quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef minilot het volgende:
Oooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaaaaa!
Sterkheidsbaas van alles.
Oooooo!Bowie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaaaaa!
Snobs have more fun!
KLIK!
Oooooo!Oooooooo AaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaaaaa!![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef liedetector het volgende:
dikke vette 2200 gram eend in de afgelopen dagen tot pekingeend getovert...verder weinig erbij (lees gewoon pannekoekjes bosui komkommer hoisin etc) en net nog bouillon getrokken van het karkas (staat nu in te koken) en die morgen met restantjes eendenvlees, garnalen, sjitake, bosui dumplings opleuken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef liedetector het volgende:
dikke vette 2200 gram eend in de afgelopen dagen tot pekingeend getovert...verder weinig erbij (lees gewoon pannekoekjes bosui komkommer hoisin etc) en net nog bouillon getrokken van het karkas (staat nu in te koken) en die morgen met restantjes eendenvlees, garnalen, sjitake, bosui dumplings opleuken
Dat weet je nu al?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen kookinspiratie meer vanaf donderdag.
Ik was met m'n weekmenu aan het prutsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet je nu al?![]()
Wie weet is donderdag je inspiratie terug
Zalm in bladerdeeg? Of En Papillote? Beetje dit ( http://www.bbcgoodfood.com/recipes/5130/trout-en-papillote ) maar dan andersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was met m'n weekmenu aan het prutsen.Wil wel iets met zalm doen, maar ik weet niet wat.
Oh ik heb net ook mijn planning gemaakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was met m'n weekmenu aan het prutsen.Wil wel iets met zalm doen, maar ik weet niet wat.
In bladerdeeg is wel lekker en al lang geleden, maar morgen ook al bladerdeeg. En Papillote doe ik wel eens vaker, maar k wil iets nieuws.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zalm in bladerdeeg? Of En Papillote?
Oh, dat klinkt wel lekker! Kan ik mooi ook de erwtjes erbij doen die nog in de vriezer liggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik heb net ook mijn planning gemaakt.En met zalm is een citroen risotto onwijs lekker.
Zelf roken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In bladerdeeg is wel lekker en al lang geleden, maar morgen ook al bladerdeeg. En Papillote doe ik wel eens vaker, maar k wil iets nieuws.
Morgen is Wereld Woensdag en Panamees. Ik ga een ceviche maken die groot genoeg is als avondmaaltijd. Met gebakken banaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
Wat staat er voor de rest op je planning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |