nou dat is alvast reden 1 waarom je er geen hebtquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik een vriendin heb en ze doet vervelend moet ze een uur in de regen op het balkon staan.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik een vriendin heb en ze doet vervelend moet ze een uur in de regen op het balkon staan.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Haar laten koken.quote:
Dat is niet aan te raden iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je niet dronken gaan douchen dan.
Laat ik het zo zeggen: ik ben aan veel dingen begonnen die ik nooit heb doorgezet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, omdat je al 2 intro's had en samenwonen
haha sletquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ben aan veel dingen begonnen die ik nooit heb doorgezet.
Nooit last vanquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
niets zo vervelend als s'nachts wakker worden door een tekort aan dekbed
Dat vind ik best irritant.quote:
Je moet je eigen beperkingen accepterenquote:
jij rolt je dan niet op in een dkebedquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit last vanVriend en ik slapen in een 140 cm breed bed met een 200 cm breed dekbed. Gaat prima
Dat kanquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ben aan veel dingen begonnen die ik nooit heb doorgezet.
quote:
Water.quote:
Haha autist.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik best irritant.Je loopt elkaar bijna altijd in de weg.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit last vanVriend en ik slapen in een 140 cm breed bed met een 200 cm breed dekbed. Gaat prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |