abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143866870
Ik vind het ook altijd lastig verzinnen hoor. :D Ceviche lijkt me in ieder geval erg lekker. :9

Ik ga volgende week voor het eerst sushi rollen. :9 Voor m'n vriend. Ik hou er niet van.
pi_143866921
Misschien maak ik ook nog wel een keer kofte van de week. Met een yoghurtsaus en koriander. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143867199
Of tortilla's met een chili con carne? :9 Snel, simpel, verdomd lekker :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143867281
Ik wil ook chili con carne. ;( Maar mijn vriend heeft echt iets tegen de structuur van bonen en erwten.
pi_143872076
:O
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 27 augustus 2014 @ 07:59:12 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143872079
Mogguh! :O

Voor de tweede (en hopelijk laatste) keer naar het ziekenhuis voor nog een behandeling van de bcc-plekken op mijn benen. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 07:59:47 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143872080
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook chili con carne. ;( Maar mijn vriend heeft echt iets tegen de structuur van bonen en erwten.
In chili con carne zitten in principe geen bonen. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_143872084
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef golfer het volgende:

Voor de tweede (en hopelijk laatste) keer naar het ziekenhuis voor nog een behandeling van de bcc-plekken op mijn benen. :W
Sterkte :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 08:00:47 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143872091
quote:

Hopelijk valt het mee.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 08:01:54 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143872099
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:00 schreef Lienekien het volgende:

Hopelijk valt het mee.
Dit keer maar van te voren een paar paracetamols erin douwen tegen de vervelende pijn. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_143872107
quote:

Sterkte ermee G! :* :* :* Flink wat pijnstillers naar binnen gekieperd?
pi_143872241
quote:

Sterkte en succes!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143872759
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 07:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In chili con carne zitten in principe geen bonen. :)
Niet? :o ik dacht dat er altijd standaard kitneybonen inzaten. En als vervanging soms andere soorten peulvruchten.
pi_143872790
sterkte, golfer!

Gister regende het hier de hele dag, nu is het stralend blauw. Gek land!
pi_143872800
Sterkte golfer!

Hier ook Jagartrut.

Ik schrok net wakker uit een heftige nachtmerrie en ik voel me nog steeds niet oke. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143872801
quote:
11s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet? :o ik dacht dat er altijd standaard kitneybonen inzaten. En als vervanging soms andere soorten peulvruchten.
Niet als je een Texaan bent. Van wiki:

quote:
Beans, a staple of Tex-Mex cuisine, have been associated with chili as far back as the early 20th century. The question of whether beans "belong" in chili has been a matter of contention among chili cooks for a long time.
"Texas-style chili" does not contain beans and may even be made without other vegetables whatsoever besides chili peppers
.
pi_143872861
En tegenover al het slechte nieuws van gister in de krant, las ik vanmorgen dit: http://www.volkskrant.nl/(...)aker-een-vrouw.dhtml

Dat stemde me weer een beetje hoopvol.
pi_143872876
quote:
11s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zie het probleem ook niet hoor. Hoe moeilijk is het om het zonder bonen te maken en eventueel, als jij ze er wel graag in hebt, wat bonen er naast te verwarmen en op je bord er door te donderen?? O-)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:16:50 #270
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143872917
Wat zullen we vandaag eens gaan doen?
Laten we het graf van Friso eens bezoeken!
Ja leuk, nemen we de picknickmand en de kleinkinderen mee!
http://www.dichtbij.nl/ee(...)prins-friso-aan.aspx
quote:
,,We dachten dat de belangstelling wel snel zou afnemen'', zegt dominee G. Kruijmer van de Stulpkerk. ,,Maar dat gebeurt niet. Dat is vervelend voor andere nabestaanden die een dierbare op de begraafplaats hebben liggen. Zij kunnen dat graf niet meer rustig bezoeken of verzorgen.'' Bezoekers van het graf van Friso lopen volgens de dominee soms over andere graven. Ondernemers in Lage Vuursche zeggen dat er ook wordt gegeten, gedronken en gegild op het kerkhof.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:17:03 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143872921
CUL / Chili con carne

Staat een recept in gepost door MaximusTG. Was erg lekker.
pi_143872931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zullen we vandaag eens gaan doen?
Laten we het graf van Friso eens bezoeken!
Ja leuk, nemen we de picknickmand en de kleinkinderen mee!
http://www.dichtbij.nl/ee(...)prins-friso-aan.aspx

[..]

:? vertel me alsjeblieft dat dit een slechte grap is..
pi_143872957
Als ik ooit nog eens aan alle genoemde chilipepers kan komen wil ik deze nog wel eens maken:
Uitleg: http://www.seriouseats.co(...)cipe-super-bowl.html
Recept: http://www.seriouseats.co(...)st-chili-recipe.html
:)
pi_143872967
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ongelofelijk, mensen die gaan picknicken en barbecueën op een begraafplaats :X
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:20:25 #275
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143872984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

quote:
Een jaar geleden stierf prins Friso na zijn lange coma. Hij werd begraven op het kerkhof van de Lage Vuursche en daar is het sindsdien buitengewoon druk en rumoerig, meldt het AD.
De prins die tijdens zijn leven zo’n uitgesproken hekel had aan camera’s, heeft er nu constant twee op zich gericht.
Het is nodig, zegt Hein van Oosterom, een dorpsbewoner tegen het AD. ,,Eén keer heb ik gezien dat de marechaussee in actie moest komen bij het graf,” zegt de eigenaar van restaurant De Lage Vuursche. ,,Een groepje Japanse toeristen danste op het graf. Nou ja, dat overdrijf ik, maar ze gedroegen zich in elk geval niet waardig. Er reden drie busjes met marechaussees voor. Toen was het zo opgelost.”
Elke dag, weer of geen weer, trekken tientallen, maar meestal honderden bezoekers langs het eenvoudige graf van de prins, in een hoek van de begraafplaats. Een grijze grafsteen met zijn volledige namen, geboorte- en sterfdatum, wat witte bloemen, een hortensia, een rode lantaarn.
Sommigen komen voor de tweede, derde of vierde keer. Vaak combineren ze het bezoek aan de begraafplaats met iets anders in de buurt. Fiets huren, graf bezoeken, pannenkoek eten bij een van de vele restaurants in het dorp.

Een andere dorpsbewoner:,,Het zijn waanzinnige taferelen, meneer, de mensen weten zich niet te gedragen. Gisteren nog, kwam er een groepje racefietsers langs die gewoon de begraafplaats opreden, wat ik u brom. Mensen laten honden loslopen tussen de graven, gillen naar elkaar: ‘Joehoe, ik sta hier, bij Friso. Kom je ook?’.
http://www.welingelichtek(...)-graf-van-friso.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')