Nou.. sommige piercings kan je goed van flauw vallen van de pijn hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Pijn is maar even.. net als met een piercing
ik durf ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik wel, durf ik niet (en is hier nergens in de buurt)
Ik laat liever een piercing zetten dan waxen, denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Pijn is maar even.. net als met een piercing
ohquote:
Piercings zetten is engquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. sommige piercings kan je goed van flauw vallen van de pijn hoor
Zon,zuipen en je ouders in schock.quote:
Ik niet. Maar ik hou dan ook niet zo van naalden..quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik laat liever een piercing zetten dan waxen, denk ik.
Ligt eraan op welke plek je hem laat zetten. Pols en onderarm deed geen pijn bij mij, voet daar in tegen deed gruwelijk pijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik durf geen afspraak voor tat te maken
doet vies veel pijn gok ik
ook niet doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik durf geen afspraak voor tat te maken
doet vies veel pijn gok ik
chestquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke plek je hem laat zetten. Pols en onderarm deed geen pijn bij mij, voet daar in tegen deed gruwelijk pijn
van mijn paleisjequote:
Waarom zouje het niet doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ook niet doen
inso we zijn het als ik weer eens op fok ben bijna nergens over eens
mijn tijd van afwezigheid heeft onze relatie geen goed gedaan
Hmm dat kan wel pijnlijk zijn denk ikquote:
Ik laat ze alleen in m'n oor zetten, dus dan heb ik er niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik hou dan ook niet zo van naalden..
Ik ga kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zon,zuipen en je ouders in schock.
Komt binnenkort op tv in plaats van zon zee zuipen ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |