Gesprekken die van 1 kant moeten komen? Herkenbaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jawel maar geen boeiende, dus ik had geen zin meer om mijn tijd eraan te verspillen. Bevalt me prima zo.
Vroeger was ik 29, ben inmiddels al 30. Weg onschuld...quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vroeger was je nog zo onschuldig artelligence, jammer dat je het nu zo etaleert
Achja niet iedereen kan zoiets wetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef 2NutZ het volgende:
Dat Tinder letterlijk de vertaling is voor fijn brandbaar materiaal zou idd niet meetellen denk ik
Hier ook :/quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gesprekken die van 1 kant moeten komen? Herkenbaar
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vroeger was ik 29, ben inmiddels al 30. Weg onschuld...
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vroeger was ik 29, ben inmiddels al 30. Weg onschuld...
Ik heb een vriendin die alleen tinder heeft zodat ze haar ego kan opkrikken.quote:
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Achja niet iedereen kan zoiets weten
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vroeger was je nog zo onschuldig artelligence, jammer dat je het nu zo etaleert
Krijg maar lekker de tering.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.
kusje terugquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Krijg maar lekker de tering.
Maar het is ook gewoon zo. Bij mij althans. Ik ben een geile, oversekste, hopeloze, kansloze rukker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.
Dat doet 80% van de vrouwen daar volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die alleen tinder heeft zodat ze haar ego kan opkrikken.
Ze liked alleen mannen om te zien of ze haar ook liken
Really?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
holy shit volgens mij ben ik er net achter waarom het logo vuur is
omdat matches
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef krazny het volgende:
[..]
Really?
If yes:
Tinder = aanmaakhout.. 'the start of a fire' (Love).
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon zo. Bij mij althans. Ik ben een geile, oversekste, hopeloze, kansloze rukker.
Och och waar moet dat heenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon zo. Bij mij althans. Ik ben een geile, oversekste, hopeloze, kansloze rukker.
Wat doet de overige 20% volgens jou?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doet 80% van de vrouwen daar volgens mij
wow sorry dat ik dat niet wist hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef krazny het volgende:
[..]
Really?
If not:
Tinder = aanmaakhout.. 'the start of a fire' (Love).
Dat is verre van erg. Ik denk dat kutmanager wat jaloers is op haar levensstijl.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze houdt van seks. Waarom is dat erg?
Hou eens op met je eigen gedachten op anderen projecteren. Niet iedereen denkt met zijn of haar geslachtsdelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is verre van erg. Ik denk dat kutmanager wat jaloers is op haar levensstijl.
oh shit zeg dat nou nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is verre van erg. Ik denk dat kutmanager wat jaloers is op haar levensstijl.
Lelijk zijn en geen matches krijgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och och waar moet dat heen
[..]
Wat doet de overige 20% volgens jou?
[..]
wow sorry dat ik dat niet wist hoor
Van seks komen baby'squote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk jou jezelf eens zielig vinden. Normaal gesproken vinden vrouwen dat juist sexy.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lelijk zijn en geen matches krijgenBeetje zoals ik
Troost mequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk jou jezelf eens zielig vinden.
Ik ben knap, krijg wel matches en begin zo vaak mogelijk als eerste het gesprek.. waar hoor ik bij danquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lelijk zijn en geen matches krijgenBeetje zoals ik
Bij jou wel jaquote:
Hoax!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben knap, krijg wel matches en begin zo vaak mogelijk als eerste het gesprek.. waar hoor ik bij dan
Eh whut? Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik alleen maar met seks bezig ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen gedachten op anderen projecteren. Niet iedereen denkt met zijn of haar geslachtsdelen.
Dat bedoelt hij niet....quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eh whut? Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik alleen maar met seks bezig ben.
Sorry...quote:
Dat heb je zelf in de hand.quote:
Quilty!quote:
Nou nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Als je 'm zelf in de hand neemt krijg je geen baby's neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry...
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
Ja hij laat het globaler zien. Ik zit in Groningen maar t lijkt alsof ik 30km dichter bij de kust zitquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zwartomrande ding ben ik.
Klopt alleen geen zak van want ik zit in Zuid-Holland.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je 'm zelf in de hand neemt krijg je geen baby's nee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen gedachten op anderen projecteren. Niet iedereen denkt met zijn of haar geslachtsdelen.
Wat ik trouwens wel leuk vind is dat je dat plaatje post en rukkers erbij zegt terwijl je eerder dit zei:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja hij laat het globaler zien. Ik zit in Groningen maar t lijkt alsof ik 30km dichter bij de kust zit
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijken
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel leuk vind is dat je dat plaatje post en rukkers erbij zegt terwijl je eerder dit zei:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Ik hoop dat je WA verzekerd bent want ik heb toen ik naar jouw tumblr keek (door jouw schuld dus) m'n volledige inboedel door het raam geëjaculeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doelde dus hier op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gekeken, maar ik kan me alleen de leuke plaatjes herinneren
En de vraag of jij er ook stiekem tussen staat spookt al tijden in m'n hoofd
ohquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je 'm zelf in de hand neemt krijg je geen baby's nee
Ik vond die film helemaal niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
The man, the legend.
[ afbeelding ]
Will Ferrell is altijd goedquote:
Ik ben die vlakbij Amsterdam, ik was even vergeten wat er op je tumblr stond.quote:
Dat ben ik dus. Maar blijkbaar niet. Het zal wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben die vlakbij Amsterdam, ik was even vergeten wat er op je tumblr stond.
Arme kitten die meekeek, wat has been seen cannot be unseen
Ja, 1 uit Zwollequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand nog leuke matches gehad afgelopen dagen?
inb4 huilende Faxie
Ja, allemaal van die matches die op me gingen haten zonder enige reden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
Haha te laatquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond die film helemaal niks
Ow en ik heb de afgelopen dagen geen matches gehad![]()
qua uiterlijk een paar 8/10, ben alleen niet echt meer actief op tinder. Misschien dat als ik me verveel ik ze aan ga spreken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
inb4 huilende Faxie
'zonder enige reden'quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die matches die op me gingen haten zonder enige reden.
Ja ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuk genoeg om af te spreken?
'normaal'quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ongelofelijk hèd Gewoon direct nadat ik ze normaal groet.
"HALLON HOE IST ERMEE"quote:
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUEquote:
Jij heb een opening en ik heb zinquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUE
"Hallon ik ben Helemaalnaardemavo op FOK!, pics van je zusje, 450 echt fantastisch, OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL"quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HALLO VROUWMENSCH LEUKE TEITEN DOET MIJ DENKNE AAN MIJN MAMA OVER MAMA'S GESPROKEN MAG IK JOU DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN MAKEN HUEHEUE
hoe aantrekkelijker de persoon is in de ogen van de andere persoon hoe meer kans op slagen die openingszin heeftquote:
HALLO IS DIT DE BRANDWEER U SPREEKT MET DE POLITIEquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Hallon ik ben Helemaalnaardemavo op FOK!, pics van je zusje, 450 echt fantastisch, OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL"
Nouja die foto's die jij in je fobo hebt daar zie je je schouders tenminste nog. De dikkertjes proberen ook die vaak nog te verbergen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelf
spiegelpics zijn zo awkward
Hey mag ik jouw nummer ik maak een telefoonboekquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij heb een opening en ik heb zin
all about the anglesquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nouja die foto's die jij in je fobo hebt daar zie je je schouders tenminste nog. De dikkertjes proberen ook die vaak nog te verbergen.
Dan is de kans nog steeds behoorlijk klein.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe aantrekkelijker de persoon is in de ogen van de andere persoon hoe meer kans op slagen die openingszin heeft
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
all about the angles
ik ben eigenlijk ook gewoon een catfish
Doe normaal, valt reuze mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
all about the angles
ik ben eigenlijk ook gewoon een catfish
Mwoahquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan is de kans nog steeds behoorlijk klein.
Ik heb wel eens op een feestje met m'n zatte hoofd gevraagd aan een aziaatje of ze een horizontale kut had als openingszin. Kreeg een klap op m'n bek.Wel weer 10 pils gewonnen met die weddenschap, totally worth it.
Wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
rly?
Ik dacht niet mager maar ook niet dik
Snolletjequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijken
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meidquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meid
Nou stuur maar een full frontal danquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijken
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meid
Als dat niet zo was zou ik er best voor naar groningen rijdenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.
Je hebt in ieder geval niet te maken met een preuts meisje waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.
Ik mag je niet neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou stuur maar een full frontal dan![]()
Of mag je me soms niet?![]()
Amenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Kijk die Yats eens hosselen mensen.
Geen idee, een soort gevoel ofzo.quote:
Ik zit nog net in 't cirkeltjequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo naar dat dit mijn range is als ik hem op 160km heb staan.. Zeg je hallo tegen iemand blijkt diegene Duits te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |