Will Ferrell is altijd goedquote:
Ik ben die vlakbij Amsterdam, ik was even vergeten wat er op je tumblr stond.quote:
Dat ben ik dus. Maar blijkbaar niet. Het zal wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben die vlakbij Amsterdam, ik was even vergeten wat er op je tumblr stond.
Arme kitten die meekeek, wat has been seen cannot be unseen
Ja, 1 uit Zwollequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand nog leuke matches gehad afgelopen dagen?
inb4 huilende Faxie
Ja, allemaal van die matches die op me gingen haten zonder enige reden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
Haha te laatquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond die film helemaal niks
Ow en ik heb de afgelopen dagen geen matches gehad![]()
qua uiterlijk een paar 8/10, ben alleen niet echt meer actief op tinder. Misschien dat als ik me verveel ik ze aan ga spreken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
'zonder enige reden'quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die matches die op me gingen haten zonder enige reden.
Ja ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuk genoeg om af te spreken?
'normaal'quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ongelofelijk hèd Gewoon direct nadat ik ze normaal groet.
"HALLON HOE IST ERMEE"quote:
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUEquote:
Jij heb een opening en ik heb zinquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUE
"Hallon ik ben Helemaalnaardemavo op FOK!, pics van je zusje, 450 echt fantastisch, OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL"quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUE
hoe aantrekkelijker de persoon is in de ogen van de andere persoon hoe meer kans op slagen die openingszin heeftquote:
HALLO IS DIT DE BRANDWEER U SPREEKT MET DE POLITIEquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Hallon ik ben Helemaalnaardemavo op FOK!, pics van je zusje, 450 echt fantastisch, OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL"
Nouja die foto's die jij in je fobo hebt daar zie je je schouders tenminste nog. De dikkertjes proberen ook die vaak nog te verbergen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelf
spiegelpics zijn zo awkward
Hey mag ik jouw nummer ik maak een telefoonboekquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij heb een opening en ik heb zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |