abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143835551
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:40 schreef AnneX het volgende:
Even tussendoor: Kyteman straks bij Humberto op vier. w/
Ach die Colin... wat een oppervlakkig programma waar ie niet in thuishoort.
Maar ik wil hem wel graag nog steeds adopteren O+
pi_143837028
Mogguh :O Eindelijk eens een redelijk normale nachtrust. Maareh....dat ik een kookboek moest gaan lezen om mijn hoofd leeg te krijgen van alle werkdingen is ook niet normaal :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143837491
Goedemorgen.

Bluezz, scherp. ;) Ik had de deur al een tijdje dicht. Moest nog even de hond laten plassen.
Vandaag druk. Ik moet een rondje stad waarbij ik best veel moet en dan thuis 30 kg vlees verpakken.

Eerst een een beetje wakker worden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143837594
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is een prima tip. Ik probeer nu wel vaak en iets van wat meer afstand en een close-up te maken. Ik moet nog even kijken hoe ik mooie foto's met wat meer afstand maak. Ik heb een vrij kleine keuken en als ik dan gekookt hebt staat er overal meuk die je ziet als ik uitzoom. :')

Ik ga er eens mee spelen deze week!
Koop een grote vierkante plank. Die kun je altijd verhuizen naar de plek waar het meeste licht is en dan heb je geen last van rommel.
pi_143837604
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Koop een grote vierkante plank. Die kun je altijd verhuizen naar de plek waar het meeste licht is en dan heb je geen last van rommel.
Ja, ik las het bij 1 van de tips, thanks. Ik ga eens wat spelen met het foto maken. :)
pi_143837641
Ik ben er ook nog niet zo goed in hoor, zeker niet in alle tutjes en frutjes erbij leggen. Daar heb ik eigenlijk ook gewoon helemaal geen zin in. En daarbij heb ik geen 40 verschillende handdoeken, potjes, pannetjes en dat soort dingen. :')
pi_143837662
De Xenos had ook een soort 'fotostudio' iets waarbij je dus een egale ondergrond, achterwand en zijwandjes hebt met belichting. Maar dat was geloof ik in het zwart, niet super om eten mee te fotograferen. Je zou zoiets ook zelf kunnen maken met wit.

Ik ga een stukje fietsen :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143837678
Die van de Xenos werd afgeraden in de foodbloggers Facebook. Te klein en heeft geel licht.
pi_143837699
Men, soms word ik echt verdrietig van de wereld en van mijn vakgebied. Kranten lezen is echt confronterend, soms. Bah!
pi_143837762
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er ook nog niet zo goed in hoor, zeker niet in alle tutjes en frutjes erbij leggen. Daar heb ik eigenlijk ook gewoon helemaal geen zin in. En daarbij heb ik geen 40 verschillende handdoeken, potjes, pannetjes en dat soort dingen. :')
Nee, en ik wil het dan ook gewoon opeten als ik het heb gemaakt, dat helpt ook niet. :P
pi_143837765
En fietsen Isa? Als ik hier naar buiten kijk ga ik het liefst weer in bed liggen. :{
pi_143837862
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Die van de Xenos werd afgeraden in de foodbloggers Facebook. Te klein en heeft geel licht.
Te klein idd, dat gele is een kwestie van je witbalans aanpassen.
Zijn leuke studiootjes voor als je kleine producten wilt fotograferen. Ben er ook wel eens mee in de weer geweest. En de achtergrondjes zijn aan te passen :)
@ Lonaa: wit karton er achter zetten kan ook al helpen. Vraag anders eens hoe RobinOok het doet, die heeft ook erg minimale middelen maar maakt mooie foto's. :Y
pi_143837986
Ja, ik had er wat over gelezen, wit karton/papier. Net als aluminiumfolie. Zal er eens naar gaan kijken van de week.

Nu eerst moed verzamelen om naar buiten te gaan. Hond even laten plassen (die wil ook niet) en daarna heel veel boodschappen. Vooral even hier, even daar boodschappen.
pi_143838121
Haha, Sally houdt niet van regen. Dus ik doe m'n schoenen aan, pak de riem, en loop naar de achterdeur die open staat. Mevrouw komt vanaf het bed (waar ze stiekem nog even op lag) richting keuken, kijkt naar buiten, gaat in de ankers, draait zich op en tippelt rechtstreeks terug naar het bed. Ik roepen, niks. Ik naar de slaapkamer lopen, zit ze op bed, achter het dekbed, te trillen en zielig te kijken. :')
Als een geslagen hond ging ze mee naar buiten. Plasje op de hoek van de steeg en rennend weer naar de poort. :')
pi_143838155
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Haha, Sally houdt niet van regen. Dus ik doe m'n schoenen aan, pak de riem, en loop naar de achterdeur die open staat. Mevrouw komt vanaf het bed (waar ze stiekem nog even op lag) richting keuken, kijkt naar buiten, gaat in de ankers, draait zich op en tippelt rechtstreeks terug naar het bed. Ik roepen, niks. Ik naar de slaapkamer lopen, zit ze op bed, achter het dekbed, te trillen en zielig te kijken. :')
Als een geslagen hond ging ze mee naar buiten. Plasje op de hoek van de steeg en rennend weer naar de poort. :')
:D _O- _O- ook al zo'n actrice!
pi_143838209
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D _O- _O- ook al zo'n actrice!
Ja enorm. :D Ze had zich ook echt zo achter het dekbed "verstopt" :') En rillen joh, hahaha. Stomme hond. :')

En nu ga ik zelf weer de regen in. Tot vanmiddag lieve CUL-jongetjes en meisjes.
pi_143838259
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Als je wat geld hebt, is het het mooiste om te investeren in een daglicht-lamp :) En skip die fotostudio-dingetjes. Dat werkt echt niet (heb het geprobeerd :P ).
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143838270
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als je wat geld hebt, is het het mooiste om te investeren in een daglicht-lamp :) En skip die fotostudio-dingetjes. Dat werkt echt niet (heb het geprobeerd :P ).
Ik weet niet of ik het wel "belangrijk" vind om er echt geld in te investeren. :@
pi_143838277
Oh, en ik kwam dit net tegen op Feestboek:
https://www.facebook.com/radio3fm/posts/10152258264087124

Dat jochie is supergoed! :o
pi_143838295
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het wel "belangrijk" vind om er echt geld in te investeren. :@
:D Prioriteiten ;) Je komt al een heel eind met wit karton als reflectie en anders eens kijken naar een bureaulampje en dan prutsen met de witbalans :) Bureaulampje is vaak te geel maar dat kun je corrigeren in PS of een andere fotobewerkingstool.
pi_143838378
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Prioriteiten ;) Je komt al een heel eind met wit karton als reflectie en anders eens kijken naar een bureaulampje en dan prutsen met de witbalans :) Bureaulampje is vaak te geel maar dat kun je corrigeren in PS of een andere fotobewerkingstool.
Komt misschien een beetje lullig over dat mijn prioriteit niet bij het foto's maken ligt omdat ik wel mooie foto's wil maken. :@

Maar inderdaad, een bewerkingstool wil ik inderdaad gaan gebruiken, en maar eens kijken naar een stuk wit karton. :)

Wel allemaal bedankt voor de tips hoor! Ben daar wel superblij mee!

En nu ga ik echt weg. :W
pi_143838921
Morning :W

De dag begonnen met een dansje :D (of vier, waaronder een met een zwaard op mijn kop).
pi_143839263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Men, soms word ik echt verdrietig van de wereld en van mijn vakgebied. Kranten lezen is echt confronterend, soms. Bah!
Ach JT, het is ook niet niks, al die ellende.

Tegenwoordig staat radio 4 aan of jazz of op tv de kookzender of NIX
Even ontsnappen aan ellende, waaraan ik zo weinig kan veranderen. o|O

Saar...dat is ook wel een begin! een zwaard op je kop. Speelgoed neem ik aan.
En heb je al gekeken of er het nieuwe schooljaar leuke studie/netwerk/symposia bijeenkomsten zijn?
pi_143839550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W

De dag begonnen met een dansje :D (of vier, waaronder een met een zwaard op mijn kop).
:D
pi_143839616
Geen speelgoedzwaard maar wel eentje zonder scherpe randjes ;)

En nee nog niet gekeken, gisteren weer een afwijzing gehad dus ik ben er even helemaal klaar mee.
Dus maar even gewoon blij zijn met de kinderen op mijn overblijfwerk, ook al is dat maar een paar uur in de week.
pi_143839844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Iets specifieks vandaag? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_143839884
Qua foto's heb ik niet veel tips. Ik zet het eten op een lege ondergrond in de buurt van een raam zodat ik daglicht heb, ik zet mijn cheapass camera op de 'auto'-stand, ik neem drie foto's en kies steevast de eerste uit. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 26-08-2014 15:15:19 ]
pi_143839937
Beetje zenuwachtig wakker geworden! *O*

Vanavond het eerste concert (van een reeks) van Kate Bush in Londen, voor het eerst sinds 1979. Voor het eerst sinds ik lééf! :o

En er is zo weinig over bekend en ik ben zo vreselijk benieuwd naar de reviews en foto's en verhalen na vanavond! *O*
pi_143839979
Waarom heb ik bedacht om tapas te gaan maken voor iemand die geen knoflook lust. :D :')
pi_143840056
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik bedacht om tapas te gaan maken voor iemand die geen knoflook lust. :D :')
Geen knoflook lust?! :? Bestaan die mensen? :)
pi_143840078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen knoflook lust?! :? Bestaan die mensen? :)
Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over. :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:44:42 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143840102
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn broertje eet alleen jonge kaas.
De rest vind hij niet te eten :P

Terwijl ik zo'n beetje alle soorten kaas wel :9 vind.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_143840114
Sorry hoor

Moet even.
O+

#wiebel
pi_143840169
Zaterdag in Trouw en vandaag in VK pagina's vol over Kate.
En dan zondagmiddag nog de docu, die heb je gezien.

Mini toch. Mn.X is er ook weg van.
pi_143840215
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:47 schreef AnneX het volgende:
Mn.X is er ook weg van.
Ah, tof!

Ik vind het ook zo enorm leuk voor de mensen met een kaartje voor één van de concerten, die mensen die nu vast helemáál ontploffen! Ik heb er zelf geen moeite voor gedaan, ik vind dat de plaatsen in die zaal toebehoren aan veel grotere Kate Bush-fans dan ik zelf ben, maar ik beleef wel veel plezier mee wat betreft voorpret en zenuwen! :)

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 26-08-2014 11:44:15 ]
pi_143840239
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
on-mo-ge-lijk
Ja doei.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:01:09 #137
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_143840457
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik eet alleen overjarige kaas. In blokjes. En de goedkoopste brie die je kan vinden. De rest vind ik niet te eten. Van gesmolten kaas op een gerecht ga ik zelfs kokhalzen, dus daar doe je mij ook geen plezier mee.

Kaas vind ik niet bijzonder 8-).
pi_143840970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, tof!

Ik vind het ook zo enorm leuk voor de mensen met een kaartje voor één van de concerten, die mensen die nu vast helemáál ontploffen! Ik heb er zelf geen moeite voor gedaan, ik vind dat de plaatsen in die zaal toebehoren aan veel grotere Kate Bush-fans dan ik zelf ben, maar ik geniet wel erg mee wat betreft voorpret en zenuwen! :)
Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zo :D
pi_143841025
(En elke Eftelingfan heeft natuurlijk sowieso wel een speciaal plekje in het hart voor Kate Bush, nadat de destijds nog maar negentien jaar oude Kate in 1978 een promovideo met zes liedjes van haar debuutalbum opnam bij het Spookslot - een dat jaar geopende attractie in het park O+

)
pi_143841042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zo :D
Maaike! Wat gaaf! Ja, die zal het er wel flink zoet mee zijn! D
pi_143841063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat gaaf! Ja, die zal het er wel flink zoet mee zijn! D
Ja ze heeft inmiddels geloof ik zelfs een huis in Liverpool gekocht omdat ze daar zo onwijs veel moeten optreden :D
pi_143841087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja ze heeft inmiddels geloof ik zelfs een huis in Liverpool gekocht omdat ze daar zo onwijs veel moeten optreden :D
Ik las van de week zoiets ja. Wat grappig dat jij haar van vroeger kent :)
pi_143841281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Iets specifieks vandaag? :*
gister nieuws over Boko Haram in Nigeria, nu Israel, Syrie, Irak, etc. En dan zelf ook bezig zijn de hele dag met dat onderwerp. Normaal kan ik het theoretisch bezien, maar veel van dit nieuws maakt dat het wat dichter bij komt.
pi_143841456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

gister nieuws over Boko Haram in Nigeria, nu Israel, Syrie, Irak, etc. En dan zelf ook bezig zijn de hele dag met dat onderwerp. Normaal kan ik het theoretisch bezien, maar veel van dit nieuws maakt dat het wat dichter bij komt.
Begrijpelijk, ja.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:53:11 #145
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_143841921
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik eet alleen overjarige kaas. In blokjes. En de goedkoopste brie die je kan vinden. De rest vind ik niet te eten. Van gesmolten kaas op een gerecht ga ik zelfs kokhalzen, dus daar doe je mij ook geen plezier mee.

Kaas vind ik niet bijzonder 8-).
Dat kokhalzen van gesmolten kaas heb ik ook. Ik eet helemaal geen kaas en eigenlijk wil ik het niet eens ruiken. Ben een keer uit een restaurant gelopen omdat ze naast onze tafel zaten te racletten. Sorry eigenaar :@
pi_143841986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef minilot het volgende:
Beetje zenuwachtig wakker geworden! *O*

Vanavond het eerste concert (van een reeks) van Kate Bush in Londen, voor het eerst sinds 1979. Voor het eerst sinds ik lééf! :o

En er is zo weinig over bekend en ik ben zo vreselijk benieuwd naar de reviews en foto's en verhalen na vanavond! *O*
Kate Bush O+ Zoooooo'n enorme fan geweest vroegah! Ze is wat ouder dan ik geloof ik (jaartje maar zie ik) maar ik wilde haar zijn :Y Alleen die nieuwste plaat vinknix :D
pi_143842220
JT :* Ik vind het alleen maar bewonderenswaardig dat je aan de ene kant professioneel genoeg bent om er mee om te kunnen gaan in je werk, maar ook je gevoelens/emoties erover voelt.
Dat maakt je een mens en geen robot.

Wij hebben het er ook vaak over op het werk. Het is vaak erg confronterend wie/wat wij de hele dag zien/lezen/ontmoeten bij de oncologie. Je stelt je prof. op, maar regelmatig zitten wij ook bij elkaar ff flink te ontladen.
Of in je uppie op de WC even te zuchten of bijna te gillen :P
pi_143842420
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik las van de week zoiets ja. Wat grappig dat jij haar van vroeger kent :)
Ja ben nog naar haar afstudeer concert geweest. Ze kende mijn ex van de studentenvereniging.
pi_143842560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:

Hey ff uitchecken, nog nooit van gehoord! Wat leuk dat jij haar kent.
pi_143842590
Heeft zij Kate wel eens ontmoet en weet je wat Kate van haar vind :?

Ik las ergens dat KB niet wil dat je met mobjes filmt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')