Ik haal altijd de TT door google image en pak een image uit de eerste rij foto's en deze stond daar tussen.quote:
Story of my life tegenwoordigquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb de lol van videoclips nog nooit begrepen.
Verder kennis gemaakt met de nieuwe studenten. Ze lijken steeds jonger, maar na reflectie is me duidelijk geworden dat het komt omdat ik steeds ouder word. Men, de jongste komt uit 95!
Ik ook, maar meestal luister ik alleen de muziek.quote:
Die zit dan toch nog in de luiers? Oh nee...wacht dat is ook alweer 19 jaar geleden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ze lijken steeds jonger, maar na reflectie is me duidelijk geworden dat het komt omdat ik steeds ouder word. Men, de jongste komt uit 95!
Ik geef het een weekquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat waren de kinderen weer lief om mijn werk.
Eens kijken hoe lang dat duurt
Dat is nog veelquote:
Oh wacht.. overblijven.. morgen is het over danquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is nog veel
Ook lief, de kinderen die vorige jaar wel overbleven maar nu oud genoeg zijn om thuis te eten kwamen toch nog even hoi zeggen
Het was ook echt wel een leuke groep die ik vorig jaar had.
Kaaswinkeltje alweer openquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geef het een week![]()
Alle boskippen in huis voor de komende 3 dagen. Mijn moeder komt gezellig logeren morgen dus er moest natuurlijk wel wat lekkers in huis gehaald worden![]()
Zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:08 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn privé-kapsterheeft mijn haartjes alvast in de vakantiestand (lees kort) geknipt.
Kan het nog even 3 weken in model groeien voordat onze vakantie losbarst.
Leuk!! Moet je goed doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Dat is nog veel
Ook lief, de kinderen die vorige jaar wel overbleven maar nu oud genoeg zijn om thuis te eten kwamen toch nog even hoi zeggen
Het was ook echt wel een leuke groep die ik vorig jaar had.
quote:
Oeiquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm nee.. denk het niet.. Leek me vrij definitief gesloten..
Waar gaan jullie naar toe?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
Waar ga je heen Bluezz? Ik heb ook zin in de vakantie.Maar ik moet nog wat langer wachten. Gelukkig heb ik tussendoor nog wat meer dingen om naar uit te kijken.
![]()
En genoeg tijd om alles voor te bereiden, want het is onze eerste vakantie samen, dus we moeten nog een koffer kopen. We hebben al een rugzak waar mijn camera ook in kan. En waarschijnlijk verzin ik nog wel meer wat we nodig hebben.
quote:Puglia ligt in de hak van de laars en is Italiaanser dan Italiaans. Deze regio beschikt over bijna 800 km kustlijn, omgeven door de Adriatische Zee aan de ene kant en de Ionische Zee aan de andere kant. Puglia is een typische, nog zeer authentieke regio met Griekse invloeden. Prachtige stadjes als Alberobello (bekend van de "Trulli", kleine witte huisjes met een kegelvormig dak), Ostuni en Otranto zijn absoluut de moeite van een bezoek waard. Deze rondreis combineert het mooiste van Puglia; de Salento in het zuiden en de Valle d'Itria in centraal Puglia. Verder maakt u ook kennis met Matera, de witte stad, in de regio Basilicata.
Oh. Dat is balen zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Word on the street' is dat hij failliet is gegaan..
Oh wow, dat klinkt alsof het daar supermooi is. Leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naar toe?
Wij gaan 8 dagen Fly/Drive naar Italië, Puglia (de hak vd laars).
[ afbeelding ]
[..]
Ja daar moet je dan wel op letten!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt alsof het daar supermooi is. Leuk!
Wij zitten 3 nachten in Praag.Gelukkig zijn de vliegtijden fijn, we komen om 3 uur 's middags aan en we vertrekken om 9 uur 's avonds. Zijn we gelukkig niet teveel tijd kwijt, want het is maar kort natuurlijk.
Is het rustig daar?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. groetjes vanuit een knap donker Sprookjesbos.
Vriezer ontdooien, dat moet ik één dezer dagen ook nodig eens doen. Deur ervan sluit niet helemaal goed, dus er groeit nogal ijs in.
Oh, dat gaat hard dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. groetjes vanuit een knap donker Sprookjesbos. Knus.
Vriezer ontdooien, dat moet ik één dezer dagen ook nodig eens doen. Deur ervan sluit niet helemaal goed, dus er groeit nogal ijs in.
In onze standaard openluchttheater tas zitten : Poncho's, 1 oud tuinstoelkussen voor in de rug en 2 fleecedekens. 1 om op te zitten (houten banken) en 1 over de beentjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef AnneX het volgende:
Had je kleedjes of fleecedekentje mee naar theater, Bloes?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:23 schreef Lonaa het volgende:
Nu alles dicht, maar gedurende de dag wel de deur en het raam open gehad.
Hoe kan dat, de deur openquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:24 schreef Myraela het volgende:
Hier staat de deur open, maar zit ik wel onder een dekentje.
Yups. Deze week nog keuze uit Blaudzun en Caro Emerald.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een vrijwilligersbaan met heel veel toffe benefits, die golfer heeft
Wat zul jij dan veel ooooh zeggen. Ik ben er een week terug geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt alsof het daar supermooi is. Leuk!
Wij zitten 3 nachten in Praag.Gelukkig zijn de vliegtijden fijn, we komen om 3 uur 's middags aan en we vertrekken om 9 uur 's avonds. Zijn we gelukkig niet teveel tijd kwijt, want het is maar kort natuurlijk.
Het is hier ook wel een beetje koud, maar het is dat of constant opstaan omdat er weer een kat naar binnen of buiten wil.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat, de deur open![]()
Boven wel de ramen open... maar de balkondeur is dicht.
Woensdag als ik ga werken, is het weer een zomerdag
Ik ben heel erg benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zul jij dan veel ooooh zeggen. Ik ben er een week terug geweest.
Ha, die staan komend seizoen bij ons ook. Blaudzun in Atak, Caro Emerald in het Muziekcentrumquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Deze week nog keuze uit Blaudzun en Caro Emerald.
De deur open zorgt voornamelijk voor kou/frisse lucht in de keuken en hal, niet zozeer in de woonkamer, waar ik zit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat, de deur open![]()
Boven wel de ramen open... maar de balkondeur is dicht.
Woensdag als ik ga werken, is het weer een zomerdag
En lekker eten daar wat nog redelijk betaalbaar is.quote:
Ja, daar kijk ik ook wel naar uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En lekker eten daar wat nog redelijk betaalbaar is.
aan? nee nog niet. wel afgelopen zondag even getest of alles nog werkt zoals het hoort.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef AnneX het volgende:
T-shirt lange mouwen ...check
Trui...check
Sjaal om...check
Dikkere broek en laarsjes....check
Stooflapjes (uit de vriezer) ...check.
Nog nooit de cv eerder aangehad dan 1 oktober...check.
![]()
Hebben jullie de kachel al aan?
Nou ken ik Praag redelijk goed, maar 'lekker eten' verbind ik niet aan die stad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En lekker eten daar wat nog redelijk betaalbaar is.
Het was, zoals de Efteling dat traditioneel noemt, een dag met 'gezellige bedrijvigheid'quote:
Misschien komt het wel doordat ik daar normaal at en niet koolhydraatarm zoals thuis. Dan ben ik ook sneller tevreden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ken ik Praag redelijk goed, maar 'lekker eten' verbind ik niet aan die stad.
Ha, daar staat Praag wel om bekend. De uitstekende Indiase keuken. Alleen al daarvoor moet je die stad zeker bezoeken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
In Praag heb ik voor het eerst Indiaas gegeten, daar heb ik dan geen vergelijkingsmateriaal van, maar lekker vond ik het zeker vooral het naanbrood erbij
Het Tsjechische voedsel is niet heel spannend vond ik. Ze hebben wel erg lekker brood en dat soort dingenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ken ik Praag redelijk goed, maar 'lekker eten' verbind ik niet aan die stad.
Die bolletjes met jam erin of hun chocolaquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het Tsjechische voedsel is niet heel spannend vond ik. Ze hebben wel erg lekker brood en dat soort dingen
Zo heb je allebei een baan en zo allebei werkloos; dat is echt heel erg klote. Hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Gotsamme mijn broer en schzus staan dus echt op straat volgende week, doorstart waarschijnlijk niet mogelijk
Broer is van 52 en schzus van 57quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb je allebei een baan en zo allebei werkloos; dat is echt heel erg klote. Hoe oud zijn ze?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Broer is van 52 en schzus van 57
Broer zou per 1 dec 1 dag minder gaan werken tot pensionering.
Zwarte humorquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik ze belde vanavond moesten we nog lachen.
Ze hadden toevallig een paar weken geleden een hele rij geraniums gekocht voor het terras of zo, terwijl ze nooooit geraniums kopen/hebben.
Nou dan kunnen we er meteen mooi achter gaan zitten lachte ze![]()
![]()
1000 mensen op straat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een leeftijd om nog je baan te verliezen
welk bedrijf? die auto boer?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1000 mensen op straat.
Veel vijftigers.
Oh, dat zuigt zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Broer is van 52 en schzus van 57
Broer zou per 1 dec 1 dag minder gaan werken tot pensionering. (werkt zich de t*f*s al zijn hele leven)
1000 manquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1000 mensen op straat.
Veel vijftigers.
dat valt wel mee. als ik zo de doorloop zie bij wat garagebedrijven is het nog niet heel slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef borisz het volgende:
De automarkt in NL is echt dramatisch. Waar in Europa de automarkt wel redelijk herstelt blijven we in NL achter. Alleen die energie-zuinige krengen, waar de laatste jaren veel subsidie op zat, deden het aardig.
We hadden het er een week of 3 geleden nog met ze over.. het gaat al heel lang slecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef borisz het volgende:
De automarkt in NL is echt dramatisch. Waar in Europa de automarkt wel redelijk herstelt blijven we in NL achter. Alleen die energie-zuinige krengen, waar de laatste jaren veel subsidie op zat, deden het aardig.
1 of 2 merken? die uit het verre oosten is niet echt geliefd en die zuid Europa ligt ook niet lekker in de markt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hadden het er een week of 3 geleden nog met ze over.. het gaat al heel lang slecht.
Maar als je dat toch te horen krijgt dat pogingen om een doorstart te maken niet gaat lukken omdat 1 merk niet mee wil doen... dan ziet het er heel slecht uit.
Dat is een prima tip. Ik probeer nu wel vaak en iets van wat meer afstand en een close-up te maken. Ik moet nog even kijken hoe ik mooie foto's met wat meer afstand maak. Ik heb een vrij kleine keuken en als ik dan gekookt hebt staat er overal meuk die je ziet als ik uitzoom.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut wat kut, Bluezz.
Hier ook kut, ik ben m'n huissleutel verloren. Alle andere sleutels zitten nog aan m'n bos, behalve m'n huissleutel. Kost me 250 euro om de sloten te laten vervangen. Sleutel erbij maken kan niet...
Lekker zeg, Lonaa, die spareribs. Mag ik je een tip geven? Volgens mij worden je foto's nog mooier als je een beetje uitzoomt, zodat je wat meer van je eten kunt zien!
Meuk wegruimen voordat je een foto maakt! Ik las laatst iets van deze blog http://pinchofyum.com/category/food-photographyquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is een prima tip. Ik probeer nu wel vaak en iets van wat meer afstand en een close-up te maken. Ik moet nog even kijken hoe ik mooie foto's met wat meer afstand maak. Ik heb een vrij kleine keuken en als ik dan gekookt hebt staat er overal meuk die je ziet als ik uitzoom.![]()
Ik ga er eens mee spelen deze week!
Ik zie een foto FAQ ja, eens even rondneuzen. Dankje!quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Meuk wegruimen voordat je een foto maakt! Ik las laatst iets van deze blog http://pinchofyum.com/category/food-photography
en hoewel ik haar rete irritant vind maakt ze wel mooie foto's vind ik. Ze heeft ook een blog over hoe je eigen food blog te beginnen, ergens.
Leuk dat je het zo leuk vind om te doen, trouwens. Dat stralen je blogs echt uit!
Vast wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*wokweek*![]()
![]()
Iemand heeft goede recepten van cheesesteak sandwiches?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |