Je bent niet meer belangrijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:58 schreef Grielen het volgende:
Fucker, heb ik al die whatsappjes voor niks verstuurd. Die je niet eens leest.
Goeie TT trouwens, erg creatief.
respectquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een relatie op dit moment, dankzij tinder dus!
vandaag zie ik haar weer. Gaat dus super!
/carequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:21 schreef SonicVolcano het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)ill-you-make-it.html
Dit ga ik maar doen
Eh wat?quote:
Nee, dat kan UF zelf primaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
om een dikke TT te verzinnen
Outch...... iig was je er net op tijd bij!quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
Ik dus een leuk gesprek wa alles, stond op het punt af te spreken zei mijn gevoel: facebook kijken.. Iets klopte er niet en ja dus, ze postte niet voor niets alleen gezichtsfoto's
Op de spit ermee. Extra spek voor bij de barbeque.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
Ik dus een leuk gesprek wa alles, stond op het punt af te spreken zei mijn gevoel: facebook kijken.. Iets klopte er niet en ja dus, ze postte niet voor niets alleen gezichtsfoto's
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Op de spit ermee. Extra spek voor bij de barbeque.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Outch...... iig was je er net op tijd bij!
Jullie gebruiken tinder alleen voor de seks?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Op de spit ermee. Extra spek voor bij de barbeque.
hahaha altijd als er alleen gezichtfoto's zijn moet je al achterdochtig zijn. Dat is echt een sneaky truukje wat je altijd ziet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
Oke oke oke
Heb je zomaar Madame_paon aan de haak geslagen. Chapeauquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
Nee, hij had het over afspreken dus hoe kom je bij deze vraag? Aan zijn reactie te zien wilt hij haar niet eens daten.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie gebruiken tinder alleen voor de seks?
Niet hatenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Lapohunten.Ga iets nuttigs doen.
Oke oke oke
En toch vind ik dat een kunst. Meestal zie je aan het gezicht ook wel of iemand wat extra kilo's meedraagt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
Wat is dit nu weer, ik wilde jou er op attenderen dat het topic bijna dicht was, zodat je je lapo niet mis zou lopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 07:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet hatenGrielen zei dat ie m'n lapo zou stelen. Dat plezier gun ik hem gewoon niet
Ligt eraan hoeveel. Bij mij is het niet echt te zien aan mijn gezicht volgens mij. Niet meer in ieder geval.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch vind ik dat een kunst. Meestal zie je aan het gezicht ook wel of iemand wat extra kilo's meedraagt.
Zo, weet ik ook weer wie ik niet hoef te dm'en.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel. Bij mij is het niet echt te zien aan mijn gezicht volgens mij. Niet meer in ieder geval.
Kneusje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zo, weet ik ook weer wie ik niet hoef te dm'en.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik denk dat Fera niet kan slapen vannacht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Die ligt wakker door de seks, vermoed ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat Fera niet kan slapen vannacht.
Simpel, hij heeft het er over dat hij leuke gesprekken heeft en af wil spreken, vervolgens haar facebook bekijkt en dan ziet dat ze misschien een leuk gezicht heeft maar verder geen mooi lichaam (al zegt hij dat niet zo, maar dat haal je er wel uit). Dan is mijn vraag toch niet zo vreemd? Anders had hij toch gewoon af willen spreken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, hij had het over afspreken dus hoe kom je bij deze vraag? Aan zijn reactie te zien wilt hij haar niet eens daten.....
Bullshit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Simpel, hij heeft het er over dat hij leuke gesprekken heeft en af wil spreken, vervolgens haar facebook bekijkt en dan ziet dat ze misschien een leuk gezicht heeft maar verder geen mooi lichaam (al zegt hij dat niet zo, maar dat haal je er wel uit). Dan is mijn vraag toch niet zo vreemd? Anders had hij toch gewoon af willen spreken?
Hij moet niets natuurlijk, maar mijn vraag was toch niet vreemd?Iedereen moet verder lekker zelf weten met wie hij/zij date.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bullshit.
Het is zijn smaak niet dus waarom zou hij dan toch moeten daten? Omdat ze zo'n mooi lief zacht karakter heeft? Het is 2014
Vond ik wel want daar ging het niet om. Als ik een lekkere kerel zie en hij blijkt 1.50 te zijn dan wil ik ook niet meer daten, dat heeft niets met seks te makenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Hij moet niets natuurlijk, maar mijn vraag was toch niet vreemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vond ik wel want daar ging het niet om. Als ik een lekkere kerel zie en hij blijkt 1.50 te zijn dan wil ik ook niet meer daten, dat heeft niets met seks te maken
Mannen met een pener kleiner dan 1.95.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]
Hoogachtend
[..]
Vond ik wel want daar ging het niet om. Als ik een lekkere kerel zie en hij blijkt 1.50 te zijn dan wil ik ook niet meer daten, dat heeft niets met seks te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]Gewoon een kutopmerking terug maken
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]
Je valt niet op manlets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Toevallig niet heel lang geleden een manlet gehad, toen gezegd dat het me op een 1 of andere manier totaal niet stoorde. Maar hij was ook wel bizar lekker, 37 jaar, donkerblond/grijs, baard, nomnomnomquote:
Met jouquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ben wel benieuwd met welke FOK!er uit dit topic UF het liefste zou daten.
Dan loop je gewoon lekkertjes als Art en Morti mis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Toevallig niet heel lang geleden een manlet gehad, toen gezegd dat het me op een 1 of andere manier totaal niet stoorde. Maar hij was ook wel bizar lekker, 37 jaar, donkerblond/grijs, baard, nomnomnomMaar over het algemeen val ik op lange mannen ja. ik zou niet daten met een man onder de 1.70.. Ook al ben ik zelf zo extreem klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ben wel benieuwd met welke FOK!er uit dit topic UF het liefste zou daten.
[..]
UF plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]
[ Bericht 5% gewijzigd door Kutmanager op 24-08-2014 13:20:56 ]
Heldquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelfquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
hahaha altijd als er alleen gezichtfoto's zijn moet je al achterdochtig zijn. Dat is echt een sneaky truukje wat je altijd ziet.
Dat dacht ik, je was de grote afwezige hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben ik er ooit van af geweest?
als je met hier FOK! bedoeld dan ja. Tis saai hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik, je was de grote afwezige hier
Tof.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga de gok nemen voor een langeafstands-date. Het proberen toch wel waard.
Dan zit je in de verkeerde topicsquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je met hier FOK! bedoeld dan ja. Tis saai hier
Een willekeurige fokker is vast wel bereid om dat voor je te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelf
spiegelpics zijn zo awkward
Wanneer kom je langs danquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een willekeurige fokker is vast wel bereid om dat voor je te doen.
Niks mis met kale 30 plussersquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutmanager heeft wel veel game voor een kale 32-jarige.
quote:
Die paiq-date?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga de gok nemen voor een langeafstands-date. Het proberen toch wel waard.
wat een teleurstellingquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zoek het maar uit.
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.quote:
Zucht, dan doe ik het welquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zoek het maar uit.
Jahoor heb je helemaal gelijk in. Oja, leer sarcasme herkennenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.
Ik had je sarcasme prima herkend hoor. Ik dien je louter van repliek en ga niet in op je sarcasme.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor heb je helemaal gelijk in. Oja, leer sarcasme herkennen
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.
Klinkt als de vrouwelijke Faxiequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Doch verspil je wel je energie om mij onnodig en opzettelijk te beledigen met je aannamesquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik had je sarcasme prima herkend hoor. Ik dien je louter van repliek en ga niet in op je sarcasme.
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doch verspil je wel je energie om mij onnodig en opzettelijk te beledigen met je aannames
Ze houdt van seks. Waarom is dat erg?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.
Niet persoonlijk hoor, gewoon eeuwig zonde. Daarom vind ik het zelf ook niet onnodig, ik denk, misschien zit dat lieve meisje daar nog ergens binnenin.
Dat ik open ben over seks en dat laat zien wil niet betekenen dat ik makkelijk ben. Integendeel eigenlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.
Niet persoonlijk hoor, gewoon eeuwig zonde. Daarom vind ik het zelf ook niet onnodig, ik denk, misschien zit dat lieve meisje daar nog ergens binnenin.
Maar één manier om daar achter te komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze houdt van seks. Waarom is dat erg?
Dan ook hoor. Ik vind het een beetje overkomen alsof je totaal geen vertrouwen hebt in je eigen sexualiteit. En dan bedoel ik niet je geaardheid ofzo, dat heeft er niks mee te maken. Daarnaast ben jij nu aannames aan het maken over mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Feministische post incoming:
Als een man een blog beheerde zoals de mijne dan was er niks aan de hand geweest, right?
Je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ik open ben over seks en dat laat zien wil niet betekenen dat ik makkelijk ben. Integendeel eigenlijk.
Is niet erg hoor, ik vind het alleen jammer hoe ze het etaleert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Luister, het is tumblr, een blog. De reden dat ik deze blog beheer is omdat ik bijhoud wat ik allemaal leuk en interessant vind en wat betrekking heeft op/tot mij. Ik loop er niet mee te koop, ik doe het niet voor anderen. 'Ja maar waarom deel je het dan met anderen' Omdat ik anderen ook een kijkje in mijn hoofd gun, het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan ook hoor. Ik vind het een beetje overkomen alsof je totaal geen vertrouwen hebt in je eigen sexualiteit. En dan bedoel ik niet je geaardheid ofzo, dat heeft er niks mee te maken.
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt.
[..]
Is niet erg hoor, ik vind het alleen jammer hoe ze het etaleert.
Ik heb er wel eens gekeken, maar ik kan me alleen de leuke plaatjes herinnerenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luister, het is tumblr, een blog. De reden dat ik deze blog beheer is omdat ik bijhoud wat ik allemaal leuk en interessant vind en wat betrekking heeft op/tot mij. Ik loop er niet mee te koop, ik doe het niet voor anderen. 'Ja maar waarom deel je het dan met anderen' Omdat ik anderen ook een kijkje in mijn hoofd gun, het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijken
Snapst
Iedereen geeft makkelijker toe wanneer geil.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt.
Typisch ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gekeken, maar ik kan me alleen de leuke plaatjes herinneren
En de vraag of jij er ook stiekem tussen staat spookt al tijden in m'n hoofd
Ja sorry, het is nou eenmaal zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen geeft makkelijker toe wanneer geil.
[..]
Typisch dit
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luister, het is tumblr, een blog. De reden dat ik deze blog beheer is omdat ik bijhoud wat ik allemaal leuk en interessant vind en wat betrekking heeft op/tot mij. Ik loop er niet mee te koop, ik doe het niet voor anderen. 'Ja maar waarom deel je het dan met anderen' Omdat ik anderen ook een kijkje in mijn hoofd gun, het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijken
Snapst
Dikzak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:36 schreef Grielen het volgende:
Ik heb een zak borrelbootjes leeggegeten bij het lezen van dit topic
Godverdomme zeg. Ik hoop dat je WA verzekerd bent want ik heb toen ik naar jouw tumblr keek (door jouw schuld dus) m'n volledige inboedel door het raam geëjaculeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snapst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik. Ik vind het altijd jammer als ik mensen teleurstel of niet aan verwachtingen voldoe, ik blijf altijd de drang houden om iedereen tevreden te willen hebben vandaar deze verdediging.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.
En het is mijn mening dat je vroeger heel anders overkwam dan nu, ik hoop dat je ook begrijpt dat je je daar absoluut niks van aan moet trekken aangezien ik je niet ken en als ik je wel zou kennen ook niet, maar mijn mening is dat het zonde is.
En nee, ik kan daar inderdaad verder niet langs kijken. Dat is behoorlijk lastig voor mannen die schijnbaar sowieso al om de 7 seconden aan seks denken. Daarnaast heb ik ook nog de creativiteit van een aardappel dus dat schiet ook niet op.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Ik hoop dat je WA verzekerd bent want ik heb toen ik naar jouw tumblr keek (door jouw schuld dus) m'n volledige inboedel door het raam geëjaculeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien willen je verzorgers je helpen met alles opruimen
Nee heb het er allang weer afgeflikkert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik vind het altijd jammer als ik mensen teleurstel of niet aan verwachtingen voldoe, ik blijf altijd de drang houden om iedereen tevreden te willen hebben vandaar deze verdediging.
'Vroeger' is ook al weer 3/4 jaar geleden, ik ben nu 19 en een stuk volwassener en seks hoort daar nu eenmaal bij.
Anyway, wat doe jij in dit topic dan? ook aan het tinderen geslagen oude viespeuk?
Kreeg je geen matches?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee heb het er allang weer afgeflikkert.Kut app.
Nouja, ik ben nu dus 23 (niet 32) en ik was 4 jaar geleden dus 19 dus toen kon ik nog net geilen op 15/16 jarige meisjes met potentie.
![]()
Verrekquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
holy shit volgens mij ben ik er net achter waarom het logo vuur is
omdat matches
[ afbeelding ]
En vanwege de hete neukseksquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
omdat matches
[ afbeelding ]
Hey Dimaquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef Faxie het volgende:
Misschien een alternatief logo voor mij dan
[ afbeelding ]
Jawel maar geen boeiende, dus ik had geen zin meer om mijn tijd eraan te verspillen. Bevalt me prima zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
omdat matches
[ afbeelding ]
Jezus fax.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef Faxie het volgende:
Misschien een alternatief logo voor mij dan
[ afbeelding ]
Gesprekken die van 1 kant moeten komen? Herkenbaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jawel maar geen boeiende, dus ik had geen zin meer om mijn tijd eraan te verspillen. Bevalt me prima zo.
Vroeger was ik 29, ben inmiddels al 30. Weg onschuld...quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vroeger was je nog zo onschuldig artelligence, jammer dat je het nu zo etaleert
Achja niet iedereen kan zoiets wetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef 2NutZ het volgende:
Dat Tinder letterlijk de vertaling is voor fijn brandbaar materiaal zou idd niet meetellen denk ik
Hier ook :/quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gesprekken die van 1 kant moeten komen? Herkenbaar
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vroeger was ik 29, ben inmiddels al 30. Weg onschuld...
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vroeger was ik 29, ben inmiddels al 30. Weg onschuld...
Ik heb een vriendin die alleen tinder heeft zodat ze haar ego kan opkrikken.quote:
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Achja niet iedereen kan zoiets weten
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vroeger was je nog zo onschuldig artelligence, jammer dat je het nu zo etaleert
Krijg maar lekker de tering.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kusje terugquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Krijg maar lekker de tering.
Maar het is ook gewoon zo. Bij mij althans. Ik ben een geile, oversekste, hopeloze, kansloze rukker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat doet 80% van de vrouwen daar volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die alleen tinder heeft zodat ze haar ego kan opkrikken.
Ze liked alleen mannen om te zien of ze haar ook liken
Really?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
omdat matches
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef krazny het volgende:
[..]
Really?
If yes:
Tinder = aanmaakhout.. 'the start of a fire' (Love).
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon zo. Bij mij althans. Ik ben een geile, oversekste, hopeloze, kansloze rukker.
Och och waar moet dat heenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon zo. Bij mij althans. Ik ben een geile, oversekste, hopeloze, kansloze rukker.
Wat doet de overige 20% volgens jou?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doet 80% van de vrouwen daar volgens mij
wow sorry dat ik dat niet wist hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef krazny het volgende:
[..]
Really?
If not:
Tinder = aanmaakhout.. 'the start of a fire' (Love).
Dat is verre van erg. Ik denk dat kutmanager wat jaloers is op haar levensstijl.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen gedachten op anderen projecteren. Niet iedereen denkt met zijn of haar geslachtsdelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is verre van erg. Ik denk dat kutmanager wat jaloers is op haar levensstijl.
oh shit zeg dat nou nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is verre van erg. Ik denk dat kutmanager wat jaloers is op haar levensstijl.
Lelijk zijn en geen matches krijgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och och waar moet dat heen
[..]
Wat doet de overige 20% volgens jou?
[..]
wow sorry dat ik dat niet wist hoor
Van seks komen baby'squote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk jou jezelf eens zielig vinden. Normaal gesproken vinden vrouwen dat juist sexy.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lelijk zijn en geen matches krijgenBeetje zoals ik
Troost mequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk jou jezelf eens zielig vinden.
Ik ben knap, krijg wel matches en begin zo vaak mogelijk als eerste het gesprek.. waar hoor ik bij danquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lelijk zijn en geen matches krijgenBeetje zoals ik
Bij jou wel jaquote:
Hoax!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben knap, krijg wel matches en begin zo vaak mogelijk als eerste het gesprek.. waar hoor ik bij dan
Eh whut? Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik alleen maar met seks bezig ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen gedachten op anderen projecteren. Niet iedereen denkt met zijn of haar geslachtsdelen.
Dat bedoelt hij niet....quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eh whut? Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik alleen maar met seks bezig ben.
Sorry...quote:
Dat heb je zelf in de hand.quote:
Quilty!quote:
Nou nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Als je 'm zelf in de hand neemt krijg je geen baby's neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry...
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Ja hij laat het globaler zien. Ik zit in Groningen maar t lijkt alsof ik 30km dichter bij de kust zitquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zwartomrande ding ben ik.
Klopt alleen geen zak van want ik zit in Zuid-Holland.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je 'm zelf in de hand neemt krijg je geen baby's nee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen gedachten op anderen projecteren. Niet iedereen denkt met zijn of haar geslachtsdelen.
Wat ik trouwens wel leuk vind is dat je dat plaatje post en rukkers erbij zegt terwijl je eerder dit zei:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja hij laat het globaler zien. Ik zit in Groningen maar t lijkt alsof ik 30km dichter bij de kust zit
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijken
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel leuk vind is dat je dat plaatje post en rukkers erbij zegt terwijl je eerder dit zei:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Ik hoop dat je WA verzekerd bent want ik heb toen ik naar jouw tumblr keek (door jouw schuld dus) m'n volledige inboedel door het raam geëjaculeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doelde dus hier op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gekeken, maar ik kan me alleen de leuke plaatjes herinneren
En de vraag of jij er ook stiekem tussen staat spookt al tijden in m'n hoofd
ohquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je 'm zelf in de hand neemt krijg je geen baby's nee
Ik vond die film helemaal niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
The man, the legend.
[ afbeelding ]
Will Ferrell is altijd goedquote:
Ik ben die vlakbij Amsterdam, ik was even vergeten wat er op je tumblr stond.quote:
Dat ben ik dus. Maar blijkbaar niet. Het zal wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben die vlakbij Amsterdam, ik was even vergeten wat er op je tumblr stond.
Arme kitten die meekeek, wat has been seen cannot be unseen
Ja, 1 uit Zwollequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand nog leuke matches gehad afgelopen dagen?
inb4 huilende Faxie
Ja, allemaal van die matches die op me gingen haten zonder enige reden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
Haha te laatquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond die film helemaal niks
Ow en ik heb de afgelopen dagen geen matches gehad![]()
qua uiterlijk een paar 8/10, ben alleen niet echt meer actief op tinder. Misschien dat als ik me verveel ik ze aan ga spreken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
'zonder enige reden'quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die matches die op me gingen haten zonder enige reden.
Ja ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuk genoeg om af te spreken?
'normaal'quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ongelofelijk hèd Gewoon direct nadat ik ze normaal groet.
"HALLON HOE IST ERMEE"quote:
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUEquote:
Jij heb een opening en ik heb zinquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUE
"Hallon ik ben Helemaalnaardemavo op FOK!, pics van je zusje, 450 echt fantastisch, OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL"quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUE
hoe aantrekkelijker de persoon is in de ogen van de andere persoon hoe meer kans op slagen die openingszin heeftquote:
HALLO IS DIT DE BRANDWEER U SPREEKT MET DE POLITIEquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Hallon ik ben Helemaalnaardemavo op FOK!, pics van je zusje, 450 echt fantastisch, OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL"
Nouja die foto's die jij in je fobo hebt daar zie je je schouders tenminste nog. De dikkertjes proberen ook die vaak nog te verbergen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelf
spiegelpics zijn zo awkward
Hey mag ik jouw nummer ik maak een telefoonboekquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij heb een opening en ik heb zin
all about the anglesquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nouja die foto's die jij in je fobo hebt daar zie je je schouders tenminste nog. De dikkertjes proberen ook die vaak nog te verbergen.
Dan is de kans nog steeds behoorlijk klein.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe aantrekkelijker de persoon is in de ogen van de andere persoon hoe meer kans op slagen die openingszin heeft
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
all about the angles
ik ben eigenlijk ook gewoon een catfish
Doe normaal, valt reuze mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
all about the angles
ik ben eigenlijk ook gewoon een catfish
Mwoahquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan is de kans nog steeds behoorlijk klein.
Ik heb wel eens op een feestje met m'n zatte hoofd gevraagd aan een aziaatje of ze een horizontale kut had als openingszin. Kreeg een klap op m'n bek.Wel weer 10 pils gewonnen met die weddenschap, totally worth it.
Wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
rly?
Ik dacht niet mager maar ook niet dik
Snolletjequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijken
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meidquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meid
Nou stuur maar een full frontal danquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijken
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meid
Als dat niet zo was zou ik er best voor naar groningen rijdenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.
Je hebt in ieder geval niet te maken met een preuts meisje waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.
Ik mag je niet neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou stuur maar een full frontal dan![]()
Of mag je me soms niet?![]()
Amenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Kijk die Yats eens hosselen mensen.
Geen idee, een soort gevoel ofzo.quote:
Ik zit nog net in 't cirkeltjequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo naar dat dit mijn range is als ik hem op 160km heb staan.. Zeg je hallo tegen iemand blijkt diegene Duits te zijn
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.quote:
Nee hoor, als een meisje zulke onzedelijke foto's leuk vind (laat staan de dingen die er op gebeuren) dan is het gewoon een slettebak eerste klasse. Normale meiden gaan eerst 10 keer op date voordat ze kussen. En uiteraard met zonder tong. Dan, na 20 dates een keer samen in hetzelfde huis (maar gescheiden kamers) slapen. En na 5 jaar trouwen en dan 9 maanden later de eerste baby.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: hoe snel en wanneer vertrouw je iemand?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.
ik kan het sarcasme gewoon proevenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, als een meisje zulke onzedelijke foto's leuk vind (laat staan de dingen die er op gebeuren) dan is het gewoon een slettebak eerste klasse. Normale meiden gaan eerst 10 keer op date voordat ze kussen. En uiteraard met zonder tong. Dan, na 20 dates een keer samen in hetzelfde huis (maar gescheiden kamers) slapen. En na 5 jaar trouwen en dan 9 maanden later de eerste baby.
Zoals 't heurt.
Gelukkig, heb ik toch nog enige mensenkennis blijkbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.
Daar zit geen gebruiksaanwijzing aan en kan ik dus ook geen antwoord op geven, is voor iedereen andersquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: hoe snel en wanneer vertrouw je iemand?
Stiekem wil je wat anders proeven he lekker wild ding van me?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan het sarcasme gewoon proeven
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stiekem wil je wat anders proeven he lekker wild ding van me?
Ze vond fitnessen wel leuk, ik ook wel maar heb geen zin in om een hijgende walrus naast me te hebben joggen. (niet beledigend bedoelt verder)quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie gebruiken tinder alleen voor de seks?
Met extra toegevoegde eiwitten zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze vond fitnessen wel leuk, ik ook wel maar heb geen zin in om een hijgende walrus naast me te hebben joggen. (niet beledigend bedoelt verder)
Je weet dat mensen ook veel liegen om indruk te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?
Daar heb je een punt, al ben ik zelf vrij eerlijk volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook veel liegen om indruk te maken?
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?
Dat snap ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grensquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.
Mee eens, ik snap het ook niet. Ik probeer het zo snel mogelijk op tafel te gooien dat ik meer houdvast heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grens
Denk dat er wel meerdere met me eens zou zijn, verder is ze wel een prima persoon maar wees gewoon eerlijk.
beste comeback die ik in tijden gehoord hebquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.
Ik snap het ook niet. Tenzij je van plan bent om op korte termijn veel gewicht kwijt te raken, heb je er toch niks aan om je op een datingapp je slanker voor te doen dan je bent? De kans dat iemand afknapt is best groot. Er zijn genoeg mensen die wel gewoon een voorkeur hebben voor dikker of het niet uitmaakt, dus maak dat dan gewoon je doelgroep.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grens
Denk dat er wel meerdere met me eens zou zijn, verder is ze wel een prima persoon maar wees gewoon eerlijk.
Waar zo'n moment al niet goed voor is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Paiq date ja.
En twee Tinder dates na aanleiding van een moment van mij.
Leuke SC dit trouwens
dan hoor jij niet veelquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
beste comeback die ik in tijden gehoord heb
Eerlijkheid word sowieso gewaardeerd denk ik. Ik draai er ook niet omheen dat ik een paar kilo te zwaar ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap het ook niet. Ik probeer het zo snel mogelijk op tafel te gooien dat ik meer houdvast heb.
wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijkheid word sowieso gewaardeerd denk ik. Ik draai er ook niet omheen dat ik een paar kilo te zwaar ben.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zo'n moment al niet goed voor is.Goede gespreksopener?
Als jij aangeeft dat je veel vlees in de kuip hebt, dan in het geval dat slappe mannetjes seks met jou hebben zullen ze wss bezwijken bij bepaalde posities.quote:
Dat is sowieso wel handig als je wilt daten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
En niet eromheen draaien maar gewoon doen.
Ah zo, ja mannen die niet meer dan 80kg kunnen liften gaat lastig worden inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat je veel vlees in de kuip hebt, dan in het geval dat slappe mannetjes seks met jou hebben zullen ze wss bezwijken bij bepaalde posities.
Zegt bijvoorbeeld de Golden Gate je iets? (en dan heb ik het niet over de brug) of de acrobaat? Vereist nogal wat kracht
Toch wel, he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel handig als je wilt daten.
Nu is 80kg wel ietwat overdreven natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah zo, ja mannen die niet meer dan 80kg kunnen liften gaat lastig worden inderdaad
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nu is 80kg wel ietwat overdreven natuurlijk
Complimentje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnen
Alleen jammer dat dat eng is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
En niet eromheen draaien maar gewoon doen.
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.quote:
Dit vooral jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.
Ik noemde eigenlijk maar een random getal. 80kg lijkt me veel om te moeten drukken. Ik ga morgen voor het eerst naar de sportschool dus zal even kijken hoeveel ik kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnen
Ah zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit vooral ja
[..]
Ik noemde eigenlijk maar een random getal. 80kg lijkt me veel om te moeten drukken. Ik ga morgen voor het eerst naar de sportschool dus zal even kijken hoeveel ik kan
Ik heb er echt geen verstand vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doen
Is dat wat je denkt of ook echt geprobeerd hebt..quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doen
vorige week nog gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Is dat wat je denkt of ook echt geprobeerd hebt..
Op deze manier?quote:
jaja oppassen verdommequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vond 'm spitsvondig!
nee zo;quote:
Heh?! Ik dacht dat jij allang al traindequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen verstand van
Zal morgen wel zien of mijn 'werkspieren' nuttig zijn in de sportschool
hahaha wow neequote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
O, ik dacht in proper squat form.....
Ja zo heb ik in een dronken bui ook een vriend van 95 kg op weten te tillen, da's heul niet zo zwaar als benchpressenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaja oppassen verdomme
[..]
nee zo;
[ afbeelding ]
Voetbaltrainen misschien jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heh?! Ik dacht dat jij allang al trainde
benchpressen en opdrukken ben ik enorm slecht inquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja zo heb ik in een dronken bui ook een vriend van 95 kg op weten te tillen, da's heul niet zo zwaar als benchpressen
Ken je Barbrothers? die routine volg ik wel overigens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
benchpressen en opdrukken ben ik enorm slecht inik moet het meer hebben van m'n rug, buik en bovenbenen
linkquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ken je Barbrothers? die routine volg ik wel overigens.
Kom anders op TC, dat scheelt SC
Werkt TC bij jou?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ken je Barbrothers? die routine volg ik wel overigens.
Kom anders op TC, dat scheelt SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Jezusquote:
die van mij 18quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jezusmijn hoogste aantal likes voor een moment is 29
Ik zie liever een selfie dan zo'n wannabee fotoshoot picquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Selfies? Zijn die nog in dan tegenwoordig.
Ik ben benieuwder naar hoe jij 's-avonds nog 98% batterij hebt als je onder andere tinder op je telefoon hebt staan.quote:
Ja? Nog mooie verhalen van smoothe selfie bois UF?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zie liever een selfie dan zo'n wannabee fotoshoot pic
Hij heeft z'n geluid uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben benieuwder naar hoe jij 's-avonds nog 98% batterij hebt als je onder andere tinder op je telefoon hebt staan.
De telefoon is nog steeds kaduuk?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Al weer een poos Tinderloos dus helaasch niet.
misschien net aan de lader gehad?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben benieuwder naar hoe jij 's-avonds nog 98% batterij hebt als je onder andere tinder op je telefoon hebt staan.
Telefoon overdag altijd binnen handbereik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien net aan de lader gehad?
Nee niet doen!! daar zitten echt de raarste tussen. Ik had echt na 1 avond chatten al een stalkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
Age range naar 27 verhoogd. Ze praten allemaal uit zichzelf
Eentje stuurde zelfs een "?" nadat ik na een paar uur niet reageerdequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee niet doen!! daar zitten echt de raarste tussen. Ik had echt na 1 avond chatten al een stalker
Meteen verwijderen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje stuurde zelfs een "?" nadat ik na een paar uur niet reageerde
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee niet doen!! daar zitten echt de raarste tussen. Ik had echt na 1 avond chatten al een stalker
Nou ik heb die van Grielen toen gezien dat was echt een eng wijf..quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie lijken wel een stelletje wijven. Teveel aandacht en het is niet goed, geen aandacht en het is ook niet goed...
Ok, dat is lichtelijk gestoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou ik heb die van Grielen toen gezien dat was echt een eng wijf..
13.02: Hallo?
13.03: waar ben je?
13.05: waarom reageer je niet?
13:06: Ik wil graag babies met je maken
13.06: En een villa kopen met een hont.
Was jij dat niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Huaweiquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Telefoon overdag altijd binnen handbereik.
Inderdaad. Oprotten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:57 schreef Mryc het volgende:
Stond op het punt om iemand te daten via Tinder, maar je brabo-zijn als excuus gebruiken om geen bezittelijke voornaamwoorden te gebruiken...
Bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:57 schreef Mryc het volgende:
Stond op het punt om iemand te daten via Tinder, maar je brabo-zijn als excuus gebruiken om geen bezittelijke voornaamwoorden te gebruiken...
Ha, ik ken ook zo iemand. Maar die is ook niet helemaal 100.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat die laatste zin niet echt isquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hont? Is dat niet gewoon een trollende Fok!ker?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |