Ach die Colin... wat een oppervlakkig programma waar ie niet in thuishoort.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:40 schreef AnneX het volgende:
Even tussendoor: Kyteman straks bij Humberto op vier.
Koop een grote vierkante plank. Die kun je altijd verhuizen naar de plek waar het meeste licht is en dan heb je geen last van rommel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is een prima tip. Ik probeer nu wel vaak en iets van wat meer afstand en een close-up te maken. Ik moet nog even kijken hoe ik mooie foto's met wat meer afstand maak. Ik heb een vrij kleine keuken en als ik dan gekookt hebt staat er overal meuk die je ziet als ik uitzoom.![]()
Ik ga er eens mee spelen deze week!
Ja, ik las het bij 1 van de tips, thanks. Ik ga eens wat spelen met het foto maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koop een grote vierkante plank. Die kun je altijd verhuizen naar de plek waar het meeste licht is en dan heb je geen last van rommel.
Nee, en ik wil het dan ook gewoon opeten als ik het heb gemaakt, dat helpt ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er ook nog niet zo goed in hoor, zeker niet in alle tutjes en frutjes erbij leggen. Daar heb ik eigenlijk ook gewoon helemaal geen zin in. En daarbij heb ik geen 40 verschillende handdoeken, potjes, pannetjes en dat soort dingen.
Te klein idd, dat gele is een kwestie van je witbalans aanpassen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Die van de Xenos werd afgeraden in de foodbloggers Facebook. Te klein en heeft geel licht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Haha, Sally houdt niet van regen. Dus ik doe m'n schoenen aan, pak de riem, en loop naar de achterdeur die open staat. Mevrouw komt vanaf het bed (waar ze stiekem nog even op lag) richting keuken, kijkt naar buiten, gaat in de ankers, draait zich op en tippelt rechtstreeks terug naar het bed. Ik roepen, niks. Ik naar de slaapkamer lopen, zit ze op bed, achter het dekbed, te trillen en zielig te kijken.![]()
Als een geslagen hond ging ze mee naar buiten. Plasje op de hoek van de steeg en rennend weer naar de poort.
Ja enorm.quote:
Als je wat geld hebt, is het het mooiste om te investeren in een daglicht-lampquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Die van de Xenos werd afgeraden in de foodbloggers Facebook. Te klein en heeft geel licht.
Ik weet niet of ik het wel "belangrijk" vind om er echt geld in te investeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je wat geld hebt, is het het mooiste om te investeren in een daglicht-lampEn skip die fotostudio-dingetjes. Dat werkt echt niet (heb het geprobeerd
).
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het wel "belangrijk" vind om er echt geld in te investeren.
Komt misschien een beetje lullig over dat mijn prioriteit niet bij het foto's maken ligt omdat ik wel mooie foto's wil maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Prioriteiten
Je komt al een heel eind met wit karton als reflectie en anders eens kijken naar een bureaulampje en dan prutsen met de witbalans
Bureaulampje is vaak te geel maar dat kun je corrigeren in PS of een andere fotobewerkingstool.
Ach JT, het is ook niet niks, al die ellende.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Men, soms word ik echt verdrietig van de wereld en van mijn vakgebied. Kranten lezen is echt confronterend, soms. Bah!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Morning
De dag begonnen met een dansje(of vier, waaronder een met een zwaard op mijn kop).
Iets specifieks vandaag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Men, soms word ik echt verdrietig van de wereld en van mijn vakgebied. Kranten lezen is echt confronterend, soms. Bah!
Geen knoflook lust?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik bedacht om tapas te gaan maken voor iemand die geen knoflook lust.![]()
Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen knoflook lust?!Bestaan die mensen?
Mijn broertje eet alleen jonge kaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over.
Ah, tof!quote:
on-mo-ge-lijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik bedacht om tapas te gaan maken voor iemand die geen knoflook lust.![]()
Ik eet alleen overjarige kaas. In blokjes. En de goedkoopste brie die je kan vinden. De rest vind ik niet te eten. Van gesmolten kaas op een gerecht ga ik zelfs kokhalzen, dus daar doe je mij ook geen plezier mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, net als mensen die geen kaas lusten. Daar verbaas ik me ook altijd over.
Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, tof!
Ik vind het ook zo enorm leuk voor de mensen met een kaartje voor één van de concerten, die mensen die nu vast helemáál ontploffen! Ik heb er zelf geen moeite voor gedaan, ik vind dat de plaatsen in die zaal toebehoren aan veel grotere Kate Bush-fans dan ik zelf ben, maar ik geniet wel erg mee wat betreft voorpret en zenuwen!
Maaike! Wat gaaf! Ja, die zal het er wel flink zoet mee zijn! Dquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zo
Ja ze heeft inmiddels geloof ik zelfs een huis in Liverpool gekocht omdat ze daar zo onwijs veel moeten optredenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ja, die zal het er wel flink zoet mee zijn! D
Ik las van de week zoiets ja. Wat grappig dat jij haar van vroeger kentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ze heeft inmiddels geloof ik zelfs een huis in Liverpool gekocht omdat ze daar zo onwijs veel moeten optreden
gister nieuws over Boko Haram in Nigeria, nu Israel, Syrie, Irak, etc. En dan zelf ook bezig zijn de hele dag met dat onderwerp. Normaal kan ik het theoretisch bezien, maar veel van dit nieuws maakt dat het wat dichter bij komt.quote:
Begrijpelijk, ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gister nieuws over Boko Haram in Nigeria, nu Israel, Syrie, Irak, etc. En dan zelf ook bezig zijn de hele dag met dat onderwerp. Normaal kan ik het theoretisch bezien, maar veel van dit nieuws maakt dat het wat dichter bij komt.
Dat kokhalzen van gesmolten kaas heb ik ook. Ik eet helemaal geen kaas en eigenlijk wil ik het niet eens ruiken. Ben een keer uit een restaurant gelopen omdat ze naast onze tafel zaten te racletten. Sorry eigenaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik eet alleen overjarige kaas. In blokjes. En de goedkoopste brie die je kan vinden. De rest vind ik niet te eten. Van gesmolten kaas op een gerecht ga ik zelfs kokhalzen, dus daar doe je mij ook geen plezier mee.
Kaas vind ik niet bijzonder.
Kate Bushquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef minilot het volgende:
Beetje zenuwachtig wakker geworden!![]()
Vanavond het eerste concert (van een reeks) van Kate Bush in Londen, voor het eerst sinds 1979. Voor het eerst sinds ik lééf!![]()
En er is zo weinig over bekend en ik ben zo vreselijk benieuwd naar de reviews en foto's en verhalen na vanavond!
Ja ben nog naar haar afstudeer concert geweest. Ze kende mijn ex van de studentenvereniging.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik las van de week zoiets ja. Wat grappig dat jij haar van vroeger kent
Hey ff uitchecken, nog nooit van gehoord! Wat leuk dat jij haar kent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk! Kennis/vriendin van vroeger van me is de zangeres van Dreaming of Kate. Die heeft het erg druk met interviews en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |