Mwoahquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan is de kans nog steeds behoorlijk klein.
Ik heb wel eens op een feestje met m'n zatte hoofd gevraagd aan een aziaatje of ze een horizontale kut had als openingszin. Kreeg een klap op m'n bek.Wel weer 10 pils gewonnen met die weddenschap, totally worth it.
Wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
rly?
Ik dacht niet mager maar ook niet dik
Snolletjequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijken
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meidquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je onder de 180 bent en geen 80kg bankdrukt hoef je DV echt niet bovenop te hebben tijdens de seks.
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meid
Nou stuur maar een full frontal danquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Klopt ook haha. Ik ben chubby maar doe er niet onzeker over verder. Als mensen die ik mag om bepaalde foto's vragen ga ik niet ontwijken
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Als je die foto's op de website van haar ziet dan wil iedereen wel een date met zo'n wilde meid
Als dat niet zo was zou ik er best voor naar groningen rijdenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.
Je hebt in ieder geval niet te maken met een preuts meisje waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat DV in het echt anders is. Het is dat Groningen wat ver is.
Ik mag je niet neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou stuur maar een full frontal dan![]()
Of mag je me soms niet?![]()
Amenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Kijk die Yats eens hosselen mensen.
Geen idee, een soort gevoel ofzo.quote:
Ik zit nog net in 't cirkeltjequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo naar dat dit mijn range is als ik hem op 160km heb staan.. Zeg je hallo tegen iemand blijkt diegene Duits te zijn
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.quote:
Nee hoor, als een meisje zulke onzedelijke foto's leuk vind (laat staan de dingen die er op gebeuren) dan is het gewoon een slettebak eerste klasse. Normale meiden gaan eerst 10 keer op date voordat ze kussen. En uiteraard met zonder tong. Dan, na 20 dates een keer samen in hetzelfde huis (maar gescheiden kamers) slapen. En na 5 jaar trouwen en dan 9 maanden later de eerste baby.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: hoe snel en wanneer vertrouw je iemand?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.
ik kan het sarcasme gewoon proevenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, als een meisje zulke onzedelijke foto's leuk vind (laat staan de dingen die er op gebeuren) dan is het gewoon een slettebak eerste klasse. Normale meiden gaan eerst 10 keer op date voordat ze kussen. En uiteraard met zonder tong. Dan, na 20 dates een keer samen in hetzelfde huis (maar gescheiden kamers) slapen. En na 5 jaar trouwen en dan 9 maanden later de eerste baby.
Zoals 't heurt.
Gelukkig, heb ik toch nog enige mensenkennis blijkbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.
Daar zit geen gebruiksaanwijzing aan en kan ik dus ook geen antwoord op geven, is voor iedereen andersquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: hoe snel en wanneer vertrouw je iemand?
Stiekem wil je wat anders proeven he lekker wild ding van me?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan het sarcasme gewoon proeven
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stiekem wil je wat anders proeven he lekker wild ding van me?
Ze vond fitnessen wel leuk, ik ook wel maar heb geen zin in om een hijgende walrus naast me te hebben joggen. (niet beledigend bedoelt verder)quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie gebruiken tinder alleen voor de seks?
Met extra toegevoegde eiwitten zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze vond fitnessen wel leuk, ik ook wel maar heb geen zin in om een hijgende walrus naast me te hebben joggen. (niet beledigend bedoelt verder)
Je weet dat mensen ook veel liegen om indruk te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?
Daar heb je een punt, al ben ik zelf vrij eerlijk volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook veel liegen om indruk te maken?
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?
Dat snap ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grensquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.
Mee eens, ik snap het ook niet. Ik probeer het zo snel mogelijk op tafel te gooien dat ik meer houdvast heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grens
Denk dat er wel meerdere met me eens zou zijn, verder is ze wel een prima persoon maar wees gewoon eerlijk.
beste comeback die ik in tijden gehoord hebquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.
Ik snap het ook niet. Tenzij je van plan bent om op korte termijn veel gewicht kwijt te raken, heb je er toch niks aan om je op een datingapp je slanker voor te doen dan je bent? De kans dat iemand afknapt is best groot. Er zijn genoeg mensen die wel gewoon een voorkeur hebben voor dikker of het niet uitmaakt, dus maak dat dan gewoon je doelgroep.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grens
Denk dat er wel meerdere met me eens zou zijn, verder is ze wel een prima persoon maar wees gewoon eerlijk.
Waar zo'n moment al niet goed voor is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Paiq date ja.
En twee Tinder dates na aanleiding van een moment van mij.
Leuke SC dit trouwens
dan hoor jij niet veelquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
beste comeback die ik in tijden gehoord heb
Eerlijkheid word sowieso gewaardeerd denk ik. Ik draai er ook niet omheen dat ik een paar kilo te zwaar ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap het ook niet. Ik probeer het zo snel mogelijk op tafel te gooien dat ik meer houdvast heb.
wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijkheid word sowieso gewaardeerd denk ik. Ik draai er ook niet omheen dat ik een paar kilo te zwaar ben.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zo'n moment al niet goed voor is.Goede gespreksopener?
Als jij aangeeft dat je veel vlees in de kuip hebt, dan in het geval dat slappe mannetjes seks met jou hebben zullen ze wss bezwijken bij bepaalde posities.quote:
Dat is sowieso wel handig als je wilt daten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
En niet eromheen draaien maar gewoon doen.
Ah zo, ja mannen die niet meer dan 80kg kunnen liften gaat lastig worden inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat je veel vlees in de kuip hebt, dan in het geval dat slappe mannetjes seks met jou hebben zullen ze wss bezwijken bij bepaalde posities.
Zegt bijvoorbeeld de Golden Gate je iets? (en dan heb ik het niet over de brug) of de acrobaat? Vereist nogal wat kracht
Toch wel, he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel handig als je wilt daten.
Nu is 80kg wel ietwat overdreven natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah zo, ja mannen die niet meer dan 80kg kunnen liften gaat lastig worden inderdaad
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nu is 80kg wel ietwat overdreven natuurlijk
Complimentje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnen
Alleen jammer dat dat eng is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
En niet eromheen draaien maar gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |