Dat dacht ik, je was de grote afwezige hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben ik er ooit van af geweest?
als je met hier FOK! bedoeld dan ja. Tis saai hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik, je was de grote afwezige hier
Tof.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga de gok nemen voor een langeafstands-date. Het proberen toch wel waard.
Dan zit je in de verkeerde topicsquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je met hier FOK! bedoeld dan ja. Tis saai hier
Een willekeurige fokker is vast wel bereid om dat voor je te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelf
spiegelpics zijn zo awkward
Wanneer kom je langs danquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een willekeurige fokker is vast wel bereid om dat voor je te doen.
Niks mis met kale 30 plussersquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutmanager heeft wel veel game voor een kale 32-jarige.
quote:
Die paiq-date?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga de gok nemen voor een langeafstands-date. Het proberen toch wel waard.
wat een teleurstellingquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zoek het maar uit.
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.quote:
Zucht, dan doe ik het welquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zoek het maar uit.
Jahoor heb je helemaal gelijk in. Oja, leer sarcasme herkennenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.
Ik had je sarcasme prima herkend hoor. Ik dien je louter van repliek en ga niet in op je sarcasme.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor heb je helemaal gelijk in. Oja, leer sarcasme herkennen
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht inderdaad aangezien je overkomt alsof je echt alles neukt wat een piemel en een hartslag heeft.
Klinkt als de vrouwelijke Faxiequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Doch verspil je wel je energie om mij onnodig en opzettelijk te beledigen met je aannamesquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik had je sarcasme prima herkend hoor. Ik dien je louter van repliek en ga niet in op je sarcasme.
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doch verspil je wel je energie om mij onnodig en opzettelijk te beledigen met je aannames
Ze houdt van seks. Waarom is dat erg?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.
Niet persoonlijk hoor, gewoon eeuwig zonde. Daarom vind ik het zelf ook niet onnodig, ik denk, misschien zit dat lieve meisje daar nog ergens binnenin.
Dat ik open ben over seks en dat laat zien wil niet betekenen dat ik makkelijk ben. Integendeel eigenlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een aanname, eerder een observatie. Ik weet nog dat toen jij net op fok zat en ik je foto's zag dat ik dacht van, zo: dat is een mooi meisje, die komt er wel, maar als ik nu kijk, en ook je tumblr, dan is het enige wat ik denk, de tering wat een snolletje.
Niet persoonlijk hoor, gewoon eeuwig zonde. Daarom vind ik het zelf ook niet onnodig, ik denk, misschien zit dat lieve meisje daar nog ergens binnenin.
Maar één manier om daar achter te komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze houdt van seks. Waarom is dat erg?
Dan ook hoor. Ik vind het een beetje overkomen alsof je totaal geen vertrouwen hebt in je eigen sexualiteit. En dan bedoel ik niet je geaardheid ofzo, dat heeft er niks mee te maken. Daarnaast ben jij nu aannames aan het maken over mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Feministische post incoming:
Als een man een blog beheerde zoals de mijne dan was er niks aan de hand geweest, right?
Je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ik open ben over seks en dat laat zien wil niet betekenen dat ik makkelijk ben. Integendeel eigenlijk.
Is niet erg hoor, ik vind het alleen jammer hoe ze het etaleert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze houdt van seks. Waarom is dat erg?
Luister, het is tumblr, een blog. De reden dat ik deze blog beheer is omdat ik bijhoud wat ik allemaal leuk en interessant vind en wat betrekking heeft op/tot mij. Ik loop er niet mee te koop, ik doe het niet voor anderen. 'Ja maar waarom deel je het dan met anderen' Omdat ik anderen ook een kijkje in mijn hoofd gun, het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan ook hoor. Ik vind het een beetje overkomen alsof je totaal geen vertrouwen hebt in je eigen sexualiteit. En dan bedoel ik niet je geaardheid ofzo, dat heeft er niks mee te maken.
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt.
[..]
Is niet erg hoor, ik vind het alleen jammer hoe ze het etaleert.
Ik heb er wel eens gekeken, maar ik kan me alleen de leuke plaatjes herinnerenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luister, het is tumblr, een blog. De reden dat ik deze blog beheer is omdat ik bijhoud wat ik allemaal leuk en interessant vind en wat betrekking heeft op/tot mij. Ik loop er niet mee te koop, ik doe het niet voor anderen. 'Ja maar waarom deel je het dan met anderen' Omdat ik anderen ook een kijkje in mijn hoofd gun, het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijken
Snapst
Iedereen geeft makkelijker toe wanneer geil.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt.
Typisch ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gekeken, maar ik kan me alleen de leuke plaatjes herinneren
En de vraag of jij er ook stiekem tussen staat spookt al tijden in m'n hoofd
Ja sorry, het is nou eenmaal zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen geeft makkelijker toe wanneer geil.
[..]
Typisch dit
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luister, het is tumblr, een blog. De reden dat ik deze blog beheer is omdat ik bijhoud wat ik allemaal leuk en interessant vind en wat betrekking heeft op/tot mij. Ik loop er niet mee te koop, ik doe het niet voor anderen. 'Ja maar waarom deel je het dan met anderen' Omdat ik anderen ook een kijkje in mijn hoofd gun, het is niet alleen seks dat er op staat wat je zou weten als je daar langs kon kijken
Snapst
Dikzak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:36 schreef Grielen het volgende:
Ik heb een zak borrelbootjes leeggegeten bij het lezen van dit topic
Godverdomme zeg. Ik hoop dat je WA verzekerd bent want ik heb toen ik naar jouw tumblr keek (door jouw schuld dus) m'n volledige inboedel door het raam geëjaculeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snapst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik. Ik vind het altijd jammer als ik mensen teleurstel of niet aan verwachtingen voldoe, ik blijf altijd de drang houden om iedereen tevreden te willen hebben vandaar deze verdediging.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja ik snap, maar ik hoop dat je begrijpt waarom het zo over kan komen.
En het is mijn mening dat je vroeger heel anders overkwam dan nu, ik hoop dat je ook begrijpt dat je je daar absoluut niks van aan moet trekken aangezien ik je niet ken en als ik je wel zou kennen ook niet, maar mijn mening is dat het zonde is.
En nee, ik kan daar inderdaad verder niet langs kijken. Dat is behoorlijk lastig voor mannen die schijnbaar sowieso al om de 7 seconden aan seks denken. Daarnaast heb ik ook nog de creativiteit van een aardappel dus dat schiet ook niet op.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Ik hoop dat je WA verzekerd bent want ik heb toen ik naar jouw tumblr keek (door jouw schuld dus) m'n volledige inboedel door het raam geëjaculeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien willen je verzorgers je helpen met alles opruimen
Nee heb het er allang weer afgeflikkert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik vind het altijd jammer als ik mensen teleurstel of niet aan verwachtingen voldoe, ik blijf altijd de drang houden om iedereen tevreden te willen hebben vandaar deze verdediging.
'Vroeger' is ook al weer 3/4 jaar geleden, ik ben nu 19 en een stuk volwassener en seks hoort daar nu eenmaal bij.
Anyway, wat doe jij in dit topic dan? ook aan het tinderen geslagen oude viespeuk?
Kreeg je geen matches?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee heb het er allang weer afgeflikkert.Kut app.
Nouja, ik ben nu dus 23 (niet 32) en ik was 4 jaar geleden dus 19 dus toen kon ik nog net geilen op 15/16 jarige meisjes met potentie.
![]()
Verrekquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
holy shit volgens mij ben ik er net achter waarom het logo vuur is
omdat matches
[ afbeelding ]
En vanwege de hete neukseksquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
omdat matches
[ afbeelding ]
Hey Dimaquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef Faxie het volgende:
Misschien een alternatief logo voor mij dan
[ afbeelding ]
Jawel maar geen boeiende, dus ik had geen zin meer om mijn tijd eraan te verspillen. Bevalt me prima zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kreeg je geen matches?
omdat matches
[ afbeelding ]
Jezus fax.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef Faxie het volgende:
Misschien een alternatief logo voor mij dan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |