebben en dat ik schoonmaak
O, nee. Dat programma haat ik.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik al goed gevuld. xDWaarom gaat het hier altijd over seeeeeeeeeeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Omdat seksquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier altijd over seeeeeeeeeeks
Sorry. Maar ik vind het echt vreselijk.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik al goed gevuld. xDsletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hohoho[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het gaat over eten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier altijd over seeeeeeeeeeks
12/uurquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar moet er wel geld voor zijn..
Dan zou ik zoiets 1x in de 2 weken doen ofzo.. zelf wel beetje bijhouden maar haar gewoon alles goed laten doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |