Gelukkig nu nergens meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hé dat wist ik niet. Sterkte he! Waar heeft hij kanker?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige meid die hij gezoend heeft was zijn ma![]()
De weinige keren dat ik het haar heb zien doen, viel het mij nog mee. In tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Snow is 17, die vind het nog leuk om lekker op haar ouders te haten
Better rush Snow to the burn unit..quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik was als puber altijd bang voor mijn vader, waarschijnlijk vanwege zijn postuur en het feit dat hij me weleens wilde straffen met de vlakke hand.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Waar zie je dat ik op ze haat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu niet meer hopelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was als puber altijd bang voor mijn vader, waarschijnlijk vanwege zijn postuur en het feit dat hij me weleens wilde straffen met de vlakke hand.
Ik ook ja. Soms denk ik word ze niet gek van mij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een hele liever moeder, soms te lief.
niet pantoffel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was als puber altijd bang voor mijn vader, waarschijnlijk vanwege zijn postuur en het feit dat hij me weleens wilde straffen met de vlakke hand.
Geen idee.quote:
Corrigerende tik is niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
Kind een tik geven kan wmb gewoon, je kind moet respect voor je hebben en niet om alles jengelen gvd. Sommige kinderen
Het is al goed fok-it, ik vergeef het je voor deze keer. De volgende keer zal ik LittleRabbit een haatgedicht voor je laten maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Waar zie je dat mijn moeder de enige vrouw is waar ik een kusje van heb gekregen?
Haha, nee niet meer. Geen fratsen meer behalve dronken thuiskomen maar daar moet ie alleen om lachen.quote:
Nou, eerder die oudersquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
Vooral die schreeuwende kut kinderen in het OV moeten een corrigerende tik krijgen
Zat sushi te eten met ro vanmiddag, kwam er ook zo'n gezin precies achter ons zitten. Opa, oma, kinderen + kleinkind. En dat kindje jengelde als ze iets van haar weg pakten, schreeuwde continuquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Corrigerende tik is niks mis mee inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |