Dat is voor mij ook wel de onthulling van de dag!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Dus eigenlijk is hij maar een halve Griek![]()
Ja tis maar een halvequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Dus eigenlijk is hij maar een halve Griek![]()
Mijn moeder is in 2002 overleden en mijn vader in 1995, mijn schoonouders schijnen nog wel te leven, hoewel het secreet mijn man en mij 6 jaar geleden al gecondoleerd heeft met het verlies henzelf.
Waarschijnlijk spreekt hij ook gewoon Nederlandsquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel de onthulling van de dag!
Maar voor de meeste in RLS moet dat wel bekend zijn hoor, anders hebben ze niet goed opgeletquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel de onthulling van de dag!
Ja, ik weet zeker dat ze nog leven, anders had ik dat wel gehoord via mijn schoonzus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tis maar een halveheb ik altijd al gezegd hoor, zelf de eerste keer op de radio bij Peter
die heeft me toen lekker uitgehoord![]()
oe... dus je weet niet zeker of je schoonouders nog leven?
én Grieksquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk spreekt hij ook gewoon Nederlands
Ich habe es nicht gewusstquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar voor de meeste in RLS moet dat wel bekend zijn hoor, anders hebben ze niet goed opgelet
Ah...... maar de relatie is dus Kut zeg maarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat ze nog leven, anders had ik dat wel gehoord via mijn schoonzus.
Heeft ook nog nooit een drachme van dichtbij gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk spreekt hij ook gewoon Nederlands
Er is helemaal geen relatie meer, ze heeft ook al jaren geen contact meer met haar andere dochter, dus 2 van haar 3 kinderen ziet ze nooit meer,quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... maar de relatie is dus Kut zeg maar
Wanneer komt de volgende?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:43 schreef sacha het volgende:
ik vind dit net zo'n stomme vraag als:
wanneer komt de volgende?
wanneer ga je trouwen?
wanneer krijg jij nou eens een vriend/in?
treurig
Van Peter2000? Ja dat wel, maar ik moet dat gemist hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Niet goed opgelet dusook nooit naar de radio geluisterd toen?
Ah.. lijkt me een gezellig mensquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is helemaal geen relatie meer, ze heeft ook al jaren geen contact meer met haar andere dochter, dus 2 van haar 3 kinderen ziet ze nooit meer,
En waarschijnlijk ook nog nooit de sirtaki gedanstquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft ook nog nooit een drachme van dichtbij gezien.![]()
#Griek-gate
drachmes bestaan niet eens meerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft ook nog nooit een drachme van dichtbij gezien.![]()
#Griek-gate
Dat denk ik ook en aan haar manquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. lijkt me een gezellig mens![]()
zal ongetwijfeld aan haarzelf liggen denk ik dan
Borden op de grond kapot gooien in huize FANN?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook nog nooit de sirtaki gedanst
Nope........ dat is waarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook nog nooit de sirtaki gedanst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |