quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan heb je Ama nog niet in het echt gezien
Dat klopt. Is ze knap?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan heb je Ama nog niet in het echt gezien
O, je zou denken dat je het wel voelt.quote:
Je hebt mij al een hele tijd niet meer gezien joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Heb sowieso bijna niemand van FOK! gezien, nooit naar een meet geweest en aantal wel op TC.
Ro-ald jij bent wel een lekkertje hoor
Ik heb op m'n HDD ook MBR gekozen maar waarvoor is GPT?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Safeboot boot uitzetten in de bios, bios naar legacy, alle partities verwijderen van je HDD tijdens win7 install want het is GPT indeling en je wilt MBR.
Mij niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al veel FOK!kers gemeet
http://www.maketecheasier.com/differences-between-mbr-and-gpt/quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb op m'n HDD ook MBR gekozen maar waarvoor is GPT?
Ik ook aardig watquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al veel FOK!kers gemeet
Ach, binnenkort ben je er wegquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
Nu heb ik volgens m'n moeder geen discipline omdat ik één keer vergeet op de was te letten.
Ik maak vaak zat het halve huis schoon. Trut.
Gelukkig wel. Meteen boos doen om één zo'n klein dingetje. Jezus.quote:
Blij dat ik als 1 van de wenige wel normale ouders heb hierquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Meteen boos doen om één zo'n klein dingetje. Jezus.
Wauwquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blij dat ik als 1 van de wenige wel normale ouders heb hier
Ja, als ik soms verhalen hoor van sommige hierquote:
Mijn moeder is verder wel normaal, maar de laatste tijd lijkt ze nogal snel geïrriteerd. Maar wel heel typisch aan mijn beide ouders dat het heel makkelijk is om kritiek te geven, maar dat een complimentje geven blijkbaar pijn doet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blij dat ik als 1 van de wenige wel normale ouders heb hier
Snap dat niet maar ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder is verder wel normaal, maar de laatste tijd lijkt ze nogal snel geïrriteerd. Maar wel heel typisch aan mijn beide ouders dat het heel makkelijk is om kritiek te geven, maar dat een complimentje geven blijkbaar pijn doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |