Kate Bush.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk Bloes! Deed je ook haar choreografieën na?![]()
En wat is je favoriete album? En je favoriete lied?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef golfer het volgende:
ik vond Kate vroeger wel een lekker 'ding':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dat betreft voldoet ze niet meer aan dat beeld:Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij allemaal trouwens.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker ding![]()
Wij allemaal trouwens.
Nou, in de tijd dat Kate dat lekkere ding was keek ik met name onvriendelijk en vooral veel te zelfvoldaan om me heen hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker ding![]()
Wij allemaal trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Leuk dat ze die hebben opgeduikeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef minilot het volgende:
https://twitter.com/Efteling/status/504269035962658816
Efteling is ook wakker.Die konden na al het blije gepiep erover van de fans vandaag niet achterblijven. Tof is wel dat die foto ons alleen bekend was op piepklein formaat en zeer onscherp. Tot nu!
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef golfer het volgende:
Ik ben niet zoveel veranderd sinds de tijd dat Kate nog een Katetje was .
Ik bedoel maar ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja we zaten op ICQ en ik denk dat ik hem een mp3tje (of iets dergelijks stuurde) en dat luktequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:52 schreef minilot het volgende:
Kon dat al in 1998, liedjes via de pc versturen?Lief verhaal inderdaad!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja we zaten op ICQ en ik denk dat ik hem een mp3tje (of iets dergelijks stuurde) en dat lukte
Engelsen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef minilot het volgende:
Kate op z'n CULs!
Gekookte groente met marmite, jawel!![]()
Marty Robbinsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |