Ik kan ook een ton aanbieden, maar zelfs dat kan te weinig zijn. Ik heb nog geen plan gehoord...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende: [..] Gierigaard.
Zo komt er nooit iets terecht van die prachtige uitvindingen.
Jij post toch ook in andere SC('s) ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef D. het volgende:
Ah hier zitten jullie
Moet nog ff wennen aan dat SC-gedoe
Vraag je zus maar...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef D. het volgende:
Ah hier zitten jullie
Was ook een garpjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij post toch ook in andere SC('s) ?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vis was in dit geval ook een optie.
De 40+ SC werkt idd heel anders als de KSC.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef D. het volgende:
Ah hier zitten jullie
Dan zou ik voor de piemelloze gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vis was in dit geval ook een optie.
Doe dan je tante maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Of moet ik me tot zijn vader richten?
Wij Laten overal een spoor na, dus je kan ons altijd vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Was ook een garpje
Als moest ik even zoeken, want zag 'm niet gelijk in mijn MAT
Chufi welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:54 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien wil ik geen enkele van mijn tantes doen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij Laten overal een spoor na, dus je kan ons altijd vinden.
*broodkruimels strooit.
Broodkruimels hoeven niet, dat slakkenspoor van de 40+ dames is voldoende...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij Laten overal een spoor na, dus je kan ons altijd vinden.
*broodkruimels strooit.
Misschien ooit 1 als puber dan ... maar daar is het bij gebleven ... Zag dr gelukkig bijna nooitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:54 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien wil ik geen enkele van mijn tantes doen
Als je een boze vogel zoekt moet je hier zijn....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angry birds?
Je laten pijpen door een woeste papegaai?
Choco is wel liefquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een boze vogel zoekt moet je hier zijn....
UTO / [UTOPIA SC #517] Choco heeft een Angry Bird
Ik zoek niks, ben niet zo van de snavels...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een boze vogel zoekt moet je hier zijn....
UTO / [UTOPIA SC #517] Choco heeft een Angry Bird
Owwwwww, als puber, ja toen wel natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ooit 1 als puber dan ... maar daar is het bij gebleven ... Zag dr gelukkig bijna nooit
Ja echt serieus ben ik hier ook niet ,,, En vroeger nog minder ... Volgens mij woont ze nu daar ergens onder R'dam of zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwwww, als puber, ja toen wel natuurlijk
Onee, eigenlijk ook niet
Ik vind de sc-dames niet van het slijmerige typequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Broodkruimels hoeven niet, dat slakkenspoor van de 40+ dames is voldoende...
Dan is het dus toch incontinentie...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de sc-dames niet van het slijmerige type
En de Tena vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het dus toch incontinentie...
Een lekkend plastuitjequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het dus toch incontinentie...
Nachtbeest en moederquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, vrouwelijk en vrijgezel hč.
Vooral dat natuurlijk is belangrijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, vrouwelijk en vrijgezel hč.
pro sasquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom dus altijd een anti-sas in je tas...
Of ik ook puur natuur ben?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe sta je er zelf voor trouwens D? Vertel eens ..
opgelapt klinkt als een verbeteringquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cosmetisch opgelapt is geen bezwaar.
Dat is juist hetgeen wat ik betwijfel, maar dat moeten anderen maar beoordelenquote:
Dat was Prozac...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik laatst in de winkel en meteen gekocht..
Ruim je het wel op als je klaar bent?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Sas ze, ik ga me klaar maken voor de nacht...
Arme MssMMquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Sas ze, ik ga me klaar maken voor de nacht...
Ik voelde het aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alsof je hier al jaren rondloopt....
40+ / [40+ SC #301] Zo in mijn Sach met Badderdas!!
Heb je braaf tot je 40-ste gewacht om hier te posten, terwijl je er dus al lang klaar voor was....all those waisted years.quote:
Zus stond boven hem ...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je braaf tot je 40-ste gewacht om hier te posten, terwijl je er dus al lang klaar voor was....all those waisted years.
En dan te bedenken hoe ik me al die tijd heb moeten inhoudenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je braaf tot je 40-ste gewacht om hier te posten, terwijl je er dus al lang klaar voor was....all those waisted years.
pics van mijn zusje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
je hoort het D.!
vanaf nu ben jij mijn broertje
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe ik me al die tijd heb moeten inhouden
Nu kan je jezelf eindelijk laten gaan, toegeven aan je behoefte en posten in 40+quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe ik me al die tijd heb moeten inhouden
Moet er even aan wennen hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.![]()
Je hebt wel een lotgenoten praatrgroepje verdiend met al die opgekropte emoties.
Ja laat maar zien.. Ik heb ooit een vage screenshot bij toeval gemaakt... EN verder weinig eigenlijk .. Ben je ook blond?quote:
Sweet dreamsquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kan je jezelf eindelijk laten gaan, toegeven aan je behoefte en posten in 40+
Ik ga de luiken sluiten
Nou, ik vroeg er eigenlijk om, ik bood ze niet aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laat maar zien.. Ik heb ooit een vage screenshot bij toeval gemaakt... EN verder weinig eigenlijk .. Ben je ook blond?
Da's een nachtmerriequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
over Gerard Jolink in de Sterren Arena en zn frindjes
Oh doe ik nu van de domme...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg er eigenlijk om, ik bood ze niet aan
Nee , vroeger wel .. Nu lijkt het blond en misschien is het het nog of het is grijs, Ik scheer het weg en het lijkt weer blond ...quote:
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik post die smiley aan het eind van mijn zin, en niet eronder
Geen idee, maar dan is ze zus-afquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?
ehm... ik snap er niets meer vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bazel ook maar wat .. Jij bent je broer .. OK toeval of niet maar ok accepted.. D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |