Lekker stel dus... wel jammer, zeker voor henzelf, lijkt me best kut om kinderen te hebben diequote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kinderen nooit meer zal zien en zal er alles aan doen om dat te voorkomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker stel dus... wel jammer, zeker voor henzelf, lijkt me best kut om kinderen te hebben die
je niet eens meer willen zien...
1x in de vijf jaar mijn moeder vind ik wel voldoende.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kinderen nooit meer zal zien en zal er alles aan doen om dat te voorkomen.
is een leuke voor dat andere topicquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x in de vijf jaar mijn moeder vind ik wel voldoende.
wel nee joh, nu wordt het pas leuk en interessantquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is een leuke voor dat andere topichet loopt daar een beetje uit de hand
dat wel...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wel nee joh, nu wordt het pas leuk en interessant
In OUD kom ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is een leuke voor dat andere topichet loopt daar een beetje uit de hand
Dus je kijkt er wel ...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar soms is er een topic dat je denkt hé effe kijken...
Heb geen zin in twintig overspannen huismoeders in mijn nek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar soms is er een topic dat je denkt hé effe kijken...
als er bij actieve topics een topic voorbij komt met een titel waarvan ik denk, hé effe kijkenquote:
Jij hebt toch een kind, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te makenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen zin in twintig overspannen huismoeders in mijn nek.
Post een foto van je kleinzoon en alles word je vergevenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen zin in twintig overspannen huismoeders in mijn nek.
Ga ik eerst een pic zoeken van een hele lelijke baby.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post een foto van je kleinzoon en alles word je vergeven
Het maakt in die zin uit, dat een hoop users niet buiten hun bekende subfora reageren en je dus hele andere users krijgt als het in GC staat of in OUD.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef FANN het volgende:
had net zo goed ergens anders kunnen staan in GC ofzo, maakt toch verder
niet uit?
best een moppie eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze lijkt me wel geschikt.![]()
[ afbeelding ]
ow..... nou dat geldt dan niet voor mij, ik zap gewoon en beetje rond af en toe en als ik ietsquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het maakt in die zin uit, dat een hoop users niet buiten hun bekende subfora reageren en je dus hele andere users krijgt als het in GC staat of in OUD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |