Volgens mij klagen mensen hier ook sneller hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik soms verhalen hoor van sommige hier
Heeft hier niks mee te maken imo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
Soms moet je als ouder gewoon je kind corrigeren. Zeer normaal is dat.
Zeiken op de meest nutteloze dingen en niet durven te zeggen dat je van je kind houdt, erg leukquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
Soms moet je als ouder gewoon je kind corrigeren. Zeer normaal is dat.
Dat zeggen ze inderdaad echt nooit. Maar gelukkig weet ik het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiken op de meest nutteloze dingen en niet durven te zeggen dat je van je kind houdt, erg leuk
Kan me niet herinneren wanneer mijn ouders ooit letterlijk gezegd hebben dat ze van mij houden hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiken op de meest nutteloze dingen en niet durven te zeggen dat je van je kind houdt, erg leuk
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer mijn ouders ooit letterlijk gezegd hebben dat ze van mij houden hoor
Had ik ook niet gedaan als jij mijn kind wasquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer mijn ouders ooit letterlijk gezegd hebben dat ze van mij houden hoor
Vind ik raar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben vet leukquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan als jij mijn kind was
quote:
Waarom?quote:
Dit ja. Zo nu en danquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn ouders hoeven die woorden niet te gebruiken, dat merk ik in allerlei dingen
Ik ben niet anders gewend. Hoor het ook niet vaak van anderen hoor. Maar ik denk dat ik het wel zou zeggen tegen m'n eigen kinderen.quote:
Enige meid die hij gezoend heeft was zijn maquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
fokkie krijgt elke avond nog een nachtkusje van zijn ma en ik houd van je te horen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige meid die hij gezoend heeft was zijn ma![]()
Hé dat wist ik niet. Sterkte he! Waar heeft hij kanker?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Als spreekt mijn vader sinds zijn kanker wel meer uitwat ik wel leuk vind
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige meid die hij gezoend heeft was zijn ma![]()
Zoals ik al eerder zei.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Daden zeggen meer dan woorden, vaak.
Dat ook weer niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
fokkie krijgt elke avond nog een nachtkusje van zijn ma en ik houd van je te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |