Ja laat maar zien.. Ik heb ooit een vage screenshot bij toeval gemaakt... EN verder weinig eigenlijk .. Ben je ook blond?quote:
Sweet dreamsquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kan je jezelf eindelijk laten gaan, toegeven aan je behoefte en posten in 40+
Ik ga de luiken sluiten
Nou, ik vroeg er eigenlijk om, ik bood ze niet aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laat maar zien.. Ik heb ooit een vage screenshot bij toeval gemaakt... EN verder weinig eigenlijk .. Ben je ook blond?
Da's een nachtmerriequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
over Gerard Jolink in de Sterren Arena en zn frindjes
Oh doe ik nu van de domme...quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg er eigenlijk om, ik bood ze niet aan
Nee , vroeger wel .. Nu lijkt het blond en misschien is het het nog of het is grijs, Ik scheer het weg en het lijkt weer blond ...quote:
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik post die smiley aan het eind van mijn zin, en niet eronder
Geen idee, maar dan is ze zus-afquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel zo uit de begin jaren maar dat is Sas ook btw ,, toevallig of niet ... Sas is Tong?
ehm... ik snap er niets meer vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bazel ook maar wat .. Jij bent je broer .. OK toeval of niet maar ok accepted.. D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |