Ik kan ook een ton aanbieden, maar zelfs dat kan te weinig zijn. Ik heb nog geen plan gehoord...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende: [..] Gierigaard.
Zo komt er nooit iets terecht van die prachtige uitvindingen.
Jij post toch ook in andere SC('s) ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef D. het volgende:
Ah hier zitten jullie
Moet nog ff wennen aan dat SC-gedoe
Vraag je zus maar...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef D. het volgende:
Ah hier zitten jullie
Was ook een garpjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij post toch ook in andere SC('s) ?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vis was in dit geval ook een optie.
De 40+ SC werkt idd heel anders als de KSC.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef D. het volgende:
Ah hier zitten jullie
Dan zou ik voor de piemelloze gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vis was in dit geval ook een optie.
Doe dan je tante maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Of moet ik me tot zijn vader richten?
Wij Laten overal een spoor na, dus je kan ons altijd vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Was ook een garpje
Als moest ik even zoeken, want zag 'm niet gelijk in mijn MAT
Chufi welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:54 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien wil ik geen enkele van mijn tantes doen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij Laten overal een spoor na, dus je kan ons altijd vinden.
*broodkruimels strooit.
Broodkruimels hoeven niet, dat slakkenspoor van de 40+ dames is voldoende...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij Laten overal een spoor na, dus je kan ons altijd vinden.
*broodkruimels strooit.
Misschien ooit 1 als puber dan ... maar daar is het bij gebleven ... Zag dr gelukkig bijna nooitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:54 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien wil ik geen enkele van mijn tantes doen
Als je een boze vogel zoekt moet je hier zijn....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angry birds?
Je laten pijpen door een woeste papegaai?
Choco is wel liefquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een boze vogel zoekt moet je hier zijn....
UTO / [UTOPIA SC #517] Choco heeft een Angry Bird
Ik zoek niks, ben niet zo van de snavels...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een boze vogel zoekt moet je hier zijn....
UTO / [UTOPIA SC #517] Choco heeft een Angry Bird
Owwwwww, als puber, ja toen wel natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ooit 1 als puber dan ... maar daar is het bij gebleven ... Zag dr gelukkig bijna nooit
Ja echt serieus ben ik hier ook niet ,,, En vroeger nog minder ... Volgens mij woont ze nu daar ergens onder R'dam of zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwwww, als puber, ja toen wel natuurlijk
Onee, eigenlijk ook niet
Ik vind de sc-dames niet van het slijmerige typequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Broodkruimels hoeven niet, dat slakkenspoor van de 40+ dames is voldoende...
Dan is het dus toch incontinentie...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de sc-dames niet van het slijmerige type
En de Tena vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het dus toch incontinentie...
Een lekkend plastuitjequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het dus toch incontinentie...
Nachtbeest en moederquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, vrouwelijk en vrijgezel hč.
Vooral dat natuurlijk is belangrijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, vrouwelijk en vrijgezel hč.
pro sasquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom dus altijd een anti-sas in je tas...
Of ik ook puur natuur ben?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe sta je er zelf voor trouwens D? Vertel eens ..
opgelapt klinkt als een verbeteringquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cosmetisch opgelapt is geen bezwaar.
Dat is juist hetgeen wat ik betwijfel, maar dat moeten anderen maar beoordelenquote:
Dat was Prozac...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik laatst in de winkel en meteen gekocht..
Ruim je het wel op als je klaar bent?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Sas ze, ik ga me klaar maken voor de nacht...
Arme MssMMquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Sas ze, ik ga me klaar maken voor de nacht...
Ik voelde het aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alsof je hier al jaren rondloopt....
40+ / [40+ SC #301] Zo in mijn Sach met Badderdas!!
Heb je braaf tot je 40-ste gewacht om hier te posten, terwijl je er dus al lang klaar voor was....all those waisted years.quote:
Zus stond boven hem ...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je braaf tot je 40-ste gewacht om hier te posten, terwijl je er dus al lang klaar voor was....all those waisted years.
En dan te bedenken hoe ik me al die tijd heb moeten inhoudenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je braaf tot je 40-ste gewacht om hier te posten, terwijl je er dus al lang klaar voor was....all those waisted years.
pics van mijn zusje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
je hoort het D.!
vanaf nu ben jij mijn broertje
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe ik me al die tijd heb moeten inhouden
Nu kan je jezelf eindelijk laten gaan, toegeven aan je behoefte en posten in 40+quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe ik me al die tijd heb moeten inhouden
Moet er even aan wennen hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.![]()
Je hebt wel een lotgenoten praatrgroepje verdiend met al die opgekropte emoties.
Ja laat maar zien.. Ik heb ooit een vage screenshot bij toeval gemaakt... EN verder weinig eigenlijk .. Ben je ook blond?quote:
Sweet dreamsquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kan je jezelf eindelijk laten gaan, toegeven aan je behoefte en posten in 40+
Ik ga de luiken sluiten
Nou, ik vroeg er eigenlijk om, ik bood ze niet aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laat maar zien.. Ik heb ooit een vage screenshot bij toeval gemaakt... EN verder weinig eigenlijk .. Ben je ook blond?
Da's een nachtmerriequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
over Gerard Jolink in de Sterren Arena en zn frindjes
Oh doe ik nu van de domme...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg er eigenlijk om, ik bood ze niet aan
Nee , vroeger wel .. Nu lijkt het blond en misschien is het het nog of het is grijs, Ik scheer het weg en het lijkt weer blond ...quote:
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik post die smiley aan het eind van mijn zin, en niet eronder
Geen idee, maar dan is ze zus-afquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?
ehm... ik snap er niets meer vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bazel ook maar wat .. Jij bent je broer .. OK toeval of niet maar ok accepted.. D.
Go ahead, bash awayquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Welkom .. Maar i Keep bashing u about your sis
Ik volg je niet, maar ik vind het primaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Aap wordt zo weer wakker dus laat ik dr lekker slapen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar ik vind het prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch want je bent nieuw hier..quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar ik vind het prima
Je klinkt bekent maar dronken .. Ben ik ook wel eens hoor..quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ooit zal het me allemaal duidelijk zijn?
Ik ben niet dronken, slechts op wegquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je klinkt bekent maar dronken .. Ben ik ook wel eens hoor..
Het is sowieso geen 'moeten' hequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed want moet ook geen mannen ..
ijsland natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:37 schreef D. het volgende:
[..]
Mogelijk, als ik wist wat een eilanf is
Gelukkig maar dat jullie die leeftijd wel ontstegen zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niets tegen je gebruiken hoor AdoraBelleen de meeste zijn hier
wel de leeftijd van ''pesten'' ontstegen.
Ik ben niet echt de aangewezen persoon om je te kunnen helpen denk ik,
maar ik ben blij voor je dat je wel al iemand hebt gevonden die je steunt als
je het moeilijk hebt.
Ik schrik best wel een beetje van wat ik nu allemaal lees, ik had nog
niet je Postgeschiedenis nagekeken of wat dan ook, ik dacht dat je
gewoon een lekkere jonge vrolijke meid was die de boel even kwam
opvrolijken![]()
Lekker Jong ben je natuurlijk wel, maar je hebt al een hoop problemen
als ik dat zo lees.
Wel goed dat die topics er zijn, daar zit het natuurlijk vol met lotgenoten.
Ik zit zelf al een tijdje ook op een forum met lotgenoten, weer voor mijn eigen
kwaaltjesdan hoef ik de mensen hier daar niet mee lastig te vallen
![]()
en dan bedoel ik niet dat je ons niet mag lastigvallen hoor![]()
Nee natuurlijk stel je me niet teleur, maar ik vind het best heftig allemaal en ik hoop dat je goede hulp hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jullie die leeftijd wel ontstegen zijn.
Oh, ik zoek hier ook absoluut geen mensen die me kunnen helpen hoor. Lekker kletsen met jullie en gezelligheid en afleiding is vooral waar ik voor ga hier.
Voor de steun heb ik die topics en personen in mijn privé omgeving waarmee ik kan praten.
Jammer dat je van mijn postgeschiedenis geschrokken bent. Hopelijk stel ik je nu niet teleur?
Ik denk dat ik wel die lekkere jonge vrolijke meid ben hoor. Alleen soms wat minder, maar op die momenten post ik hier toch niet. Dus je zult me alleen als een vrolijke meid meemaken.
Ik heb inderdaad problemen, maar ik hoop die met m'n psycholoog te kunnen oplossen zodat ik er geen last meer van heb.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw kwaaltjes... omdat ik best wel nieuwsgierig ben en alles wil weten.
En ik zal jullie zeker gaan lastig vallen hier, maar dan gewoon met leuke dingen en niet met mijn problemen. Misschien af en toe even een *zucht* reactie als het een dag wat moeilijker gaat, maar daar laat ik het bij.
Ik kan natuurlijk ook weer eens aan de slag gaan en even een beknopte beschrijving van iedereen geven die hier geregeld voorbij komt. Kun jij het in de volgende OP zetten. Succes gegarandeerd!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef FANN het volgende:
Dus......... nu weet je van mij tenminste al iets meer, als je de andere mensen
beter wilt leren kennen, dan moet je die maar even uithoren
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook weer eens aan de slag gaan en even een beknopte beschrijving van iedereen geven die hier geregeld voorbij komt. Kun jij het in de volgende OP zetten. Succes gegarandeerd!
Tuurlijk wel joh. Altijd leuk die rollator gevechten.quote:
Ze hebben altijd in Nederland gewoond, tenminste na hun trouwen, vķķr die tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Altijd leuk die rollator gevechten.![]()
Trouwens....wonen jouw schoonouders in Griekenland of in Nederland? (n.a.v. je post in dat geen kinderentopic)
Dat jouw vent in Nederland was geboren had je weleens verteld, maar ik dacht altijd dat jouw schoonouders beiden Grieks waren, maar begrijp ik het nou goed dat je schoonmoeder een Nederlandse was?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hebben altijd in Nederland gewoond, tenminste na hun trouwen, vķķr die tijd
woonde mijn schoonvader in Griekenland natuurlijk, maar die Griek is in Amsterdam
geboren, wel het grootste gedeelte van zijn eerste 4 jaartjes hier op Aarde bij zijn
Oma in Griekenland gewoond.
Schoonouders zijn inmiddels beide overleden.
Yep, Schoonmama was gewoon een Hollandsequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat jouw vent in Nederland was geboren had je weleens verteld, maar ik dacht altijd dat jouw schoonouders beiden Grieks waren, maar begrijp ik het nou goed dat je schoonmoeder een Nederlandse was?
Ik schrik er trouwens wel een beetje van hoevaak ik hier lees dat (schoon)ouders al overleden zijn. In mijn omgeving is dat nog nauwelijks het geval.
Dat is voor mij ook wel de onthulling van de dag!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Dus eigenlijk is hij maar een halve Griek![]()
Ja tis maar een halvequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Dus eigenlijk is hij maar een halve Griek![]()
Mijn moeder is in 2002 overleden en mijn vader in 1995, mijn schoonouders schijnen nog wel te leven, hoewel het secreet mijn man en mij 6 jaar geleden al gecondoleerd heeft met het verlies henzelf.
Waarschijnlijk spreekt hij ook gewoon Nederlandsquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel de onthulling van de dag!
Maar voor de meeste in RLS moet dat wel bekend zijn hoor, anders hebben ze niet goed opgeletquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel de onthulling van de dag!
Ja, ik weet zeker dat ze nog leven, anders had ik dat wel gehoord via mijn schoonzus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tis maar een halveheb ik altijd al gezegd hoor, zelf de eerste keer op de radio bij Peter
die heeft me toen lekker uitgehoord![]()
oe... dus je weet niet zeker of je schoonouders nog leven?
én Grieksquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk spreekt hij ook gewoon Nederlands
Ich habe es nicht gewusstquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar voor de meeste in RLS moet dat wel bekend zijn hoor, anders hebben ze niet goed opgelet
Ah...... maar de relatie is dus Kut zeg maarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat ze nog leven, anders had ik dat wel gehoord via mijn schoonzus.
Heeft ook nog nooit een drachme van dichtbij gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk spreekt hij ook gewoon Nederlands
Er is helemaal geen relatie meer, ze heeft ook al jaren geen contact meer met haar andere dochter, dus 2 van haar 3 kinderen ziet ze nooit meer,quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... maar de relatie is dus Kut zeg maar
Wanneer komt de volgende?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:43 schreef sacha het volgende:
ik vind dit net zo'n stomme vraag als:
wanneer komt de volgende?
wanneer ga je trouwen?
wanneer krijg jij nou eens een vriend/in?
treurig
Van Peter2000? Ja dat wel, maar ik moet dat gemist hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Niet goed opgelet dusook nooit naar de radio geluisterd toen?
Ah.. lijkt me een gezellig mensquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is helemaal geen relatie meer, ze heeft ook al jaren geen contact meer met haar andere dochter, dus 2 van haar 3 kinderen ziet ze nooit meer,
En waarschijnlijk ook nog nooit de sirtaki gedanstquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft ook nog nooit een drachme van dichtbij gezien.![]()
#Griek-gate
drachmes bestaan niet eens meerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft ook nog nooit een drachme van dichtbij gezien.![]()
#Griek-gate
Dat denk ik ook en aan haar manquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. lijkt me een gezellig mens![]()
zal ongetwijfeld aan haarzelf liggen denk ik dan
Borden op de grond kapot gooien in huize FANN?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook nog nooit de sirtaki gedanst
Nope........ dat is waarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook nog nooit de sirtaki gedanst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lekker stel dus... wel jammer, zeker voor henzelf, lijkt me best kut om kinderen te hebben diequote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kinderen nooit meer zal zien en zal er alles aan doen om dat te voorkomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker stel dus... wel jammer, zeker voor henzelf, lijkt me best kut om kinderen te hebben die
je niet eens meer willen zien...
1x in de vijf jaar mijn moeder vind ik wel voldoende.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kinderen nooit meer zal zien en zal er alles aan doen om dat te voorkomen.
is een leuke voor dat andere topicquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x in de vijf jaar mijn moeder vind ik wel voldoende.
wel nee joh, nu wordt het pas leuk en interessantquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is een leuke voor dat andere topichet loopt daar een beetje uit de hand
dat wel...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wel nee joh, nu wordt het pas leuk en interessant
In OUD kom ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is een leuke voor dat andere topichet loopt daar een beetje uit de hand
Dus je kijkt er wel ...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar soms is er een topic dat je denkt hé effe kijken...
Heb geen zin in twintig overspannen huismoeders in mijn nek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar soms is er een topic dat je denkt hé effe kijken...
als er bij actieve topics een topic voorbij komt met een titel waarvan ik denk, hé effe kijkenquote:
Jij hebt toch een kind, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te makenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen zin in twintig overspannen huismoeders in mijn nek.
Post een foto van je kleinzoon en alles word je vergevenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen zin in twintig overspannen huismoeders in mijn nek.
Ga ik eerst een pic zoeken van een hele lelijke baby.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post een foto van je kleinzoon en alles word je vergeven
Het maakt in die zin uit, dat een hoop users niet buiten hun bekende subfora reageren en je dus hele andere users krijgt als het in GC staat of in OUD.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef FANN het volgende:
had net zo goed ergens anders kunnen staan in GC ofzo, maakt toch verder
niet uit?
best een moppie eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze lijkt me wel geschikt.![]()
[ afbeelding ]
ow..... nou dat geldt dan niet voor mij, ik zap gewoon en beetje rond af en toe en als ik ietsquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het maakt in die zin uit, dat een hoop users niet buiten hun bekende subfora reageren en je dus hele andere users krijgt als het in GC staat of in OUD.
Het is een beetje zoals met die gozer van KLB die hier laatst een topic opende. "Wij" posten ook in bijna elk 40+ topic en kijken verder wat rond en dat geldt voor veel users....of het nou VBL, OUD of UTO is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... nou dat geldt dan niet voor mij, ik zap gewoon en beetje rond af en toe en als ik iets
ik dus even kijken, maar ik ga echt niet in kinderkleertjes of dat soort dingen meeleen,
dat boeit me niet, maar dat lijkt me nogal logisch
Dan is het dus eigenlijk een beetje dom om een topic te openen met de titelquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals met die gozer van KLB die hier laatst een topic opende. "Wij" posten ook in bijna elk 40+ topic en kijken verder wat rond en dat geldt voor veel users....of het nou VBL, OUD of UTO is.
Een topic in OUD zal dus automagisch een hoop users van OUD aantrekken, die niet zouden reageren als het topic in GC stond.
Hangt er vanaf wat en wie je wilt bereiken met je topic.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk een beetje dom om een topic te openen met de titel
Waarom heb je nog geen kinderen? in OUD, want iedereen heeft daar kinderen
denk ik, of eentje op komst....
Had dan toch beter in GC gepast...
Mensen die (nog) geen kinderen hebben nam ik aan, als je de titel leest toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat en wie je wilt bereiken met je topic.
In OUD is dat kinderlijk eenvoudig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:58 schreef FANN het volgende:
Maar misschien is het wel daar geopend om de boel een beetje op te naaien,
Nee, die heb ik bewust meegemaaktquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een halve zondag waarschijnlijk.
Je denkt er dan nog te zitten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
Is best leuk als FOK over 20 jaar bestaat, krijg je allemaal tips als
de band van je rolator lek is wat je dan moet doen ofzo, of
waar je de sterkste stomazakkies kan kopen die niet knappen
of zeiktopics over ouderen die zo alleen zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
Is best leuk als FOK over 20 jaar bestaat, krijg je allemaal tips als
de band van je rolator lek is wat je dan moet doen ofzo, of
waar je de sterkste stomazakkies kan kopen die niet knappen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:48 schreef sacha het volgende:
[..]
of zeiktopics over ouderen die zo alleen zijn
Goede combiquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veeldan zal ik wel dood en begraven zijn hoop ik
ah... nee lijkt me ook niet, beetje benauwdquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ook begraven voor de dood is geen pretje
Zien we dan wel weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, en die worden dan gebashed met hun posthistorie uit 2014 door de toekomstige jeugd
Die is dan allang weer gecrashed en verdwenen Fok! kennende.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, en die worden dan gebashed met hun posthistorie uit 2014 door de toekomstige jeugd
Of juist welquote:
dan al?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien we dan toch al dood en begraven zijn, zullen we het ook niet meer zien.
Ik ga de fik inquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien we dan toch al dood en begraven zijn, zullen we het ook niet meer zien.
Ach ja, ik word een beetje moe van dat topic, hele lappen tekst en voor wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Dit soort topics komen vaak voorbij. Ik ben daar ook wel moe van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, ik word een beetje moe van dat topic, hele lappen tekst en voor wat?
Ik maak me helemaal niet druk om mensen die wél kinderen hebben dus ik snap niet
waarom die mensen zich zo druk maken om mensen die géén kinderen hebben.
Serieus, ik heb niet eens de behoefte om dat zo uitvoerig uit te leggen..
Jij bent degene die ons naar dat topic hebt toegelokt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, ik word een beetje moe van dat topic, hele lappen tekst en voor wat?
Ik maak me helemaal niet druk om mensen die wél kinderen hebben dus ik snap niet
waarom die mensen zich zo druk maken om mensen die géén kinderen hebben.
Serieus, ik heb niet eens de behoefte om dat zo uitvoerig uit te leggen..
Ik heb nog geen flauw idee hoe ik dat ga doen.quote:
Je verpietert al in je aanleun woning. Je heb geen kinderen dus zieligquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
en geen hond die een bloemetje komt bengen natuurlijk, want ik heb geen kinders
Ja, even is wel leuk, maar dan ben ik het zat...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Dit soort topics komen vaak voorbij. Ik ben daar ook wel moe van.
Dat is waar, en dat flikker op was dus omdat ik het zat wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent degene die ons naar dat topic hebt toegelokt.![]()
Ik moest wel lachen om jouw "flikker op" reactie.
Waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee hoe ik dat ga doen.
Die beslissing laat ik wel aan mijn kinderen over.
Nee joh, lekker achter de kerels aan, zonder bezorgde kinderen die in je nek hijgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verpietert al in je aanleun woning. Je heb geen kinderen dus zielig
Gewoon een dienstenservice voor inhuren die elke week een bloemetje komt leggen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
Zonde van mijn centenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een dienstenservice voor inhuren die elke week een bloemetje komt leggen.
Ik zie het voor me...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, lekker achter de kerels aan, zonder bezorgde kinderen die in je nek hijgen
Ik moet alleen zorgen dat ik harder schuifel dan de Opa waar ik het op gemunt heb
Lijkt me wel Cool !quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen die tijd zweven we door de lucht, geen rollators meer dan...
Dat is idd een reeële mogelijkheid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er kan er altijd nog 1 opduiken.
ik wordt ook gecremeerdquote:
Ik bedoel dat het blijkbaar niet zo normaal is dat je (klein )kinderen je opzoeken. Daar moet je mazzel mee hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, lekker achter de kerels aan, zonder bezorgde kinderen die in je nek hijgen
Ik moet alleen zorgen dat ik harder schuifel dan de Opa waar ik het op gemunt heb
zeg maar waar het isquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
Ah... ja, wat dat betreft heb ik genoeg gezien... zelfde als wat Deissy dus zei over haar schoonouders, kinderen die hun ouders niet meer willen zien of omgekeerd ... dus dan hebquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het blijkbaar niet zo normaal is dat je (klein )kinderen je opzoeken. Daar moet je mazzel mee hebben.
Je weet wat ik bedoel want je komt ook in dat soort "tehuizen" en dan hebben jou ouders mazzel gehad. Ik ben er nu ook wel bekend mee een de meesten mensen zitten er in hun uppie. Ook omdat er in de buurt even geen plek is en worden ze in een stad geplaatst waar je niet snel kan zijn.
Het is echt héél erg gesteld met de zorg.
Gelukkig heb ik op Facebook ook al ruim 400 vrienden en op Twitter zo'n 600.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op Facebook ook al ruim 400 vrienden en op Twitter zo'n 600.
Ik zal niet eenzaam sterven...
Ja en daarom ben ik soms fel in dat "geen kinderen hebben" topics. Flikker op zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja, wat dat betreft heb ik genoeg gezien... zelfde als wat Deissy dus zei over haar schoonouders, kinderen die hun ouders niet meer willen zien of omgekeerd ... dus dan heb
je wel kinderen (en misschien kleinkinderen) maar dan komen ze nog niet, of da's wel weer
triest, mensen die hun kinderen hebben overleefd, of het kind zelf is te ziek om te komen of
woont in het buitenland, of ze komen alleen op zondagmorgen 1 bakkie koffie en snel
weer pleite...
dus... tja...
en de zorg is kut dat ook, als je mazzel hebt met je kinderen en vaak bezoek krijgt ben je
wel weer gezegend dat wel...
Er is vast al weer iets nieuws ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Toch maar eens gaan Facebooken, of nee doe maar niet
Die is vermakelijk soms.quote:
Gelukkig ben je alleen fel in dat soort topics en verder nooit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik soms fel in dat "geen kinderen hebben" topics. Flikker op zeg.
Je kunt een FANN-FB pagina maken waar je alleen mensen met hun FOK!naam als vriendje accepteert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Toch maar eens gaan Facebooken, of nee doe maar niet
Google Glass ligt dan al in het museum.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je alleen fel in dat soort topics en verder nooit.
Tja wees blij dat ik het niet op mijn kinderen af reageer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je alleen fel in dat soort topics en verder nooit.
Gratis op te halen 82cm Breedbeeld beeldbuis TV met meubel, staat op 4e verdieping zonder lift.quote:
Geen hond die het wil hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis op te halen 82cm Breedbeeld beeldbuis TV met meubel, staat op 4e verdieping zonder lift.
Wat weegt zo iets ...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis op te halen 82cm Breedbeeld beeldbuis TV met meubel, staat op 4e verdieping zonder lift.
Of ik zoek iemand die het wil ophalen en plaatsen en oh ja een afstandsbediening zou wel fijn zijn.quote:
De relletjes daar waren soms vermakelijk.quote:
Meestal rond de Kerstdagen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
De relletjes daar waren soms vermakelijk.
Haha ja wie is de bestequote:
Ik neem het op maar is inderdaad nogal teleurstellend dit jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
Dat zomergasten is ook geen fuck meer aan.
Brrrrrrrr moet er niet aan denken serieus nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt een FANN-FB pagina maken waar je alleen mensen met hun FOK!naam als vriendje accepteert.
Ja alle interessante gasten zijn jaren geleden al geweestquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
Dat zomergasten is ook geen fuck meer aan.
Dat programma van Felderhof was wel leuk, toen met Brood en die Leger des Heils dinges...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle interessante gasten zijn jaren geleden al geweest
Ja dat was een leuke aflevering met Majoor Boshart...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat programma van Felderhof was wel leuk, toen met Brood en die Leger des Heils dinges...
Was echt een lieve jongen die Herman eigenlijken heel zorgzaam voor dat mensje
Mah er zijn zat interessante mensen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle interessante gasten zijn jaren geleden al geweest
Ja maar die zijn een beetje dood.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat programma van Felderhof was wel leuk, toen met Brood en die Leger des Heils dinges...
Was echt een lieve jongen die Herman eigenlijken heel zorgzaam voor dat mensje
Als je dit filmpje nog niet kent, dan moet je het echt even bekijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
Was echt een lieve jongen die Herman eigenlijk![]()
O ja die dus...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was een leuke aflevering met Majoor Boshart...
Ik snap je vraag nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
nog even zeiken over dat kinderen topic...
het is toch een stomme vraag?
de vragensteller, bij dit soort vragen, meent toch dat de vraag legitiem is omdat dat aan zíjn verwachting voldoet?
Ken ik alquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dit filmpje nog niet kent, dan moet je het echt even bekijken.
Da's waarquote:
Stomme vragen bestaan niet.....stomme antwoorden wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
nog even zeiken over dat kinderen topic...
het is toch een stomme vraag?
de vragensteller, bij dit soort vragen, meent toch dat de vraag legitiem is omdat dat aan zíjn verwachting voldoet?
ik heb die van mij uit het raam geflikkerd, dat wilde ik altijd al een keertje doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is geen 4 hoog op het eiland//quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb die van mij uit het raam geflikkerd, dat wilde ik altijd al een keertje doen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
At5 Prettig gesprek was ook nog top met Theo van Gogh met Brood en Bosshardt. Zelfs die EO pief was goed te pruimen. En Jos de Brink was een irritante gast.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu weer in de vorige eeuwquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
At5 Prettig gesprek was ook nog top met Theo van Gogh met Brood en Bosshardt. Zelfs die EO pief was goed te pruimen. En Jos de Brink was een irritante gast.
ehm...quote:
Ja maar daar waren best top tv uitzendingen. Mooie interviews. We hadden het toch over zomergasten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu weer in de vorige eeuw
Dat zijn geen stomme vragen, maar hele logische vragen die bij de ontvanger als zeer irritant kunnen overkomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm...
je krijgt een relatie...
-vraag van de goegemeente; wanneer ga je je verloven, trouwen etc.
je bent getrouwd/langdurig samenwonend...
-vraag van de goegemeente; wanneer krijgen jullie kinderen?
je hebt een kind gekregen...
-vraag van de goegemeente;
wanneer komt de volgende?
Die cactus collectie van vG op AT5 waren pareltjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar waren best top tv uitzendingen. Mooie interviews. We hadden het toch over zomergasten.
Ik ben verveeld.
Ik vind ''wanneer komt de volgende?'' nog wel de meest stomme vraag die er bij zit eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn geen stomme vragen, maar hele logische vragen die bij de ontvanger als zeer irritant kunnen overkomen.
Waarom zou iemand die vragen stellen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn geen stomme vragen, maar hele logische vragen die bij de ontvanger als zeer irritant kunnen overkomen.
Wat is je facebook danquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op Facebook ook al ruim 400 vrienden en op Twitter zo'n 600.
Ik zal niet eenzaam sterven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |