Geloof van niet en weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Heeft zij Kate wel eens ontmoet en weet je wat Kate van haar vind
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geloof van niet en weet ik niet.
Kan het nog letterlijk meezingen allemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
(En elke Eftelingfan heeft natuurlijk sowieso wel een speciaal plekje in het hart voor Kate Bush, nadat de destijds nog maar negentien jaar oude Kate in 1978 een promovideo met zes liedjes van haar debuutalbum opnam bij het Spookslot - een dat jaar geopende attractie in het park![]()
)
*meldt*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over.
hihi dat herken ik ja..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan het nog letterlijk meezingen allemaalEn proberen net te doen of ik een sopraan ben
Ja net via Twitter gelezen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef AnneX het volgende:
Lees mini...en Bloes http://www.volkskrant.nl/(...)=email&utm_campaign=
Pfff, ik ook ja. Even wat boodschappen doen en flink fietsen, zweet als een otter nu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met net ff in het zweet gewerkt (letterlijk, het is zweetweer). Schoon huisjeNu wachten tot mijn moeder er is..
Wij maken altijd goed schoon als er ook maar iemand komt. Rare tickquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef AnneX het volgende:
Wa is dat trouwens?: Huis cleanen als moeders komt.
Daar had ik errug last van toendertijd.
Gelukkig kwam zij maar 2x jaar of zo.
Enne...veel plezier trouwens...echo
Ehmm.. huis schoonmaken moest sowieso weer gebeuren en ik vind het wel zo netjes om de boel een béétje netjes te hebben als er visite komtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef AnneX het volgende:
Wa is dat trouwens?: Huis cleanen als moeders komt.
Daar had ik errug last van toendertijd.
Gelukkig kwam zij maar 2x jaar of zo.
Enne...veel plezier trouwens...echo
Wat leuk Bloes! Deed je ook haar choreografieën na?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kate BushZoooooo'n enorme fan geweest vroegah!
Beetje onaardige passage over de fans, maar dat snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef AnneX het volgende:
Lees mini...en Bloes http://www.volkskrant.nl/(...)=email&utm_campaign=
Onaardig?? Er zijn nu eenmaal fans die niet sporen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Beetje onaardige passage over de fans, maar dat snap ik ook wel weer.
Nou ja, op basis van de docu waar het over gaat, die scène met de vlieger op het strand: ik vond dat nogal meevallen, vond het wel lief en aandoenlijk. Niet gestoord in elk geval.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Onaardig?? Er zijn nu eenmaal fans die niet sporen..vond het vrij mild omschreven eigenlijk..
Ik heb de docu (nog) niet gezien, maar vind het vrij gestoord klinken iig. Maar goed, ik snap fanschap gewoon niet zo goed denk ik. Een handtekening vragen vind ik al vrij raarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, op dasis van de docu waar het over gaat, die scène met de vlieger op het strand: ik vond dat nogal meevallen, vond het wel lief en aandoenlijk. Niet gestoord.
Ja, ik wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, ik snap fanschap gewoon niet zo goed denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dat betreft voldoet ze niet meer aan dat beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kate Bush.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat leuk Bloes! Deed je ook haar choreografieën na?![]()
En wat is je favoriete album? En je favoriete lied?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef golfer het volgende:
ik vond Kate vroeger wel een lekker 'ding':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dat betreft voldoet ze niet meer aan dat beeld:Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij allemaal trouwens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |