Ik snap best dat het belangrijk is om ze nieuwe dingen te leren, maar dat kan ook nog nadat ze de leeftijd van het jengelen een beetje voorbij zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SLaat nergens op ja![]()
Gewoon patat en pannenkoeken.
Van die mensen die alleen rauw eten, etenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon je kind komkommer voeren tot zijn 6e. Dan overgaan op selderij.
Ik denk graag met anderen meequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim van je, daar had ik nog niet aan gedacht.
Dank je wel.
Gewoon lekker bij de wok sushi eten tussen Corry en Sjonquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind Sushi nog steeds niet lekker maar misschien heb ik het goede restaurant nog niet gevonden.
Moet nu gelijk aan dat ene kind van die docu denkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Van die mensen die alleen rauw eten, eten
30 appels per maandquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet nu gelijk aan dat ene kind van die docu denken
Nee dan liever tussen Willeke & de kids.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij de wok sushi eten tussen Corry en Sjon
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij de wok sushi eten tussen Corry en Sjon
Die werd ziek ook toch als het fabriekseten at?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet nu gelijk aan dat ene kind van die docu denken
Verkopen ze zeker niet meer?quote:
Slapen, huilen in een hoekje, geen cola drinken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou?
Zit je weer naar mijn foto's te kijken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Hoe kunnen sommige mensen zo mooi zijn
make upquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Dank jequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
SOrry, kan er niks aan doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Snowbells het volgende:
Ook jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit je weer naar mijn foto's te kijken?
Photoshop?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
make up
en dat programma waarin je dingen kan aanpassen.
Indo met blond haar? Lijkt me juist geen combi. Staat het op facebook?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook ja
Vriendin van me heeft d'r haar geblondeerd (indo) en ze ziet er echt zo pretty nu uit. Jaloersmakend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |