Dat is idd een reeële mogelijkheid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er kan er altijd nog 1 opduiken.
ik wordt ook gecremeerdquote:
Ik bedoel dat het blijkbaar niet zo normaal is dat je (klein )kinderen je opzoeken. Daar moet je mazzel mee hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, lekker achter de kerels aan, zonder bezorgde kinderen die in je nek hijgen
Ik moet alleen zorgen dat ik harder schuifel dan de Opa waar ik het op gemunt heb
zeg maar waar het isquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
en geen hond die een bloemetje komt bengen natuurlijk, want ik heb geen kinders
Ah... ja, wat dat betreft heb ik genoeg gezien... zelfde als wat Deissy dus zei over haar schoonouders, kinderen die hun ouders niet meer willen zien of omgekeerd ... dus dan hebquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het blijkbaar niet zo normaal is dat je (klein )kinderen je opzoeken. Daar moet je mazzel mee hebben.
Je weet wat ik bedoel want je komt ook in dat soort "tehuizen" en dan hebben jou ouders mazzel gehad. Ik ben er nu ook wel bekend mee een de meesten mensen zitten er in hun uppie. Ook omdat er in de buurt even geen plek is en worden ze in een stad geplaatst waar je niet snel kan zijn.
Het is echt héél erg gesteld met de zorg.
Gelukkig heb ik op Facebook ook al ruim 400 vrienden en op Twitter zo'n 600.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op Facebook ook al ruim 400 vrienden en op Twitter zo'n 600.
Ik zal niet eenzaam sterven...
Ja en daarom ben ik soms fel in dat "geen kinderen hebben" topics. Flikker op zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja, wat dat betreft heb ik genoeg gezien... zelfde als wat Deissy dus zei over haar schoonouders, kinderen die hun ouders niet meer willen zien of omgekeerd ... dus dan heb
je wel kinderen (en misschien kleinkinderen) maar dan komen ze nog niet, of da's wel weer
triest, mensen die hun kinderen hebben overleefd, of het kind zelf is te ziek om te komen of
woont in het buitenland, of ze komen alleen op zondagmorgen 1 bakkie koffie en snel
weer pleite...
dus... tja...
en de zorg is kut dat ook, als je mazzel hebt met je kinderen en vaak bezoek krijgt ben je
wel weer gezegend dat wel...
Er is vast al weer iets nieuws ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Toch maar eens gaan Facebooken, of nee doe maar niet
Die is vermakelijk soms.quote:
Gelukkig ben je alleen fel in dat soort topics en verder nooit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik soms fel in dat "geen kinderen hebben" topics. Flikker op zeg.
Je kunt een FANN-FB pagina maken waar je alleen mensen met hun FOK!naam als vriendje accepteert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Toch maar eens gaan Facebooken, of nee doe maar niet
Google Glass ligt dan al in het museum.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je alleen fel in dat soort topics en verder nooit.
Tja wees blij dat ik het niet op mijn kinderen af reageer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig ben je alleen fel in dat soort topics en verder nooit.
Gratis op te halen 82cm Breedbeeld beeldbuis TV met meubel, staat op 4e verdieping zonder lift.quote:
Geen hond die het wil hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis op te halen 82cm Breedbeeld beeldbuis TV met meubel, staat op 4e verdieping zonder lift.
Wat weegt zo iets ...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis op te halen 82cm Breedbeeld beeldbuis TV met meubel, staat op 4e verdieping zonder lift.
Of ik zoek iemand die het wil ophalen en plaatsen en oh ja een afstandsbediening zou wel fijn zijn.quote:
De relletjes daar waren soms vermakelijk.quote:
Meestal rond de Kerstdagen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
De relletjes daar waren soms vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |