Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ongelofelijk, mensen die gaan picknicken en barbecueën op een begraafplaats
Tijdens het toffe Día de Muertos doen de Mexicanen dat wel:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ongelofelijk, mensen die gaan picknicken en barbecueën op een begraafplaats
Manny Calaveraquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Tijdens het toffe Día de Muertos doen de Mexicanen dat wel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Day_of_the_Dead
[ afbeelding ]
![]()
Ja das nogal een ander verhaal..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, da's inderdaad heel iets anders dan dit Hollandse dagjestoerisme.![]()
Oh, dat ga ik dan wel eens proberen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Lienekien het volgende:
CUL / Chili con carne
Staat een recept in gepost door MaximusTG. Was erg lekker.
Grim Fandangoquote:
Wat gaaf!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was echt een geweldig spel. Wist jij dat er een remake van is aangekondigd? Door Tim Schaffer zelf, dus dat zal vast wel goed worden
Jup dat had ik meegekregen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grim Fandango.
[ afbeelding ]
Dat was echt een geweldig spel. Wist jij dat er een remake van is aangekondigd? Door Tim Schaffer zelf, dus dat zal vast wel goed worden.
http://www.joystiq.com/20(...)to-pc-mac-and-linux/
Ik vertelde Ross dat het graf van de overleden prins een soort toeristische attractie was geworden en heb hem zelden zo stomverbaasd zien kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
vertel me alsjeblieft dat dit een slechte grap is..
Dat is een dag waarop je de doden van je familie bezoekt en samen met hun "wat leuks doet" toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, da's inderdaad heel iets anders dan dit Hollandse dagjestoerisme.![]()
Helaas. Moet dus na nu weer tot 12 uur wachten op lichttherapie toch voor 1 plekje in oktober nog een keer terug voor nog een extra behandeling.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef golfer het volgende:
Mogguh!![]()
Voor de tweede (en hopelijk laatste) keer naar het ziekenhuis voor nog een behandeling van de bcc-plekken op mijn benen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef golfer het volgende:
Helaas. Moet dus na nu weer tot 12 uur wachten op lichttherapie toch voor 1 plekje in oktober nog een keer terug voor nog een extra behandeling.
Balenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef golfer het volgende:
Helaas. Moet dus na nu weer tot 12 uur wachten op lichttherapie toch voor 1 plekje in oktober nog een keer terug voor nog een extra behandeling.
Snap ik ook niet..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
Aan de andere kant.. De Cimetière du Père-Lachaise trekt nog immer blowende altootjes die een flesje whiskey komen leeglurken bij het graf van Jim Morrisson..
Meisje! Jemig!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Baanbrekend nieuws hier: ik kom terug naar NL voor onbepaalde tijd.
We zijn niet uit elkaar, maar we houden het niet meer vol samen met de schoonouders te leven, daarom zoek ik weer een kamer in NL. We hopen dat we het op lange afstand vol kunnen houden en het dan opnieuw kunnen proberen als er een realistisch perspectief komt om samen te wonen..
Oh...wat balen zegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
We zijn niet uit elkaar, maar we houden het niet meer vol samen met de schoonouders te leven, daarom zoek ik weer een kamer in NL. We hopen dat we het op lange afstand vol kunnen houden en het dan opnieuw kunnen proberen als er een realistisch perspectief komt om samen te wonen..
Ik kom ergens in september terug, vandaag maar eens een ticket boeken.
Nee, de strijd om de gluten is de druppel. De dokter heeft uiteindelijk de diagnose ''coeliakie'' gesteld op onorthodoxe wijze (de tests zijn negatief, maar ik heb alle symptomen en ze worden erger) en schoonmoeders weigert te accepteren dat ik coeliakie heb en dus alles aan moet passen qua eten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Meisje! Jemig!
Was de strijd om de keuken de druppel?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, de strijd om de gluten is de druppel. De dokter heeft uiteindelijk de diagnose ''coeliakie'' gesteld op onorthodoxe wijze (de tests zijn negatief, maar ik heb alle symptomen en ze worden erger) en schoonmoeders weigert te accepteren dat ik coeliakie heb en dus alles aan moet passen qua eten.
En overal graffiti op graven, jim, die kant op...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
Aan de andere kant.. De Cimetière du Père-Lachaise trekt nog immer blowende altootjes die een flesje whiskey komen leeglurken bij het graf van Jim Morrisson..
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Ik kom ergens in september terug, vandaag maar eens een ticket boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |