Ik heb ze op aardig wat plekken gehadquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik laat ze alleen in m'n oor zetten, dus dan heb ik er niet zo'n probleem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh god..quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zon,zuipen en je ouders in schock.
Komt binnenkort op tv in plaats van zon zee zuipen ziekenhuis.
jaquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
Ik snap dat je hier ontzettend blij mee bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk gedaan hoor Sof!
Your beauty never ever scared me.
Ik denk niet dat het me zou staan. Wel wil ik, als ik wat ben afgevallen en echt een mooie buik heb, een navelpiercing. Als een soort van cadeautje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ze op aardig wat plekken gehad
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk ingerichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ben je daar niet te oud voor?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het me zou staan. Wel wil ik, als ik wat ben afgevallen en echt een mooie buik heb, een navelpiercing. Als een soort van cadeautje.
Leuke kamer! Ziet er netjes uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nog wel wat aan de muur hangen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
in arnhem centrumquote:
Die kast heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ziet er nice uit je kamer![]()
Die heb ik eruit gehaald na 10 jaar maar hij groeit niet meer dichtquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het me zou staan. Wel wil ik, als ik wat ben afgevallen en echt een mooie buik heb, een navelpiercing. Als een soort van cadeautje.
Neuh. Ligt eraan wat voor een. Maar wie weet wil ik het tegen die tijd wel niet meer.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat je hier ontzettend blij mee bentLeuk gedaan hoor Sof!
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuke kamer! Ziet er netjes uit.
Ga je nog wel wat aan de muur hangen?
quote:
Dank allenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die kast heb ik ook
Maar ziet er nice uit je kamer
Waarover?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben het helemaal zat! Ik ga een topic aanmaken.
Ja, kon niks vinden en wil zsm uit huis en dat is geluktquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
nice wel
dacht dat je naar utrecht ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |