Dit vooral jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.
Ik noemde eigenlijk maar een random getal. 80kg lijkt me veel om te moeten drukken. Ik ga morgen voor het eerst naar de sportschool dus zal even kijken hoeveel ik kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnen
Ah zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit vooral ja
[..]
Ik noemde eigenlijk maar een random getal. 80kg lijkt me veel om te moeten drukken. Ik ga morgen voor het eerst naar de sportschool dus zal even kijken hoeveel ik kan
Ik heb er echt geen verstand vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doen
Is dat wat je denkt of ook echt geprobeerd hebt..quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doen
vorige week nog gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Is dat wat je denkt of ook echt geprobeerd hebt..
Op deze manier?quote:
jaja oppassen verdommequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vond 'm spitsvondig!
nee zo;quote:
Heh?! Ik dacht dat jij allang al traindequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen verstand van
Zal morgen wel zien of mijn 'werkspieren' nuttig zijn in de sportschool
hahaha wow neequote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
O, ik dacht in proper squat form.....
Ja zo heb ik in een dronken bui ook een vriend van 95 kg op weten te tillen, da's heul niet zo zwaar als benchpressenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaja oppassen verdomme
[..]
nee zo;
[ afbeelding ]
Voetbaltrainen misschien jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heh?! Ik dacht dat jij allang al trainde
benchpressen en opdrukken ben ik enorm slecht inquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja zo heb ik in een dronken bui ook een vriend van 95 kg op weten te tillen, da's heul niet zo zwaar als benchpressen
Ken je Barbrothers? die routine volg ik wel overigens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
benchpressen en opdrukken ben ik enorm slecht inik moet het meer hebben van m'n rug, buik en bovenbenen
linkquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ken je Barbrothers? die routine volg ik wel overigens.
Kom anders op TC, dat scheelt SC
Werkt TC bij jou?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ken je Barbrothers? die routine volg ik wel overigens.
Kom anders op TC, dat scheelt SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Jezusquote:
die van mij 18quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jezusmijn hoogste aantal likes voor een moment is 29
Ik zie liever een selfie dan zo'n wannabee fotoshoot picquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Selfies? Zijn die nog in dan tegenwoordig.
Ik ben benieuwder naar hoe jij 's-avonds nog 98% batterij hebt als je onder andere tinder op je telefoon hebt staan.quote:
Ja? Nog mooie verhalen van smoothe selfie bois UF?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zie liever een selfie dan zo'n wannabee fotoshoot pic
Hij heeft z'n geluid uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben benieuwder naar hoe jij 's-avonds nog 98% batterij hebt als je onder andere tinder op je telefoon hebt staan.
De telefoon is nog steeds kaduuk?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Al weer een poos Tinderloos dus helaasch niet.
misschien net aan de lader gehad?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben benieuwder naar hoe jij 's-avonds nog 98% batterij hebt als je onder andere tinder op je telefoon hebt staan.
Telefoon overdag altijd binnen handbereik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien net aan de lader gehad?
Nee niet doen!! daar zitten echt de raarste tussen. Ik had echt na 1 avond chatten al een stalkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
Age range naar 27 verhoogd. Ze praten allemaal uit zichzelf
Eentje stuurde zelfs een "?" nadat ik na een paar uur niet reageerdequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee niet doen!! daar zitten echt de raarste tussen. Ik had echt na 1 avond chatten al een stalker
Meteen verwijderen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje stuurde zelfs een "?" nadat ik na een paar uur niet reageerde
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee niet doen!! daar zitten echt de raarste tussen. Ik had echt na 1 avond chatten al een stalker
Nou ik heb die van Grielen toen gezien dat was echt een eng wijf..quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie lijken wel een stelletje wijven. Teveel aandacht en het is niet goed, geen aandacht en het is ook niet goed...
Ok, dat is lichtelijk gestoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou ik heb die van Grielen toen gezien dat was echt een eng wijf..
13.02: Hallo?
13.03: waar ben je?
13.05: waarom reageer je niet?
13:06: Ik wil graag babies met je maken
13.06: En een villa kopen met een hont.
Was jij dat niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Huaweiquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Telefoon overdag altijd binnen handbereik.
Inderdaad. Oprotten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:57 schreef Mryc het volgende:
Stond op het punt om iemand te daten via Tinder, maar je brabo-zijn als excuus gebruiken om geen bezittelijke voornaamwoorden te gebruiken...
Bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:57 schreef Mryc het volgende:
Stond op het punt om iemand te daten via Tinder, maar je brabo-zijn als excuus gebruiken om geen bezittelijke voornaamwoorden te gebruiken...
Ha, ik ken ook zo iemand. Maar die is ook niet helemaal 100.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat die laatste zin niet echt isquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |