Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.quote:
Nee hoor, als een meisje zulke onzedelijke foto's leuk vind (laat staan de dingen die er op gebeuren) dan is het gewoon een slettebak eerste klasse. Normale meiden gaan eerst 10 keer op date voordat ze kussen. En uiteraard met zonder tong. Dan, na 20 dates een keer samen in hetzelfde huis (maar gescheiden kamers) slapen. En na 5 jaar trouwen en dan 9 maanden later de eerste baby.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze gelijk hard genomen wil worden door elke willekeurige vent op een eerste date. Ik zag ook wat meer BDSM dingetjes. En een D/s relatie heeft vaak wel een beetje tijd nodig lijkt mij. Of je moet een volleerde Dom/Master zijn.
Maar de vraag is natuurlijk: hoe snel en wanneer vertrouw je iemand?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.
ik kan het sarcasme gewoon proevenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, als een meisje zulke onzedelijke foto's leuk vind (laat staan de dingen die er op gebeuren) dan is het gewoon een slettebak eerste klasse. Normale meiden gaan eerst 10 keer op date voordat ze kussen. En uiteraard met zonder tong. Dan, na 20 dates een keer samen in hetzelfde huis (maar gescheiden kamers) slapen. En na 5 jaar trouwen en dan 9 maanden later de eerste baby.
Zoals 't heurt.
Gelukkig, heb ik toch nog enige mensenkennis blijkbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik laat m'n wilde haren alleen zien als ik diegene vertrouw etc. Dus ergens heb je wel gelijk ja.
Daar zit geen gebruiksaanwijzing aan en kan ik dus ook geen antwoord op geven, is voor iedereen andersquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: hoe snel en wanneer vertrouw je iemand?
Stiekem wil je wat anders proeven he lekker wild ding van me?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan het sarcasme gewoon proeven
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stiekem wil je wat anders proeven he lekker wild ding van me?
Ze vond fitnessen wel leuk, ik ook wel maar heb geen zin in om een hijgende walrus naast me te hebben joggen. (niet beledigend bedoelt verder)quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie gebruiken tinder alleen voor de seks?
Met extra toegevoegde eiwitten zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze vond fitnessen wel leuk, ik ook wel maar heb geen zin in om een hijgende walrus naast me te hebben joggen. (niet beledigend bedoelt verder)
Je weet dat mensen ook veel liegen om indruk te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?
Daar heb je een punt, al ben ik zelf vrij eerlijk volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook veel liegen om indruk te maken?
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat mensen ook af kunnen vallen?
Dat snap ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grensquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is niet verplicht om haar te kiezen, er zijn genoeg meisjes die meer zijn voorkeur hebben.
Mee eens, ik snap het ook niet. Ik probeer het zo snel mogelijk op tafel te gooien dat ik meer houdvast heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grens
Denk dat er wel meerdere met me eens zou zijn, verder is ze wel een prima persoon maar wees gewoon eerlijk.
beste comeback die ik in tijden gehoord hebquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in dat 6 gangen menu dat jij als goede vriend nu voor mij gaat maken.
Ik snap het ook niet. Tenzij je van plan bent om op korte termijn veel gewicht kwijt te raken, heb je er toch niks aan om je op een datingapp je slanker voor te doen dan je bent? De kans dat iemand afknapt is best groot. Er zijn genoeg mensen die wel gewoon een voorkeur hebben voor dikker of het niet uitmaakt, dus maak dat dan gewoon je doelgroep.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Loop ze verder niet achterna met een weegschaal en vet% meter, maar dit overschreed best wel een grens
Denk dat er wel meerdere met me eens zou zijn, verder is ze wel een prima persoon maar wees gewoon eerlijk.
Waar zo'n moment al niet goed voor is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Paiq date ja.
En twee Tinder dates na aanleiding van een moment van mij.
Leuke SC dit trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |