abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143842629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Heeft zij Kate wel eens ontmoet en weet je wat Kate van haar vind :?
Geloof van niet en weet ik niet. :)
pi_143842688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geloof van niet en weet ik niet. :)
:D
pi_143842747
Straks even bijkletsen met mijn 2 excollegadinnetjes.
De één is teruggevraagd bij Cardio en de ander werkt nu bij het nu zelfstandige oogcentrum t/o het ziekenhuis waar we werkten.
En ik heb dus ook een baan. Gelukkig alle3 weer aan het werk, hadden we begin vorig jaar ook niet gedacht :o
Van de rest vd poli is er eentje naar een andere werkplek gegaan, eentje volledig in de WAO gegaan (was ze al mee bezig) en een ander zit nog thuis.
pi_143842784
Ik heb met net ff in het zweet gewerkt (letterlijk, het is zweetweer). Schoon huisje O+ Nu wachten tot mijn moeder er is..
pi_143843005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
(En elke Eftelingfan heeft natuurlijk sowieso wel een speciaal plekje in het hart voor Kate Bush, nadat de destijds nog maar negentien jaar oude Kate in 1978 een promovideo met zes liedjes van haar debuutalbum opnam bij het Spookslot - een dat jaar geopende attractie in het park O+

)
Kan het nog letterlijk meezingen allemaal :D En proberen net te doen of ik een sopraan ben :+
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:27:30 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143843040
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:

Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over. :D
*meldt*
Alleen hele, hele jonge kaas en meikaas en dan nog alleen met flink wat lactasepillen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143843161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kan het nog letterlijk meezingen allemaal :D En proberen net te doen of ik een sopraan ben :+
hihi dat herken ik ja.. :D probeer het ook altijd allemaal mee te zingen :+
pi_143843205
Wel goed om je techniekjes te oefenen en dan van je kopstem helemaal naar beneden te rollen en dan zo donker mogelijk te eindigen zoals zij O+
pi_143843454
Lees mini...en Bloes http://www.volkskrant.nl/(...)=email&utm_campaign=

Terug met boskippen.
Dat wordt vanavond een hartige preitaart en salade on the side.
pi_143843556
quote:
Ja net via Twitter gelezen!
En het filmpje zitten luisteren ondertussen.
pi_143843659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met net ff in het zweet gewerkt (letterlijk, het is zweetweer). Schoon huisje O+ Nu wachten tot mijn moeder er is..
Pfff, ik ook ja. Even wat boodschappen doen en flink fietsen, zweet als een otter nu. :o

Veel plezier met je moeder. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143843737
Wa is dat trouwens? o|O : Huis cleanen als moeders komt.

Daar had ik errug last van toendertijd.
Gelukkig kwam zij maar 2x jaar of zo.

Enne...veel plezier trouwens...echo
pi_143844007
Geen geitenkaas of blauwe kaas.
De rest gaat er allemaal goed in :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:10:50 #164
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_143844288
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef AnneX het volgende:

Wij maken altijd goed schoon als er ook maar iemand komt. Rare tick :').
pi_143844581
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef AnneX het volgende:

Ehmm.. huis schoonmaken moest sowieso weer gebeuren en ik vind het wel zo netjes om de boel een béétje netjes te hebben als er visite komt :Y
En ze blijft slapen. Maar het is niet zo dat ik nu ineens de badkamer schoner maak dan normaal of zo :+
pi_143844693
Oh over kaas: lekker! blauwschimmelkaas niet, trouwens.
En Kate Bush O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:52:26 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143845674
Zo. Vooraankondigingen en persberichten over de sprekers bij de komende De Motverhalen zijn weer allemaal bijgewerkt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143846344
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kate Bush O+ Zoooooo'n enorme fan geweest vroegah!
Wat leuk Bloes! Deed je ook haar choreografieën na? :+ >:) En wat is je favoriete album? En je favoriete lied?
Let me see you stripped down to the bone
pi_143846435
quote:
Beetje onaardige passage over de fans, maar dat snap ik ook wel weer. :)
pi_143846712
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Beetje onaardige passage over de fans, maar dat snap ik ook wel weer. :)
Onaardig?? Er zijn nu eenmaal fans die niet sporen.. :X vond het vrij mild omschreven eigenlijk.. :Y
pi_143846801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Onaardig?? Er zijn nu eenmaal fans die niet sporen.. :X vond het vrij mild omschreven eigenlijk.. :Y
Nou ja, op basis van de docu waar het over gaat, die scène met de vlieger op het strand: ik vond dat nogal meevallen, vond het wel lief en aandoenlijk. Niet gestoord in elk geval. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 26-08-2014 15:19:35 ]
pi_143846905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, op dasis van de docu waar het over gaat, die scène met de vlieger op het strand: ik vond dat nogal meevallen, vond het wel lief en aandoenlijk. Niet gestoord. :)
Ik heb de docu (nog) niet gezien, maar vind het vrij gestoord klinken iig. Maar goed, ik snap fanschap gewoon niet zo goed denk ik. Een handtekening vragen vind ik al vrij raar :+
pi_143847016
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, ik snap fanschap gewoon niet zo goed denk ik.
Ja, ik wel. :) Al heb ik zelf nooit ene fluit gehad met handtekeningen of het verzamelen van dingen - het ervaren van een uitzonderlijk intense beleving van iets, waardoor een bepaalde geobsedeerde interesse ontstaat en de behoefte om anderen te vinden die dat ook hebben: dát element van fandom is mij niet bepaald vreemd. :@

Een beetje téveel houden van een muzikant, een schrijver, een filmmaker of *kuch* een pretpark is voor mij geen onbekend terrein :)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:50:53 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143847357
ik vond Kate vroeger wel een lekker 'ding':
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dat betreft voldoet ze niet meer aan dat beeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143847584
Ja hoor eens, ze kon nou eenmaal geen kippetje van negentien meer blijven. ;) Snif.
pi_143847604
Ha! Ik heb net een ondernemer in een Bakker Bart-winkel aan het meezingen gekregen met Babooshka, dat hier vrij luid opstaat *) #katedag
pi_143847673
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:06:47 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143847813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat leuk Bloes! Deed je ook haar choreografieën na? :+ >:) En wat is je favoriete album? En je favoriete lied?
Kate Bush. O+

Ik had oudere zussen en die hebben mijn kindertijd bepaald door me te leren als Kate Bush te dansen.
Als andere kinderen in het kringgesprek vertelden dat ze naar de kinderboerderij waren geweest, liet ik mijn golvende armen zien die in het weekend weer waren geperfectioneerd door mijn zussen. :D

Vind niet alles van haar even mooi (dat regenliedje kan ik niet horen. Vind ik zó naar! Misschien door de clip die er toen bij zat. En sowieso kan ik slecht tegen horten-en-stoten-melodieën), maar het meeste wel.
En ik vind haar verhaal mooi. Hoe ze zo geïsoleerd woont en zich helemaal verstopt.
Tot nu.

Ik ben net als mini erg gefascineerd door wat er vanavond staat te gebeuren en kan me zó goed voorstellen dat je als echte fan het gevoel hebt iets magisch te gaan beleven.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143848676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef golfer het volgende:
ik vond Kate vroeger wel een lekker 'ding':
SPOILER
Wat dat betreft voldoet ze niet meer aan dat beeld:
SPOILER
:)
Jij was zoveel jaren geleden ook een lekker ding :9
Wij allemaal trouwens. w/
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:41:13 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143848850
Mannen worden toch alleen maar aantrekkelijker naarmate ze ouder worden? O-)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')