Hond voelt zich wel goed. Ze heeft vannacht naast me geslapen en had wel een buik die steeds: grmmbbblgroowwnnn zei, dus ze zal wel een beetje buikpijn gehad hebben, maar verder gelukkig niks.quote:
quote:Best Rock Video
Lorde — "Royals"
Arctic Monkeys — "Do I Wanna Know?"
The Black Keys — "Fever"
Imagine Dragons — "Demons"
Linkin Park — "Until It's Gone"
Gelukkig is de koffie hier wel goed te pruimen. Bij mijn vorig bedrijf was het vrij armoedig (en de baas wilde tevens geen klanten uitnodigde omdat hij zich schaamde voor zijn kantoor, maar ook weer niets aan veranderenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik werd wakker en wilde een kop koffie nemen, om te realiseren dat de bonen op waren, zonder koffie weg en veroordeeld tot kantoorkoffie. Damn.
Ghehe nee.. pil-stopweekquote:
Oh, crap.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ghehe nee.. pil-stopweek![]()
Gister begon met zware wee-achtige pijnen, vannacht een aanval, vandaag weer.. Morgen zal het waarschijnlijk weer over zijn. Leuk is anders en functioneren is niet zo gemakkelijk nu..
Ja, meestal 1 of 2 dagen idd.. Zaterdag ook al lichtelijk last van gehad.. Kermend op de bank. Duurt meestal gelukkig maar een half uur of zo, dan trekt het wel weer ff weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, crap.![]()
Helaas herken ik precies wat je zegt. Het is meestal 1 dag heel erg. Liefst wil je opkrullen en wachten tot het overgaat.
Maar de tweede dag is veel minder erg, dan kan je op zich nog wel functioneren. Het is wel precies de reden waarom ik eigenlijk nooit een stopweek inlas.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, meestal 1 of 2 dagen idd.. Zaterdag ook al lichtelijk last van gehad.. Kermend op de bank. Duurt meestal gelukkig maar een half uur of zo, dan trekt het wel weer ff weg.
Meestal ja, nu dus nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar de tweede dag is veel minder erg, dan kan je op zich nog wel functioneren. Het is wel precies de reden waarom ik eigenlijk nooit een stopweek inlas.
Haha, ja precies! Dat je denkt "volgens mij is het vol daarbeneden en moet het leeg"quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meestal ja, nu dus niet![]()
En ik las ook zo min mogelijk stopweken in maar na een tijdje krijg ik dan toch kramp en dan kan ik beter even een weekje de boel 'schoonspoelen'![]()
Als ik nog wel eens MTV aanzet zijn er altijd seriesquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:47 schreef Sunnythesun het volgende:
dat MTV er totaal niet meer toe doet is wel duidelijk als je de winnaars van de music awards bekijkt. Lorde-Royals als beste rockvideo?? Serieus??
![]()
Ik vind het een top nummer, maar om dat rock te noemen moet je er wel echt niets van snappen
Zeker als je de rest van de genomineerden bekijkt:
![]()
![]()
Dat MTV trouwens überhaupt nog denkt iets te kunnen zeggen over muziek vind ik wonderlijk
Goed is ie he!quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Wakker worden met een album van Bram Vermeulen. Wat zwaar voor de vroege ochtend, maar zo mooi.
Wat mij betreft 1 van de betere Nederlandse artiesten die we hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |