Go ahead, bash awayquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Welkom .. Maar i Keep bashing u about your sis
Ik volg je niet, maar ik vind het primaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Aap wordt zo weer wakker dus laat ik dr lekker slapen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar ik vind het prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch want je bent nieuw hier..quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar ik vind het prima
Je klinkt bekent maar dronken .. Ben ik ook wel eens hoor..quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ooit zal het me allemaal duidelijk zijn?
Ik ben niet dronken, slechts op wegquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je klinkt bekent maar dronken .. Ben ik ook wel eens hoor..
Het is sowieso geen 'moeten' hequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed want moet ook geen mannen ..
ijsland natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:37 schreef D. het volgende:
[..]
Mogelijk, als ik wist wat een eilanf is
Gelukkig maar dat jullie die leeftijd wel ontstegen zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niets tegen je gebruiken hoor AdoraBelleen de meeste zijn hier
wel de leeftijd van ''pesten'' ontstegen.
Ik ben niet echt de aangewezen persoon om je te kunnen helpen denk ik,
maar ik ben blij voor je dat je wel al iemand hebt gevonden die je steunt als
je het moeilijk hebt.
Ik schrik best wel een beetje van wat ik nu allemaal lees, ik had nog
niet je Postgeschiedenis nagekeken of wat dan ook, ik dacht dat je
gewoon een lekkere jonge vrolijke meid was die de boel even kwam
opvrolijken![]()
Lekker Jong ben je natuurlijk wel, maar je hebt al een hoop problemen
als ik dat zo lees.
Wel goed dat die topics er zijn, daar zit het natuurlijk vol met lotgenoten.
Ik zit zelf al een tijdje ook op een forum met lotgenoten, weer voor mijn eigen
kwaaltjesdan hoef ik de mensen hier daar niet mee lastig te vallen
![]()
en dan bedoel ik niet dat je ons niet mag lastigvallen hoor![]()
Nee natuurlijk stel je me niet teleur, maar ik vind het best heftig allemaal en ik hoop dat je goede hulp hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jullie die leeftijd wel ontstegen zijn.
Oh, ik zoek hier ook absoluut geen mensen die me kunnen helpen hoor. Lekker kletsen met jullie en gezelligheid en afleiding is vooral waar ik voor ga hier.
Voor de steun heb ik die topics en personen in mijn privé omgeving waarmee ik kan praten.
Jammer dat je van mijn postgeschiedenis geschrokken bent. Hopelijk stel ik je nu niet teleur?
Ik denk dat ik wel die lekkere jonge vrolijke meid ben hoor. Alleen soms wat minder, maar op die momenten post ik hier toch niet. Dus je zult me alleen als een vrolijke meid meemaken.
Ik heb inderdaad problemen, maar ik hoop die met m'n psycholoog te kunnen oplossen zodat ik er geen last meer van heb.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw kwaaltjes... omdat ik best wel nieuwsgierig ben en alles wil weten.
En ik zal jullie zeker gaan lastig vallen hier, maar dan gewoon met leuke dingen en niet met mijn problemen. Misschien af en toe even een *zucht* reactie als het een dag wat moeilijker gaat, maar daar laat ik het bij.
Ik kan natuurlijk ook weer eens aan de slag gaan en even een beknopte beschrijving van iedereen geven die hier geregeld voorbij komt. Kun jij het in de volgende OP zetten. Succes gegarandeerd!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef FANN het volgende:
Dus......... nu weet je van mij tenminste al iets meer, als je de andere mensen
beter wilt leren kennen, dan moet je die maar even uithoren
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook weer eens aan de slag gaan en even een beknopte beschrijving van iedereen geven die hier geregeld voorbij komt. Kun jij het in de volgende OP zetten. Succes gegarandeerd!
Tuurlijk wel joh. Altijd leuk die rollator gevechten.quote:
Ze hebben altijd in Nederland gewoond, tenminste na hun trouwen, vóór die tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Altijd leuk die rollator gevechten.![]()
Trouwens....wonen jouw schoonouders in Griekenland of in Nederland? (n.a.v. je post in dat geen kinderentopic)
Dat jouw vent in Nederland was geboren had je weleens verteld, maar ik dacht altijd dat jouw schoonouders beiden Grieks waren, maar begrijp ik het nou goed dat je schoonmoeder een Nederlandse was?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hebben altijd in Nederland gewoond, tenminste na hun trouwen, vóór die tijd
woonde mijn schoonvader in Griekenland natuurlijk, maar die Griek is in Amsterdam
geboren, wel het grootste gedeelte van zijn eerste 4 jaartjes hier op Aarde bij zijn
Oma in Griekenland gewoond.
Schoonouders zijn inmiddels beide overleden.
Yep, Schoonmama was gewoon een Hollandsequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat jouw vent in Nederland was geboren had je weleens verteld, maar ik dacht altijd dat jouw schoonouders beiden Grieks waren, maar begrijp ik het nou goed dat je schoonmoeder een Nederlandse was?
Ik schrik er trouwens wel een beetje van hoevaak ik hier lees dat (schoon)ouders al overleden zijn. In mijn omgeving is dat nog nauwelijks het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |