Heb je weleens al die comments op elke tweet van Lineker gezien?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zat sushi te eten met ro vanmiddag, kwam er ook zo'n gezin precies achter ons zitten. Opa, oma, kinderen + kleinkind. En dat kindje jengelde als ze iets van haar weg pakten, schreeuwde continu
Dan geef ik dat kind gewoon een tik en als ik dan een grote mond krijgen papa en mama er ook een.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zat sushi te eten met ro vanmiddag, kwam er ook zo'n gezin precies achter ons zitten. Opa, oma, kinderen + kleinkind. En dat kindje jengelde als ze iets van haar weg pakten, schreeuwde continu
We zijn ook echt snel weggegaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gatverdamme. Daar kan ik echt niet tegen.
Veel beter jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Wie gaat er trouwens met zo'n klein kind sushi eten? Ga lekker naar de Mac of zo.
Das niet hip tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Wie gaat er trouwens met zo'n klein kind sushi eten? Ga lekker naar de Mac of zo.
Alsof zo'n kind uberhaupt dat lust.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Kind meteen ziekquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alsof zo'n kind uberhaupt dat lust.
Echt hequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een kind lust wat je m leert etenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zou zo`n kind al sushi lusten?
quote:
Dit ja. Zo jong eten ze dat toch niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel bevorderend voor je maagdenstatusquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb cola gedronken. Voelt alsof mijn tanden eruit rotten. :S
Ja truequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kind lust wat je m leert eten
Is wel zo jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kind lust wat je m leert eten
Lijkt me niet. En ook een gedoe met die stokjes enz. En al die verschillende bordjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zou zo`n kind al sushi lusten?
Slim van je, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel bevorderend voor je maagdenstatus
SLaat nergens op jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me niet. En ook een gedoe met die stokjes enz. En al die verschillende bordjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |