Ik haal altijd de TT door google image en pak een image uit de eerste rij foto's en deze stond daar tussen.quote:
Story of my life tegenwoordigquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb de lol van videoclips nog nooit begrepen.
Verder kennis gemaakt met de nieuwe studenten. Ze lijken steeds jonger, maar na reflectie is me duidelijk geworden dat het komt omdat ik steeds ouder word. Men, de jongste komt uit 95!
Ik ook, maar meestal luister ik alleen de muziek.quote:
Die zit dan toch nog in de luiers? Oh nee...wacht dat is ook alweer 19 jaar geleden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ze lijken steeds jonger, maar na reflectie is me duidelijk geworden dat het komt omdat ik steeds ouder word. Men, de jongste komt uit 95!
Ik geef het een weekquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat waren de kinderen weer lief om mijn werk.
Eens kijken hoe lang dat duurt
Dat is nog veelquote:
Oh wacht.. overblijven.. morgen is het over danquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is nog veel
Ook lief, de kinderen die vorige jaar wel overbleven maar nu oud genoeg zijn om thuis te eten kwamen toch nog even hoi zeggen
Het was ook echt wel een leuke groep die ik vorig jaar had.
Kaaswinkeltje alweer openquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geef het een week![]()
Alle boskippen in huis voor de komende 3 dagen. Mijn moeder komt gezellig logeren morgen dus er moest natuurlijk wel wat lekkers in huis gehaald worden![]()
Zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:08 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn privé-kapsterheeft mijn haartjes alvast in de vakantiestand (lees kort) geknipt.
Kan het nog even 3 weken in model groeien voordat onze vakantie losbarst.
Leuk!! Moet je goed doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Dat is nog veel
Ook lief, de kinderen die vorige jaar wel overbleven maar nu oud genoeg zijn om thuis te eten kwamen toch nog even hoi zeggen
Het was ook echt wel een leuke groep die ik vorig jaar had.
quote:
Oeiquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm nee.. denk het niet.. Leek me vrij definitief gesloten..
Waar gaan jullie naar toe?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
Waar ga je heen Bluezz? Ik heb ook zin in de vakantie.Maar ik moet nog wat langer wachten. Gelukkig heb ik tussendoor nog wat meer dingen om naar uit te kijken.
![]()
En genoeg tijd om alles voor te bereiden, want het is onze eerste vakantie samen, dus we moeten nog een koffer kopen. We hebben al een rugzak waar mijn camera ook in kan. En waarschijnlijk verzin ik nog wel meer wat we nodig hebben.
quote:Puglia ligt in de hak van de laars en is Italiaanser dan Italiaans. Deze regio beschikt over bijna 800 km kustlijn, omgeven door de Adriatische Zee aan de ene kant en de Ionische Zee aan de andere kant. Puglia is een typische, nog zeer authentieke regio met Griekse invloeden. Prachtige stadjes als Alberobello (bekend van de "Trulli", kleine witte huisjes met een kegelvormig dak), Ostuni en Otranto zijn absoluut de moeite van een bezoek waard. Deze rondreis combineert het mooiste van Puglia; de Salento in het zuiden en de Valle d'Itria in centraal Puglia. Verder maakt u ook kennis met Matera, de witte stad, in de regio Basilicata.
Oh. Dat is balen zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Word on the street' is dat hij failliet is gegaan..
Oh wow, dat klinkt alsof het daar supermooi is. Leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naar toe?
Wij gaan 8 dagen Fly/Drive naar Italië, Puglia (de hak vd laars).
[ afbeelding ]
[..]
Ja daar moet je dan wel op letten!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt alsof het daar supermooi is. Leuk!
Wij zitten 3 nachten in Praag.Gelukkig zijn de vliegtijden fijn, we komen om 3 uur 's middags aan en we vertrekken om 9 uur 's avonds. Zijn we gelukkig niet teveel tijd kwijt, want het is maar kort natuurlijk.
Is het rustig daar?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. groetjes vanuit een knap donker Sprookjesbos.
Vriezer ontdooien, dat moet ik één dezer dagen ook nodig eens doen. Deur ervan sluit niet helemaal goed, dus er groeit nogal ijs in.
Oh, dat gaat hard dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. groetjes vanuit een knap donker Sprookjesbos. Knus.
Vriezer ontdooien, dat moet ik één dezer dagen ook nodig eens doen. Deur ervan sluit niet helemaal goed, dus er groeit nogal ijs in.
In onze standaard openluchttheater tas zitten : Poncho's, 1 oud tuinstoelkussen voor in de rug en 2 fleecedekens. 1 om op te zitten (houten banken) en 1 over de beentjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef AnneX het volgende:
Had je kleedjes of fleecedekentje mee naar theater, Bloes?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:23 schreef Lonaa het volgende:
Nu alles dicht, maar gedurende de dag wel de deur en het raam open gehad.
Hoe kan dat, de deur openquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:24 schreef Myraela het volgende:
Hier staat de deur open, maar zit ik wel onder een dekentje.
Yups. Deze week nog keuze uit Blaudzun en Caro Emerald.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een vrijwilligersbaan met heel veel toffe benefits, die golfer heeft
Wat zul jij dan veel ooooh zeggen. Ik ben er een week terug geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt alsof het daar supermooi is. Leuk!
Wij zitten 3 nachten in Praag.Gelukkig zijn de vliegtijden fijn, we komen om 3 uur 's middags aan en we vertrekken om 9 uur 's avonds. Zijn we gelukkig niet teveel tijd kwijt, want het is maar kort natuurlijk.
Het is hier ook wel een beetje koud, maar het is dat of constant opstaan omdat er weer een kat naar binnen of buiten wil.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat, de deur open![]()
Boven wel de ramen open... maar de balkondeur is dicht.
Woensdag als ik ga werken, is het weer een zomerdag
Ik ben heel erg benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zul jij dan veel ooooh zeggen. Ik ben er een week terug geweest.
Ha, die staan komend seizoen bij ons ook. Blaudzun in Atak, Caro Emerald in het Muziekcentrumquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Deze week nog keuze uit Blaudzun en Caro Emerald.
De deur open zorgt voornamelijk voor kou/frisse lucht in de keuken en hal, niet zozeer in de woonkamer, waar ik zit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat, de deur open![]()
Boven wel de ramen open... maar de balkondeur is dicht.
Woensdag als ik ga werken, is het weer een zomerdag
En lekker eten daar wat nog redelijk betaalbaar is.quote:
Ja, daar kijk ik ook wel naar uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En lekker eten daar wat nog redelijk betaalbaar is.
aan? nee nog niet. wel afgelopen zondag even getest of alles nog werkt zoals het hoort.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef AnneX het volgende:
T-shirt lange mouwen ...check
Trui...check
Sjaal om...check
Dikkere broek en laarsjes....check
Stooflapjes (uit de vriezer) ...check.
Nog nooit de cv eerder aangehad dan 1 oktober...check.
![]()
Hebben jullie de kachel al aan?
Nou ken ik Praag redelijk goed, maar 'lekker eten' verbind ik niet aan die stad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En lekker eten daar wat nog redelijk betaalbaar is.
Het was, zoals de Efteling dat traditioneel noemt, een dag met 'gezellige bedrijvigheid'quote:
Misschien komt het wel doordat ik daar normaal at en niet koolhydraatarm zoals thuis. Dan ben ik ook sneller tevreden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ken ik Praag redelijk goed, maar 'lekker eten' verbind ik niet aan die stad.
Ha, daar staat Praag wel om bekend. De uitstekende Indiase keuken. Alleen al daarvoor moet je die stad zeker bezoeken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
In Praag heb ik voor het eerst Indiaas gegeten, daar heb ik dan geen vergelijkingsmateriaal van, maar lekker vond ik het zeker vooral het naanbrood erbij
Het Tsjechische voedsel is niet heel spannend vond ik. Ze hebben wel erg lekker brood en dat soort dingenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ken ik Praag redelijk goed, maar 'lekker eten' verbind ik niet aan die stad.
Die bolletjes met jam erin of hun chocolaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het Tsjechische voedsel is niet heel spannend vond ik. Ze hebben wel erg lekker brood en dat soort dingen
Zo heb je allebei een baan en zo allebei werkloos; dat is echt heel erg klote. Hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Gotsamme mijn broer en schzus staan dus echt op straat volgende week, doorstart waarschijnlijk niet mogelijk
Broer is van 52 en schzus van 57quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb je allebei een baan en zo allebei werkloos; dat is echt heel erg klote. Hoe oud zijn ze?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Broer is van 52 en schzus van 57
Broer zou per 1 dec 1 dag minder gaan werken tot pensionering.
Zwarte humorquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik ze belde vanavond moesten we nog lachen.
Ze hadden toevallig een paar weken geleden een hele rij geraniums gekocht voor het terras of zo, terwijl ze nooooit geraniums kopen/hebben.
Nou dan kunnen we er meteen mooi achter gaan zitten lachte ze![]()
![]()
1000 mensen op straat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een leeftijd om nog je baan te verliezen
welk bedrijf? die auto boer?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1000 mensen op straat.
Veel vijftigers.
Oh, dat zuigt zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Broer is van 52 en schzus van 57
Broer zou per 1 dec 1 dag minder gaan werken tot pensionering. (werkt zich de t*f*s al zijn hele leven)
1000 manquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1000 mensen op straat.
Veel vijftigers.
dat valt wel mee. als ik zo de doorloop zie bij wat garagebedrijven is het nog niet heel slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef borisz het volgende:
De automarkt in NL is echt dramatisch. Waar in Europa de automarkt wel redelijk herstelt blijven we in NL achter. Alleen die energie-zuinige krengen, waar de laatste jaren veel subsidie op zat, deden het aardig.
We hadden het er een week of 3 geleden nog met ze over.. het gaat al heel lang slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef borisz het volgende:
De automarkt in NL is echt dramatisch. Waar in Europa de automarkt wel redelijk herstelt blijven we in NL achter. Alleen die energie-zuinige krengen, waar de laatste jaren veel subsidie op zat, deden het aardig.
1 of 2 merken? die uit het verre oosten is niet echt geliefd en die zuid Europa ligt ook niet lekker in de markt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hadden het er een week of 3 geleden nog met ze over.. het gaat al heel lang slecht.
Maar als je dat toch te horen krijgt dat pogingen om een doorstart te maken niet gaat lukken omdat 1 merk niet mee wil doen... dan ziet het er heel slecht uit.
Dat is een prima tip. Ik probeer nu wel vaak en iets van wat meer afstand en een close-up te maken. Ik moet nog even kijken hoe ik mooie foto's met wat meer afstand maak. Ik heb een vrij kleine keuken en als ik dan gekookt hebt staat er overal meuk die je ziet als ik uitzoom.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut wat kut, Bluezz.
Hier ook kut, ik ben m'n huissleutel verloren. Alle andere sleutels zitten nog aan m'n bos, behalve m'n huissleutel. Kost me 250 euro om de sloten te laten vervangen. Sleutel erbij maken kan niet...
Lekker zeg, Lonaa, die spareribs. Mag ik je een tip geven? Volgens mij worden je foto's nog mooier als je een beetje uitzoomt, zodat je wat meer van je eten kunt zien!
Meuk wegruimen voordat je een foto maakt! Ik las laatst iets van deze blog http://pinchofyum.com/category/food-photographyquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is een prima tip. Ik probeer nu wel vaak en iets van wat meer afstand en een close-up te maken. Ik moet nog even kijken hoe ik mooie foto's met wat meer afstand maak. Ik heb een vrij kleine keuken en als ik dan gekookt hebt staat er overal meuk die je ziet als ik uitzoom.![]()
Ik ga er eens mee spelen deze week!
Ik zie een foto FAQ ja, eens even rondneuzen. Dankje!quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Meuk wegruimen voordat je een foto maakt! Ik las laatst iets van deze blog http://pinchofyum.com/category/food-photography
en hoewel ik haar rete irritant vind maakt ze wel mooie foto's vind ik. Ze heeft ook een blog over hoe je eigen food blog te beginnen, ergens.
Leuk dat je het zo leuk vind om te doen, trouwens. Dat stralen je blogs echt uit!
Vast wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*wokweek*![]()
![]()
Iemand heeft goede recepten van cheesesteak sandwiches?
Ach die Colin... wat een oppervlakkig programma waar ie niet in thuishoort.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:40 schreef AnneX het volgende:
Even tussendoor: Kyteman straks bij Humberto op vier.
Koop een grote vierkante plank. Die kun je altijd verhuizen naar de plek waar het meeste licht is en dan heb je geen last van rommel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is een prima tip. Ik probeer nu wel vaak en iets van wat meer afstand en een close-up te maken. Ik moet nog even kijken hoe ik mooie foto's met wat meer afstand maak. Ik heb een vrij kleine keuken en als ik dan gekookt hebt staat er overal meuk die je ziet als ik uitzoom.![]()
Ik ga er eens mee spelen deze week!
Ja, ik las het bij 1 van de tips, thanks. Ik ga eens wat spelen met het foto maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koop een grote vierkante plank. Die kun je altijd verhuizen naar de plek waar het meeste licht is en dan heb je geen last van rommel.
Nee, en ik wil het dan ook gewoon opeten als ik het heb gemaakt, dat helpt ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er ook nog niet zo goed in hoor, zeker niet in alle tutjes en frutjes erbij leggen. Daar heb ik eigenlijk ook gewoon helemaal geen zin in. En daarbij heb ik geen 40 verschillende handdoeken, potjes, pannetjes en dat soort dingen.
Te klein idd, dat gele is een kwestie van je witbalans aanpassen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Die van de Xenos werd afgeraden in de foodbloggers Facebook. Te klein en heeft geel licht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Haha, Sally houdt niet van regen. Dus ik doe m'n schoenen aan, pak de riem, en loop naar de achterdeur die open staat. Mevrouw komt vanaf het bed (waar ze stiekem nog even op lag) richting keuken, kijkt naar buiten, gaat in de ankers, draait zich op en tippelt rechtstreeks terug naar het bed. Ik roepen, niks. Ik naar de slaapkamer lopen, zit ze op bed, achter het dekbed, te trillen en zielig te kijken.![]()
Als een geslagen hond ging ze mee naar buiten. Plasje op de hoek van de steeg en rennend weer naar de poort.
Ja enorm.quote:
Als je wat geld hebt, is het het mooiste om te investeren in een daglicht-lampquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Die van de Xenos werd afgeraden in de foodbloggers Facebook. Te klein en heeft geel licht.
Ik weet niet of ik het wel "belangrijk" vind om er echt geld in te investeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je wat geld hebt, is het het mooiste om te investeren in een daglicht-lampEn skip die fotostudio-dingetjes. Dat werkt echt niet (heb het geprobeerd
).
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het wel "belangrijk" vind om er echt geld in te investeren.
Komt misschien een beetje lullig over dat mijn prioriteit niet bij het foto's maken ligt omdat ik wel mooie foto's wil maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Prioriteiten
Je komt al een heel eind met wit karton als reflectie en anders eens kijken naar een bureaulampje en dan prutsen met de witbalans
Bureaulampje is vaak te geel maar dat kun je corrigeren in PS of een andere fotobewerkingstool.
Ach JT, het is ook niet niks, al die ellende.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Men, soms word ik echt verdrietig van de wereld en van mijn vakgebied. Kranten lezen is echt confronterend, soms. Bah!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Morning
De dag begonnen met een dansje(of vier, waaronder een met een zwaard op mijn kop).
Iets specifieks vandaag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Men, soms word ik echt verdrietig van de wereld en van mijn vakgebied. Kranten lezen is echt confronterend, soms. Bah!
Geen knoflook lust?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik bedacht om tapas te gaan maken voor iemand die geen knoflook lust.![]()
Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen knoflook lust?!Bestaan die mensen?
Mijn broertje eet alleen jonge kaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over.
Ah, tof!quote:
on-mo-ge-lijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik bedacht om tapas te gaan maken voor iemand die geen knoflook lust.![]()
Ik eet alleen overjarige kaas. In blokjes. En de goedkoopste brie die je kan vinden. De rest vind ik niet te eten. Van gesmolten kaas op een gerecht ga ik zelfs kokhalzen, dus daar doe je mij ook geen plezier mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, tof!
Ik vind het ook zo enorm leuk voor de mensen met een kaartje voor één van de concerten, die mensen die nu vast helemáál ontploffen! Ik heb er zelf geen moeite voor gedaan, ik vind dat de plaatsen in die zaal toebehoren aan veel grotere Kate Bush-fans dan ik zelf ben, maar ik geniet wel erg mee wat betreft voorpret en zenuwen!
Maaike! Wat gaaf! Ja, die zal het er wel flink zoet mee zijn! Dquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zo
Ja ze heeft inmiddels geloof ik zelfs een huis in Liverpool gekocht omdat ze daar zo onwijs veel moeten optredenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ja, die zal het er wel flink zoet mee zijn! D
Ik las van de week zoiets ja. Wat grappig dat jij haar van vroeger kentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ze heeft inmiddels geloof ik zelfs een huis in Liverpool gekocht omdat ze daar zo onwijs veel moeten optreden
gister nieuws over Boko Haram in Nigeria, nu Israel, Syrie, Irak, etc. En dan zelf ook bezig zijn de hele dag met dat onderwerp. Normaal kan ik het theoretisch bezien, maar veel van dit nieuws maakt dat het wat dichter bij komt.quote:
Begrijpelijk, ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gister nieuws over Boko Haram in Nigeria, nu Israel, Syrie, Irak, etc. En dan zelf ook bezig zijn de hele dag met dat onderwerp. Normaal kan ik het theoretisch bezien, maar veel van dit nieuws maakt dat het wat dichter bij komt.
Dat kokhalzen van gesmolten kaas heb ik ook. Ik eet helemaal geen kaas en eigenlijk wil ik het niet eens ruiken. Ben een keer uit een restaurant gelopen omdat ze naast onze tafel zaten te racletten. Sorry eigenaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik eet alleen overjarige kaas. In blokjes. En de goedkoopste brie die je kan vinden. De rest vind ik niet te eten. Van gesmolten kaas op een gerecht ga ik zelfs kokhalzen, dus daar doe je mij ook geen plezier mee.
Kaas vind ik niet bijzonder.
Kate Bushquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef minilot het volgende:
Beetje zenuwachtig wakker geworden!![]()
Vanavond het eerste concert (van een reeks) van Kate Bush in Londen, voor het eerst sinds 1979. Voor het eerst sinds ik lééf!![]()
En er is zo weinig over bekend en ik ben zo vreselijk benieuwd naar de reviews en foto's en verhalen na vanavond!
Ja ben nog naar haar afstudeer concert geweest. Ze kende mijn ex van de studentenvereniging.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik las van de week zoiets ja. Wat grappig dat jij haar van vroeger kent
Hey ff uitchecken, nog nooit van gehoord! Wat leuk dat jij haar kent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zo
Geloof van niet en weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Heeft zij Kate wel eens ontmoet en weet je wat Kate van haar vind
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geloof van niet en weet ik niet.
Kan het nog letterlijk meezingen allemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
(En elke Eftelingfan heeft natuurlijk sowieso wel een speciaal plekje in het hart voor Kate Bush, nadat de destijds nog maar negentien jaar oude Kate in 1978 een promovideo met zes liedjes van haar debuutalbum opnam bij het Spookslot - een dat jaar geopende attractie in het park![]()
)
*meldt*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:
hihi dat herken ik ja..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan het nog letterlijk meezingen allemaalEn proberen net te doen of ik een sopraan ben
Ja net via Twitter gelezen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef AnneX het volgende:
Lees mini...en Bloes http://www.volkskrant.nl/(...)=email&utm_campaign=
Pfff, ik ook ja. Even wat boodschappen doen en flink fietsen, zweet als een otter nu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met net ff in het zweet gewerkt (letterlijk, het is zweetweer). Schoon huisjeNu wachten tot mijn moeder er is..
Wij maken altijd goed schoon als er ook maar iemand komt. Rare tickquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef AnneX het volgende:
Wa is dat trouwens?: Huis cleanen als moeders komt.
Daar had ik errug last van toendertijd.
Gelukkig kwam zij maar 2x jaar of zo.
Enne...veel plezier trouwens...echo
Ehmm.. huis schoonmaken moest sowieso weer gebeuren en ik vind het wel zo netjes om de boel een béétje netjes te hebben als er visite komtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef AnneX het volgende:
Wa is dat trouwens?: Huis cleanen als moeders komt.
Daar had ik errug last van toendertijd.
Gelukkig kwam zij maar 2x jaar of zo.
Enne...veel plezier trouwens...echo
Wat leuk Bloes! Deed je ook haar choreografieën na?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kate BushZoooooo'n enorme fan geweest vroegah!
Beetje onaardige passage over de fans, maar dat snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef AnneX het volgende:
Lees mini...en Bloes http://www.volkskrant.nl/(...)=email&utm_campaign=
Onaardig?? Er zijn nu eenmaal fans die niet sporen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Beetje onaardige passage over de fans, maar dat snap ik ook wel weer.
Nou ja, op basis van de docu waar het over gaat, die scčne met de vlieger op het strand: ik vond dat nogal meevallen, vond het wel lief en aandoenlijk. Niet gestoord in elk geval.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Onaardig?? Er zijn nu eenmaal fans die niet sporen..vond het vrij mild omschreven eigenlijk..
Ik heb de docu (nog) niet gezien, maar vind het vrij gestoord klinken iig. Maar goed, ik snap fanschap gewoon niet zo goed denk ik. Een handtekening vragen vind ik al vrij raarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, op dasis van de docu waar het over gaat, die scčne met de vlieger op het strand: ik vond dat nogal meevallen, vond het wel lief en aandoenlijk. Niet gestoord.
Ja, ik wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, ik snap fanschap gewoon niet zo goed denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dat betreft voldoet ze niet meer aan dat beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Kate Bush.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk Bloes! Deed je ook haar choreografieën na?![]()
En wat is je favoriete album? En je favoriete lied?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef golfer het volgende:
ik vond Kate vroeger wel een lekker 'ding':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dat betreft voldoet ze niet meer aan dat beeld:Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij allemaal trouwens.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker ding![]()
Wij allemaal trouwens.
Nou, in de tijd dat Kate dat lekkere ding was keek ik met name onvriendelijk en vooral veel te zelfvoldaan om me heen hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker ding![]()
Wij allemaal trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Leuk dat ze die hebben opgeduikeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef minilot het volgende:
https://twitter.com/Efteling/status/504269035962658816
Efteling is ook wakker.Die konden na al het blije gepiep erover van de fans vandaag niet achterblijven. Tof is wel dat die foto ons alleen bekend was op piepklein formaat en zeer onscherp. Tot nu!
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef golfer het volgende:
Ik ben niet zoveel veranderd sinds de tijd dat Kate nog een Katetje was .
Ik bedoel maar ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja we zaten op ICQ en ik denk dat ik hem een mp3tje (of iets dergelijks stuurde) en dat luktequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:52 schreef minilot het volgende:
Kon dat al in 1998, liedjes via de pc versturen?Lief verhaal inderdaad!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja we zaten op ICQ en ik denk dat ik hem een mp3tje (of iets dergelijks stuurde) en dat lukte
Engelsen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef minilot het volgende:
Kate op z'n CULs!
Gekookte groente met marmite, jawel!![]()
Marty Robbinsquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Rib-eye met opperdoezen en bloemkool
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Hier dus Italiaanse bezorgdag vandaag.
Goed hč!quote:
Nee, want de vorige keer was mijn broodje RAUW (een knoflookbroodje uit de oven).quote:
Okquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Nee, want de vorige keer was mijn broodje RAUW (een knoflookbroodje uit de oven).
Jij als vrouw met zulk mannenwerk dan ook niet doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan mijn polsen niet meer goed gebruiken; heb de hele dag in de tuin gewerkt en veel uit de grond getrokken waar sterke wortels aan zaten. Auw
Hier dus Italiaanse bezorgdag vandaag.
Tsja, de realistische keerzijde van de medaille die emancipatie heet. Gelukkig is Isa een tof wief die dat heul goed kan dragen. Trots op je!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Jij als vrouw met zulk mannenwerk dan ook niet doen.
Die smiley was er niet voor niets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja, de realistische keerzijde van de medaille die emancipatie heet. Gelukkig is Isa een tof wief die dat heul goed kan dragen. Trots op je!
Mijn PI idem ditoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 schreef theunderdog het volgende:
Die smiley was er niet voor niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaaaaa!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef minilot het volgende:
Oooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaaaaa!
Sterkheidsbaas van alles.
Oooooo!Bowie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaaaaa!
Snobs have more fun!
KLIK!
Oooooo!Oooooooo AaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaaaaa!![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef liedetector het volgende:
dikke vette 2200 gram eend in de afgelopen dagen tot pekingeend getovert...verder weinig erbij (lees gewoon pannekoekjes bosui komkommer hoisin etc) en net nog bouillon getrokken van het karkas (staat nu in te koken) en die morgen met restantjes eendenvlees, garnalen, sjitake, bosui dumplings opleuken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef liedetector het volgende:
dikke vette 2200 gram eend in de afgelopen dagen tot pekingeend getovert...verder weinig erbij (lees gewoon pannekoekjes bosui komkommer hoisin etc) en net nog bouillon getrokken van het karkas (staat nu in te koken) en die morgen met restantjes eendenvlees, garnalen, sjitake, bosui dumplings opleuken
Dat weet je nu al?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen kookinspiratie meer vanaf donderdag.
Ik was met m'n weekmenu aan het prutsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet je nu al?![]()
Wie weet is donderdag je inspiratie terug
Zalm in bladerdeeg? Of En Papillote? Beetje dit ( http://www.bbcgoodfood.com/recipes/5130/trout-en-papillote ) maar dan andersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was met m'n weekmenu aan het prutsen.Wil wel iets met zalm doen, maar ik weet niet wat.
Oh ik heb net ook mijn planning gemaakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was met m'n weekmenu aan het prutsen.Wil wel iets met zalm doen, maar ik weet niet wat.
In bladerdeeg is wel lekker en al lang geleden, maar morgen ook al bladerdeeg. En Papillote doe ik wel eens vaker, maar k wil iets nieuws.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zalm in bladerdeeg? Of En Papillote?
Oh, dat klinkt wel lekker! Kan ik mooi ook de erwtjes erbij doen die nog in de vriezer liggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik heb net ook mijn planning gemaakt.En met zalm is een citroen risotto onwijs lekker.
Zelf roken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In bladerdeeg is wel lekker en al lang geleden, maar morgen ook al bladerdeeg. En Papillote doe ik wel eens vaker, maar k wil iets nieuws.
Morgen is Wereld Woensdag en Panamees. Ik ga een ceviche maken die groot genoeg is als avondmaaltijd. Met gebakken banaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
Wat staat er voor de rest op je planning?
In chili con carne zitten in principe geen bonen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook chili con carne.Maar mijn vriend heeft echt iets tegen de structuur van bonen en erwten.
Sterktequote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
Voor de tweede (en hopelijk laatste) keer naar het ziekenhuis voor nog een behandeling van de bcc-plekken op mijn benen.
Hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
Voor de tweede (en hopelijk laatste) keer naar het ziekenhuis voor nog een behandeling van de bcc-plekken op mijn benen.
Dit keer maar van te voren een paar paracetamols erin douwen tegen de vervelende pijn.quote:
Sterkte ermee G!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
Sterkte en succes!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
Niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In chili con carne zitten in principe geen bonen.
Niet als je een Texaan bent. Van wiki:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet?ik dacht dat er altijd standaard kitneybonen inzaten. En als vervanging soms andere soorten peulvruchten.
quote:Beans, a staple of Tex-Mex cuisine, have been associated with chili as far back as the early 20th century. The question of whether beans "belong" in chili has been a matter of contention among chili cooks for a long time.
"Texas-style chili" does not contain beans and may even be made without other vegetables whatsoever besides chili peppers.
Ik zie het probleem ook niet hoor. Hoe moeilijk is het om het zonder bonen te maken en eventueel, als jij ze er wel graag in hebt, wat bonen er naast te verwarmen en op je bord er door te donderen??quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet?ik dacht dat er altijd standaard kitneybonen inzaten. En als vervanging soms andere soorten peulvruchten.
quote:,,We dachten dat de belangstelling wel snel zou afnemen'', zegt dominee G. Kruijmer van de Stulpkerk. ,,Maar dat gebeurt niet. Dat is vervelend voor andere nabestaanden die een dierbare op de begraafplaats hebben liggen. Zij kunnen dat graf niet meer rustig bezoeken of verzorgen.'' Bezoekers van het graf van Friso lopen volgens de dominee soms over andere graven. Ondernemers in Lage Vuursche zeggen dat er ook wordt gegeten, gedronken en gegild op het kerkhof.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zullen we vandaag eens gaan doen?
Laten we het graf van Friso eens bezoeken!
Ja leuk, nemen we de picknickmand en de kleinkinderen mee!
http://www.dichtbij.nl/ee(...)prins-friso-aan.aspx
[..]
Ongelofelijk, mensen die gaan picknicken en barbecueën op een begraafplaatsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
vertel me alsjeblieft dat dit een slechte grap is..
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]vertel me alsjeblieft dat dit een slechte grap is..
http://www.welingelichtek(...)-graf-van-friso.htmlquote:Een jaar geleden stierf prins Friso na zijn lange coma. Hij werd begraven op het kerkhof van de Lage Vuursche en daar is het sindsdien buitengewoon druk en rumoerig, meldt het AD.
De prins die tijdens zijn leven zo’n uitgesproken hekel had aan camera’s, heeft er nu constant twee op zich gericht.
Het is nodig, zegt Hein van Oosterom, een dorpsbewoner tegen het AD. ,,Eén keer heb ik gezien dat de marechaussee in actie moest komen bij het graf,” zegt de eigenaar van restaurant De Lage Vuursche. ,,Een groepje Japanse toeristen danste op het graf. Nou ja, dat overdrijf ik, maar ze gedroegen zich in elk geval niet waardig. Er reden drie busjes met marechaussees voor. Toen was het zo opgelost.”
Elke dag, weer of geen weer, trekken tientallen, maar meestal honderden bezoekers langs het eenvoudige graf van de prins, in een hoek van de begraafplaats. Een grijze grafsteen met zijn volledige namen, geboorte- en sterfdatum, wat witte bloemen, een hortensia, een rode lantaarn.
Sommigen komen voor de tweede, derde of vierde keer. Vaak combineren ze het bezoek aan de begraafplaats met iets anders in de buurt. Fiets huren, graf bezoeken, pannenkoek eten bij een van de vele restaurants in het dorp.
Een andere dorpsbewoner:,,Het zijn waanzinnige taferelen, meneer, de mensen weten zich niet te gedragen. Gisteren nog, kwam er een groepje racefietsers langs die gewoon de begraafplaats opreden, wat ik u brom. Mensen laten honden loslopen tussen de graven, gillen naar elkaar: ‘Joehoe, ik sta hier, bij Friso. Kom je ook?’.
Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ongelofelijk, mensen die gaan picknicken en barbecueën op een begraafplaats
Tijdens het toffe Día de Muertos doen de Mexicanen dat wel:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ongelofelijk, mensen die gaan picknicken en barbecueën op een begraafplaats
Manny Calaveraquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Tijdens het toffe Día de Muertos doen de Mexicanen dat wel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Day_of_the_Dead
[ afbeelding ]
![]()
Ja das nogal een ander verhaal..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, da's inderdaad heel iets anders dan dit Hollandse dagjestoerisme.![]()
Oh, dat ga ik dan wel eens proberen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Lienekien het volgende:
CUL / Chili con carne
Staat een recept in gepost door MaximusTG. Was erg lekker.
Grim Fandangoquote:
Wat gaaf!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was echt een geweldig spel. Wist jij dat er een remake van is aangekondigd? Door Tim Schaffer zelf, dus dat zal vast wel goed worden
Jup dat had ik meegekregen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grim Fandango.
[ afbeelding ]
Dat was echt een geweldig spel. Wist jij dat er een remake van is aangekondigd? Door Tim Schaffer zelf, dus dat zal vast wel goed worden.
http://www.joystiq.com/20(...)to-pc-mac-and-linux/
Ik vertelde Ross dat het graf van de overleden prins een soort toeristische attractie was geworden en heb hem zelden zo stomverbaasd zien kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
vertel me alsjeblieft dat dit een slechte grap is..
Dat is een dag waarop je de doden van je familie bezoekt en samen met hun "wat leuks doet" toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, da's inderdaad heel iets anders dan dit Hollandse dagjestoerisme.![]()
Helaas. Moet dus na nu weer tot 12 uur wachten op lichttherapie toch voor 1 plekje in oktober nog een keer terug voor nog een extra behandeling.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef golfer het volgende:
Helaas. Moet dus na nu weer tot 12 uur wachten op lichttherapie toch voor 1 plekje in oktober nog een keer terug voor nog een extra behandeling.
Balenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef golfer het volgende:
Helaas. Moet dus na nu weer tot 12 uur wachten op lichttherapie toch voor 1 plekje in oktober nog een keer terug voor nog een extra behandeling.
Snap ik ook niet..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
Aan de andere kant.. De Cimetičre du Pčre-Lachaise trekt nog immer blowende altootjes die een flesje whiskey komen leeglurken bij het graf van Jim Morrisson..
Meisje! Jemig!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Baanbrekend nieuws hier: ik kom terug naar NL voor onbepaalde tijd.
We zijn niet uit elkaar, maar we houden het niet meer vol samen met de schoonouders te leven, daarom zoek ik weer een kamer in NL. We hopen dat we het op lange afstand vol kunnen houden en het dan opnieuw kunnen proberen als er een realistisch perspectief komt om samen te wonen..
Oh...wat balen zegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
We zijn niet uit elkaar, maar we houden het niet meer vol samen met de schoonouders te leven, daarom zoek ik weer een kamer in NL. We hopen dat we het op lange afstand vol kunnen houden en het dan opnieuw kunnen proberen als er een realistisch perspectief komt om samen te wonen..
Ik kom ergens in september terug, vandaag maar eens een ticket boeken.
Nee, de strijd om de gluten is de druppel. De dokter heeft uiteindelijk de diagnose ''coeliakie'' gesteld op onorthodoxe wijze (de tests zijn negatief, maar ik heb alle symptomen en ze worden erger) en schoonmoeders weigert te accepteren dat ik coeliakie heb en dus alles aan moet passen qua eten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Meisje! Jemig!
Was de strijd om de keuken de druppel?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, de strijd om de gluten is de druppel. De dokter heeft uiteindelijk de diagnose ''coeliakie'' gesteld op onorthodoxe wijze (de tests zijn negatief, maar ik heb alle symptomen en ze worden erger) en schoonmoeders weigert te accepteren dat ik coeliakie heb en dus alles aan moet passen qua eten.
En overal graffiti op graven, jim, die kant op...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
Aan de andere kant.. De Cimetičre du Pčre-Lachaise trekt nog immer blowende altootjes die een flesje whiskey komen leeglurken bij het graf van Jim Morrisson..
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Ik kom ergens in september terug, vandaag maar eens een ticket boeken.
Wat vervelend dat ze dat niet konden accepteren. De afstand zal wel weer wennen zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, de strijd om de gluten is de druppel. De dokter heeft uiteindelijk de diagnose ''coeliakie'' gesteld op onorthodoxe wijze (de tests zijn negatief, maar ik heb alle symptomen en ze worden erger) en schoonmoeders weigert te accepteren dat ik coeliakie heb en dus alles aan moet passen qua eten.
Het is enorm jammer, maar gelukkig steunt mijn Lief me en helpt hij me om weer een (tijdelijk) leven op te bouwen in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |