Zien we dan wel weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, en die worden dan gebashed met hun posthistorie uit 2014 door de toekomstige jeugd
Die is dan allang weer gecrashed en verdwenen Fok! kennende.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, en die worden dan gebashed met hun posthistorie uit 2014 door de toekomstige jeugd
Of juist welquote:
dan al?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien we dan toch al dood en begraven zijn, zullen we het ook niet meer zien.
Ik ga de fik inquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien we dan toch al dood en begraven zijn, zullen we het ook niet meer zien.
Ach ja, ik word een beetje moe van dat topic, hele lappen tekst en voor wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Dit soort topics komen vaak voorbij. Ik ben daar ook wel moe van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, ik word een beetje moe van dat topic, hele lappen tekst en voor wat?
Ik maak me helemaal niet druk om mensen die wél kinderen hebben dus ik snap niet
waarom die mensen zich zo druk maken om mensen die géén kinderen hebben.
Serieus, ik heb niet eens de behoefte om dat zo uitvoerig uit te leggen..
Jij bent degene die ons naar dat topic hebt toegelokt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, ik word een beetje moe van dat topic, hele lappen tekst en voor wat?
Ik maak me helemaal niet druk om mensen die wél kinderen hebben dus ik snap niet
waarom die mensen zich zo druk maken om mensen die géén kinderen hebben.
Serieus, ik heb niet eens de behoefte om dat zo uitvoerig uit te leggen..
Ik heb nog geen flauw idee hoe ik dat ga doen.quote:
Je verpietert al in je aanleun woning. Je heb geen kinderen dus zieligquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
en geen hond die een bloemetje komt bengen natuurlijk, want ik heb geen kinders
Ja, even is wel leuk, maar dan ben ik het zat...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Dit soort topics komen vaak voorbij. Ik ben daar ook wel moe van.
Dat is waar, en dat flikker op was dus omdat ik het zat wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent degene die ons naar dat topic hebt toegelokt.![]()
Ik moest wel lachen om jouw "flikker op" reactie.
Waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee hoe ik dat ga doen.
Die beslissing laat ik wel aan mijn kinderen over.
Nee joh, lekker achter de kerels aan, zonder bezorgde kinderen die in je nek hijgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verpietert al in je aanleun woning. Je heb geen kinderen dus zielig
Gewoon een dienstenservice voor inhuren die elke week een bloemetje komt leggen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
en geen hond die een bloemetje komt bengen natuurlijk, want ik heb geen kinders
Zonde van mijn centenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een dienstenservice voor inhuren die elke week een bloemetje komt leggen.
Ik zie het voor me...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, lekker achter de kerels aan, zonder bezorgde kinderen die in je nek hijgen
Ik moet alleen zorgen dat ik harder schuifel dan de Opa waar ik het op gemunt heb
Lijkt me wel Cool !quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen die tijd zweven we door de lucht, geen rollators meer dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |