Het is een beetje zoals met die gozer van KLB die hier laatst een topic opende. "Wij" posten ook in bijna elk 40+ topic en kijken verder wat rond en dat geldt voor veel users....of het nou VBL, OUD of UTO is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... nou dat geldt dan niet voor mij, ik zap gewoon en beetje rond af en toe en als ik iets
ik dus even kijken, maar ik ga echt niet in kinderkleertjes of dat soort dingen meeleen,
dat boeit me niet, maar dat lijkt me nogal logisch
Dan is het dus eigenlijk een beetje dom om een topic te openen met de titelquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals met die gozer van KLB die hier laatst een topic opende. "Wij" posten ook in bijna elk 40+ topic en kijken verder wat rond en dat geldt voor veel users....of het nou VBL, OUD of UTO is.
Een topic in OUD zal dus automagisch een hoop users van OUD aantrekken, die niet zouden reageren als het topic in GC stond.
Hangt er vanaf wat en wie je wilt bereiken met je topic.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk een beetje dom om een topic te openen met de titel
Waarom heb je nog geen kinderen? in OUD, want iedereen heeft daar kinderen
denk ik, of eentje op komst....
Had dan toch beter in GC gepast...
Mensen die (nog) geen kinderen hebben nam ik aan, als je de titel leest toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat en wie je wilt bereiken met je topic.
In OUD is dat kinderlijk eenvoudig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:58 schreef FANN het volgende:
Maar misschien is het wel daar geopend om de boel een beetje op te naaien,
Nee, die heb ik bewust meegemaaktquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een halve zondag waarschijnlijk.
Je denkt er dan nog te zitten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
Is best leuk als FOK over 20 jaar bestaat, krijg je allemaal tips als
de band van je rolator lek is wat je dan moet doen ofzo, of
waar je de sterkste stomazakkies kan kopen die niet knappen
of zeiktopics over ouderen die zo alleen zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
Is best leuk als FOK over 20 jaar bestaat, krijg je allemaal tips als
de band van je rolator lek is wat je dan moet doen ofzo, of
waar je de sterkste stomazakkies kan kopen die niet knappen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:48 schreef sacha het volgende:
[..]
of zeiktopics over ouderen die zo alleen zijn
Goede combiquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veeldan zal ik wel dood en begraven zijn hoop ik
ah... nee lijkt me ook niet, beetje benauwdquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ook begraven voor de dood is geen pretje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |