Dat dacht ik, je was de grote afwezige hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben ik er ooit van af geweest?
als je met hier FOK! bedoeld dan ja. Tis saai hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik, je was de grote afwezige hier
Tof.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga de gok nemen voor een langeafstands-date. Het proberen toch wel waard.
Dan zit je in de verkeerde topicsquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je met hier FOK! bedoeld dan ja. Tis saai hier
Een willekeurige fokker is vast wel bereid om dat voor je te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelf
spiegelpics zijn zo awkward
Wanneer kom je langs danquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een willekeurige fokker is vast wel bereid om dat voor je te doen.
Niks mis met kale 30 plussersquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutmanager heeft wel veel game voor een kale 32-jarige.
quote:
Die paiq-date?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga de gok nemen voor een langeafstands-date. Het proberen toch wel waard.
wat een teleurstellingquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zoek het maar uit.
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.quote:
Zucht, dan doe ik het welquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zoek het maar uit.
Jahoor heb je helemaal gelijk in. Oja, leer sarcasme herkennenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.
Ik had je sarcasme prima herkend hoor. Ik dien je louter van repliek en ga niet in op je sarcasme.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor heb je helemaal gelijk in. Oja, leer sarcasme herkennen
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.
Klinkt als de vrouwelijke Faxiequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Doch verspil je wel je energie om mij onnodig en opzettelijk te beledigen met je aannamesquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik had je sarcasme prima herkend hoor. Ik dien je louter van repliek en ga niet in op je sarcasme.
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doch verspil je wel je energie om mij onnodig en opzettelijk te beledigen met je aannames
Ze houdt van seks. Waarom is dat erg?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.
Niet persoonlijk hoor, gewoon eeuwig zonde. Daarom vind ik het zelf ook niet onnodig, ik denk, misschien zit dat lieve meisje daar nog ergens binnenin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |