Onzin allemaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer belde mij vandaag op dat hij genomineerd had.. vervolgens kwam er een rant van 10minuten van mijn kant (ha dat rijmt) over dat ik het dom vind en dat hij mij beter niet moet nomineren omdat ik het toch niet ga doen
ik kreeg laatst ook puisjes man denk een van de eerste in mn levenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk.
Voelt ook zo vies op je huid vind ik altijd.Heb wel eens foundation of BB cream geprobeerd, maar ik zoek het niet. Sowieso heb ik een erg gevoelige huid en krijg ik snel puistjes, dus laat maar lekker ademen.
Die 2 zijn erg belangrijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind van wel, vriend van van wel. De rest interesseert me niet. Ik heb meestal helemaal niets op.
Misschien staat het wel geil bij je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleding is een ander verhaal wijsneus.
Eindelijk gaan puberen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ook puisjes man denk een van de eerste in mn leven
14de al?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee was ik op mn 14e klaar mee gelukkig
Balletjes ingedaald?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ook puisjes man denk een van de eerste in mn leven
Precies.quote:
Nah, dat niet. Een jurkje is toch leuker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien staat het wel geil bij je.
Pics in dm van jou in een jurkje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Nah, dat niet. Een jurkje is toch leuker.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien staat het wel geil bij je.
Nee gek.quote:
Ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig heeft mij nog niemand genomineerd voor dat Icebucketchallenge gedoe.
Ik zal het toch niet doen.
Kijk maar op facebook. O wacht, geen vrienden.quote:
Geef je fb danquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk maar op facebook. O wacht, geen vrienden.
Sommige 14-jarige hebben amper schaamhaar man, dan kan je niet lichamelijk al uitgepubert ziijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt niks gebeurd sinds mn 14e hoor
Ik herhaal, ik ben lichamelijk niet veranderd sinds m'n 14e.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige 14-jarige hebben amper schaamhaar man, dan kan je niet lichamelijk al uitgepubert ziijn
Neuh.quote:
Wow. Je bent gewoon blijven hangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik herhaal, ik ben lichamelijk niet veranderd sinds m'n 14e.
Geen centimeter gegroeid.
Geen extra lichaamsbehaar.
Stem niet zwaarder geworden.
zou niet weten wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |