SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
die huid is soms zo raar daarquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd irritatie achteraf. Wat ik ook probeer.
Ja jonge als ze 5cm lang zijn die haren ben je 3 dagen aan het scheren met een mesje, eerst kortwieken..quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet met een tondeuzeGewoon mesje
gewoon knippen tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jonge als ze 5cm lang zijn die haren ben je 3 dagen aan het scheren met een mesje, eerst kortwieken..
Het is dan ook geen gladde huidquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
die huid is soms zo raar daar
niet echt irritatie maar het is nooit echt gladde huid zoals op mn benen ofzo
primaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Inso sinds kort is het zo als je geen TT verzint dan krijg je een ban.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jonge als ze 5cm lang zijn die haren ben je 3 dagen aan het scheren met een mesje, eerst kortwieken..
Ja, dat ook. Maar ook rode plekjes soms.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
die huid is soms zo raar daar
niet echt irritatie maar het is nooit echt gladde huid zoals op mn benen ofzo
Dat je zo`n grote snee erin had dat je ballen eruit kukeldequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat deed ik daarna duswas weer bang om dat vel tussen de tondeuze messen te krijgen
Wil ik nog wel een keer. Maar dat lijkt me wel eng. En duur.quote:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je zo`n grote snee erin had dat je ballen eruit kukelde
Lijkt me pijnlijk aan je aars hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil ik nog wel een keer. Maar dat lijkt me wel eng. En duur.
En je oksels zijn dan niet inbegrepen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel eens iemand gewaxt zien worden (kerel) en toen trokken ze zijn tepel er bij af![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk aan je aars haha
waar staat datquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Inso sinds kort is het zo als je geen TT verzint dan krijg je een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |