Was je thuis situatie kut dan? Want ik heb nog lang thuis gewoond maar ik had een goede relatie met mijn ouders, ik trek dat niet hoor in een studenten huis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat moest ik dus iets van 2 jaar blij dat ik weg moest.
ik woonde toch begeleid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was je thuis situatie kut dan? Want ik heb nog lang thuis gewoond maar ik had een goede relatie met mijn ouders, ik trek dat niet hoor in een studenten huis.
Mij ook niet, daarom voor een zelfstandige woning gekozen. Ik erger me veel te snel aan viezigheid enz. Studentenhuizen die ik heb gezien vond ik echt smerig. Dus beter voor mij en eventuele huisgenoten als ik daar niet ga wonen. Anders zie ik mezelf al enorm zeuren of zelf alle troep van iedereen opruimen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij echt helemaal niks, huisgenoten en keuken en badkamer delen
Tenzij samenwonen.quote:
Ja dat was de vraagquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat dan? Ik wilde zelf uit huis had gewoon goede relatie met mijn ma & pa.
Heb jij geen behoefte om alleen te zijn soms dan?quote:
Het douchen zelf is op zich nog wel te doen maar die acrobatiek eromheen maakt het wel lastiger iddquote:
Samenwonen is best fijn hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 huizen, als ik der beu ben kan ze wieberen
nee want dat zou ik niet handlen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte om alleen te zijn soms dan?
Moet je niet dronken gaan douchen dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het douchen zelf is op zich nog wel te doen maar die acrobatiek eromheen maakt het wel lastiger idd
Ik zou dan om die reden al minder vaak douchen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het douchen zelf is op zich nog wel te doen maar die acrobatiek eromheen maakt het wel lastiger idd
Geen ervaring mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Samenwonen is best fijn hoor.Zolang het goed gaat ofcourse.
22quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Oke, omdat je al 2 intro's had en samenwonenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
22
Ik heb op mijn 19e tot bijna 21e samengewoond.
nee gewoon elke nacht zonder dekbed eindigenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel aparte dekbedden mag ik hopen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel aparte dekbedden mag ik hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |