Tribuneklant onder Rutten. Beter lenen ze hem uit aan een eredivisieclub.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wat is de deal trouwens met Achabar, zit ie bij de A-selectie of wat?
Dus hij heeft zich niet bewezen tijdens de voorbereiding..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tribuneklant onder Rutten. Beter lenen ze hem uit aan een eredivisieclub.
Hoe kan Van Geel nou verantwoordelijk zijn voor de persoonlijke keuze van Ziyech?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat mede zijn schuld. Het halen van een speler gaat in samenspraak met de TD en trainer. Denk je nou echt dat Van Geel niet wist wat Rutten te melden had tegen Ziyech?
En Guidetti is fit.
Hij had gewoon hypnose moeten toepassen jatog.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe kan Van Geel nou verantwoordelijk zijn voor de persoonlijke keuze van Ziyech?
Niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe kan Van Geel nou verantwoordelijk zijn voor de persoonlijke keuze van Ziyech?
Hij bedoelt denk ik dat Ziyech onder Rutten niet op 10 zou spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben jij teringdom ofzo? 'Hoi, je speelt hier op 10 en je krijgt twee ton meer dan bij Twente'. Denk je nou echt dat hij dan alsnog naar Twente was gegaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij wist dat Immers toch altijd speelt, hij werkt zo hard.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben jij teringdom ofzo? 'Hoi, je speelt hier op 10 en je krijgt twee ton meer dan bij Twente'. Denk je nou echt dat hij dan alsnog naar Twente was gegaan?
Ja, een speler voorliegen, dat werkt ook altijd zo goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben jij teringdom ofzo? 'Hoi, je speelt hier op 10 en je krijgt twee ton meer dan bij Twente'. Denk je nou echt dat hij dan alsnog naar Twente was gegaan?
Net als Van Geel hier credits kreeg dat alle jeugdspelers nu wél bij Feyenoord bleven en niet wegliepen zoals onder Beenhakker valt dit ook gewoon onder zijn verantwoording.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou ja, er zit een groot grijs gebied tussen voorliegen en je eigen wil opleggen. Kwestie van een goede verkoper zijn. Maar goed, niemand die bij die gesprekken is geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, een speler voorliegen, dat werkt ook altijd zo goed.
want? Van Geel bepaalt de opstelling niet toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Van Geel hier credits kreeg dat alle jeugdspelers nu wél bij Feyenoord bleven en niet wegliepen zoals onder Beenhakker valt dit ook gewoon onder zijn verantwoording.
Snap wel dat het hem niet zo heel erg kwalijk genomen wordt, maar het is wel degelijk zijn verantwoording.
van geel doet alleen de goede dingenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Van Geel hier credits kreeg dat alle jeugdspelers nu wél bij Feyenoord bleven en niet wegliepen zoals onder Beenhakker valt dit ook gewoon onder zijn verantwoording.
Snap wel dat het hem niet zo heel erg kwalijk genomen wordt, maar het is wel degelijk zijn verantwoording.
Hij is toch degene die Feyenoord moet 'verkopen' tijdens de gesprekken die hij met hem en/of zijn zaakwaarnemer voert?quote:
Waarom voorliegen? Ziyech is veel beter dan Immers en vertegenwoordigt veel meer waarde dan Immers, dus hoe de fuck kun je zon houten klaas ooit verkiezen boven Ziyech?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, een speler voorliegen, dat werkt ook altijd zo goed.
Klopt. Een verkeeld beeld schetsen hoort daar dus niet bij. Maar daar denkt Piet anders over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is toch degene die Feyenoord moet 'verkopen' tijdens de gesprekken die hij met hem en/of zijn zaakwaarnemer voert?
Hij mocht concurreren om de 10, maar Rutten zag in hem ook wel een speler die op de linkerflank uit de voeten kon. Dat zinde hem blijkbaar niet. Nou, toedelsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom voorliegen? Ziyech is veel beter dan Immers en vertegenwoordigt veel meer waarde dan Immers, dus hoe de fuck kun je zon houten klaas ooit verkiezen boven Ziyech?
Daar geloof ik niet zo in. Las ergens een bericht waarin zijn zaakwaarnemer aan het woord is en vertelt dat er letterlijk tegen hem gezegd is dat hij vooral op de linksbuiten-posititie gebruikt zou worden ipv de plaats van centrale aanvallende middenvelder. Dat is net wat anders dan hetgeen wat Van Geel naar buiten brengt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Een verkeeld beeld schetsen hoort daar dus niet bij. Maar daar denkt Piet anders over.
Waar jij wel of niet in gelooft vind ik eigenlijk niet zo boeiend.quote:
Sterke reactiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar jij wel of niet in gelooft vind ik eigenlijk niet zo boeiend.
Als je hem een basisplaats had beloofd had hij hier nu gewoon gespeeld. Concurreren met Immers? Want beide spelers zijn gelijkwaardig aan elkaar ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mocht concurreren om de 10, maar Rutten zag in hem ook wel een speler die op de linkerflank uit de voeten kon. Dat zinde hem blijkbaar niet. Nou, toedels
Dit is echt de laatste keer dat ik het ga uitleggen.
Basisplaatsen beloven zou al helemaal ridicuul zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als je hem een basisplaats had beloofd had hier nu gewoon gespeeld. Concurreren met Immers? Want beide spelers zijn gelijkwaardig aan elkaar ofzo?
Niet als je daarmee een goede jonge speler binnenhaalt die je later voor veel geld kunt verkopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Basisplaatsen beloven zou al helemaal ridicuul zijn.
Waarom zou je hem loze beloftes doen en zo'n ventje een basisplek garanderen? Hij moet zich maar gewoon bewijzen en concurreren met Vilhena en Immers. Meneetje koos voor de zekerheid en ging naar Twente. Is zijn goed recht, maar zeker niet de schuld van Van Geel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ze motte godverdomme maar gewoon werrekuh voor da cheld en zich bewijzen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Basisplaatsen beloven zou al helemaal ridicuul zijn.
Misschien spelen er ook wel meer factoren. Twente had al langer interesse en als een speler een beter gevoel krijgt bij een gesprek met Schreuder dan met Van Geel, dan is dat niet vreemd. Als je het gevoel krijgt dat club A je liever wil hebben dan club B dan zou voor mij de keuze ook niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, er zit een groot grijs gebied tussen voorliegen en je eigen wil opleggen. Kwestie van een goede verkoper zijn. Maar goed, niemand die bij die gesprekken is geweest.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef Vasion het volgende:
Niet voor Feyenoord willen spelen
Zn eerste misstap in zn carrière.
Arme Fredsj.... het doornemen van de namen zal een marteling zijn geweest...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:31 schreef Caland het volgende:
ZORJA LOEGANSK:
Sjevtsjenko, Pysko,Kamenjoeka,Ignjatijevic, Bilyj,Tsjaikowsky,Malysjev, Segbefia,Karavajev,Chomtsjenovsk, Boedkivskij #zorfey
Blijkbaar mocht dat andere kind niet op de foto...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Kazan kijkt ook mee.
[ afbeelding ]
Vies dik.
Zieltjes winnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Kazan kijkt ook mee.
[ afbeelding ]
Vies dik.
Hij woont tijdelijk in een bejaardentehuis?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Kazan kijkt ook mee.
[ afbeelding ]
Vies dik.
Montevideoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hij woont tijdelijk in een bejaardentehuis?
Vind 'm niet vies dik hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Kazan kijkt ook mee.
[ afbeelding ]
Vies dik.
Misschien moeten ze Hans van Vliet even over laten vliegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef nostra het volgende:
Leuk, dat radiocommentaar erbij voor de toeschouwers.
Nee, zal eens kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Vasion het volgende:
Zit ook in het buitenland. Janlul al geprobeerd donja?
Gewoon kijken man. Feyenoord!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Zit te twijfelen of ik ga kijken.. 90 minuten voetbal om te janken in een leeg stadion.. hmz
Laat die jongen alsjeblieft voor eigen succes gaan, Immers kan er geen kut van. Zou m ook passen op Vilhena.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:02 schreef Haringkop het volgende:
Haha Schaken, die wilde gewoon Immers aanspelen.
Meer aan mij met mijn pens van 10 kilo overgewicht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Henrys het volgende:
Je hebt nog meer aan Fernandez dan aan Te Vrede
Transfervrij, dus laten we m maar halen..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Henrys het volgende:
Je hebt nog meer aan Fernandez dan aan Te Vrede
Ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Haringkop het volgende:
Ben ik nou de enige die telkens denkt dat Youri Kievits onze rechtsback is
Ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Haringkop het volgende:
Ben ik nou de enige die telkens denkt dat Youri Kievits onze rechtsback is
Zeer matig ja. Niet slechter dan wat wij laten zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Helpmefok het volgende:
Even serieus. Deze gasten zijn zo godverdomde slecht. Dit moet je met gemak 2 keer winnen.
Met zijn halve broekkiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Henrys het volgende:
Wilkshire doet het trouwens best goed
Ik zei toch, goede aankoop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Henrys het volgende:
Wilkshire doet het trouwens best goed
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef elCholo het volgende:
Zo slecht vind ik het niet.
Het probleem is gewoon dat je centraal voorin 2 mensen hebt lopen die teveel handelingen nodig hebben. er geen tyfus van kennen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef RetRy32 het volgende:
Lol kanjer triest dit, ik ga PEC kijken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je Oekraiener?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Helpmefok het volgende:
Even serieus. Deze gasten zijn zo godverdomde slecht. Dit moet je met gemak 2 keer winnen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Waardeloos kut elftal hebben we toch..
Hier kon hij toch onmogelijk wat aan doen joh. Hij zat er goed bij maar het was gewoon ontzettend goed geschoten, precies tussen de muurquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Evertjan het volgende:
nu moet Feyenoord proberen de 1-1 te maken
Dat valt op zich nog wel meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou achter staan tegen zo'n slecht team:'(
In Oekraïne vallen doelpunten net zo snel als vliegtuigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Laat aub de 2-0 niet vallen dan kunnen we met heel veel geluk thuis proberen goed te maken.
nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Kanker Mulder staat weer eens verkeerd opgesteld.
Nou nou, zo explosief was dat schot nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
In Oekraïne vallen doelpunten net zo snel als vliegtuigen.
In de ogen van Luhansk is Feyenoord ook niet echt een geweldig team denk ik.. die hebben nu iets van.. eindelijk de 1-0 tegen die stumpersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou achter staan tegen zo'n slecht team:'(
dazsports org en dan kanaal 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef DonRaja het volgende:
janlul is dood, blijkbaar Feyenoord ook?
Die vent moet echt eruit. Ga maar lekker amateurs grafbekmetzwareshagenbierzuipenindeachterhoek-4 in de goal staanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef TC03 het volgende:
Mulder kijkt hem weer naast. Niet eens een poging tot een duik.
Je wordt gewoon achtste hiermee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kansloos elftal hebben we eigenlijk.
En niet al met zijn kop in Porto zitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit team heeft een echte leider nodig, iemand met ballen die 't team op sleeptouw neemt.
Ware woorden.. Als we de groepsfase van EL niet eens halen is dat de verdienste van Van Yellow.. maar ja, beter 34 miljoen op de bank, dan 1 speler met kwaliteit op het veld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Vasion het volgende:
Heel jaar voetbal naar de kanjer..
Elk jaar hetzelfde kanker liedje.
Van geel ga eens aan het werk hont
Ergste is nog dat het altijd zo snel gaat, eerste beste wedstrijd CL; verkloot, EL;verkloot, KNVB beker; verkloot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Vasion het volgende:
Heel jaar voetbal naar de kanjer..
Elk jaar hetzelfde kanjer liedje.
Van geel ga eens aan het werk hont
Fixed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit team heeft een echte leider een goede keeper nodig.
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop zo dat Toornstra Immers uit de basis speelt. Misschien wel de belangrijkste positie wordt vervuld door zo'n non-talent.
Clasie is nooit echt een leider geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
En niet al met zijn kop in Porto zit
Wat kunnen die eraan doen dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.
Of chronisch geblesseerd is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef I-Claudius het volgende:
Of niet eens een fatsoenlijke pass kan geven
Te Vrede zien sprinten met 3 man op de goal af?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Wat kunnen die eraan doen dan?
Van Te Vrede is het bekend dat hij niet goed genoeg is. Van Mulder ook, maar ik kijk niet naar Feyenoord om zo min mogelijk tegendoelpunten te zien, ik kijk naar Feyenoord om doelpunten te zien. Aanvallen van Feyenoord. Met Immers op 10 doet dat gewoon pijn aan je ogen. En Immers is onomstreden, dat stoort me. Iedereen zegt 'hij loopt zoveel, etc.'. Maar vraag aan Cocu of De Boer of ze Immers zouden willen, no way dat ze op hem goed genoeg vinden. Waarom is hij dan wel goed genoeg voor ons?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man
Na een zaaddodende pot en 68% balbezit gewoon weer met 2-0 op de kloten krijgen.
Tim Immers geeft tenminste nog 110% Mulder die keept alsof zijn schoonmoeder op zijn rug zitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
who the hell cares, serieus. met of zonder maakt geen reet meer uit met deze ploeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Is Boetius nou geschorst volgende wedstrijd?
Ik kan wel een stuk of 15 namen op gaan noemen die we níet nodig hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
[..]
wat heeft dit team eigenlijk NIET nodig, ff serieus.
De een kan niet scoren en de ander niet keepen. Niet dat ze hun best niet doen. Ze spelen gewoon op de toppen van hun kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Te Vrede zien sprinten met 3 man op de goal af?
Mulder uberhaupt eens bekeken met zijn aidshoofd?
het is ze gegundquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
En PEC gaat gewoon winnen van Praag he..
En dan is kankeren op Immers wel gerechtvaardigd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
De een kan niet scoren en de ander niet keepen. Niet dat ze hun best niet doen. Ze spelen gewoon op de toppen van hun kunnen.
Dat ze dan nu op een niveau spelen wat ze daarmee niet aankunnen, is hun fout niet hè, simpele ziel
Dat zeg ik toch helemaal niet joh, debieltjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan is kankeren op Immers wel gerechtvaardigd?
Je lult poep
Wat lul je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
haal die Boetius eruit ofzo. die kan echt helemaal niks
Schaken wordt bij het minste geringste gewisseld en Boëtius mag duizend ballen verpesten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
haal die Boetius eruit ofzo. die kan echt helemaal niks. bal aannemen is al moeilijk
De Boeet is als hij gewoon gemiddeld is voor zijn doen nog beter dan Schaken op een goede dag. Dus zo gek is dat verschil nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken wordt bij het minste geringste gewisseld en Boëtius mag duizend ballen verpesten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Alxander het volgende:
RATATTATATTAAA KOEKOEK Mitchell in Oranje dit dat knotsgek
Da's ongelofelijke bullshit en getuigt van een totaal gebrek aan respect richting Schaken. Was zowel tegen Besiktas als Heerenveen de gevaarlijkste aanvaller en ook nu weer een assist. Boëtius heeft 0,0 gevaar gesticht. Boëtius vind ik een goede speler hoor, maar bij Feyenoord moet je afgerekend worden op prestaties en niet op potentie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
De Boeet is als hij gewoon gemiddeld is voor zijn doen nog beter dan Schaken op een goede dag. Dus zo gek is dat verschil niet
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha oke.
Wordt eerder 2-0 dan 1-1, geloof me.
assist was toch van wilksherequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's ongelofelijke bullshit en getuigt van een totaal gebrek aan respect richting Schaken. Was zowel tegen Besiktas als Heerenveen de gevaarlijkste aanvaller en ook nu weer een assist. Boëtius heeft 0,0 gevaar gesticht. Boëtius vind ik een goede speler hoor, maar bij Feyenoord moet je afgerekend worden op prestaties en niet op potentie.
Na 3 jaar Makaay zou zelfs mulder nog z'n doelpuntje meepakken, zeker tegen FC bal op het dak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Te Vrede kan er amper een kut van maar pikt toch telkens weer zijn doelpuntje mee.
Was wilkshire schat, please try againquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's ongelofelijke bullshit en getuigt van een totaal gebrek aan respect richting Schaken. Was zowel tegen Besiktas als Heerenveen de gevaarlijkste aanvaller en ook nu weer een assist. Boëtius heeft 0,0 gevaar gesticht. Boëtius vind ik een goede speler hoor, maar bij Feyenoord moet je afgerekend worden op prestaties en niet op potentie.
Ik zeg: binnen 5 jaar bij Real Madrid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef elCholo het volgende:
Die te Vrede is eigenlijk ook echt een geweldenaar hè?
Ohja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was wilkshire schat, please try again
Niks mis met Wilkshire.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef De_Pel het volgende:
Ik sta er perplex van
Doelpunt Feyenoord
Mitchell
Wilkshire?
heh???
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Henrys het volgende:
Boeitius speelt al sinds hij terug is van vakantie kut. Zijn talent was waarschijnlijk verbonden aan zijn maagdelijkheid
Hij doet in ieder geval waar hij voor op het veld staat. Dit in tegenstelling tot ene Erwin..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef elCholo het volgende:
Die te Vrede is eigenlijk ook echt een geweldenaar hè?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap het ook niet.. tijdje terug zag ik in hem meer potentie dan in Depay, maar hij is een beetje terug gevallen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Henrys het volgende:
Boeitius speelt al sinds hij terug is van vakantie kut. Zijn talent was waarschijnlijk verbonden aan zijn maagdelijkheid
Een beetje op allebei denk ik. Als iemand uit vorm is, kan je hem er wel meteen wisselen en niet meer laten spelen, mar dat is voor zo'n jongen niet zo goed voor het vertrouwen. Niet opstellen, dan kan hij ook niet terug in vorm komen. En Boet in vorm is gewoon 10x beter van Schaken in vorm.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilkshire is veel beter dan jij doet voorkomen. Degelijke back.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef De_Pel het volgende:
Ik sta er perplex van
Doelpunt Feyenoord
Mitchell
Wilkshire?
heh???
Manu: 1 goal en 1 penalty versierd.quote:
Je grootste talent mentaal breken door hem eruit te halen, dat is pas een goed ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Manu: 1 goal en 1 penalty versierd.
Schaken: gevaarlijkste man in de return tegen Besiktas en tegen Heerenveen.
Boëtius: ???
Feiten.
martin@feyenoord.nlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Kunnen we Assaidi niet huren van Liverpool, hij zit daar toch alleen maar bank
Hoezo mentaal breken? Als je mentaal gebroken wordt omdat je geen basisplaats hebt hoor je echt niet thuis bij een topclub hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je grootste talent mentaal breken door hem eruit te halen, dat is pas een goed idee.
hoe speelde Ziyech?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Lilou het volgende:
Haha geweldig om te lezen al jullie reacties wordt nog mooi feestje voor jullie...
Nog meer vleugelaanvallers jaaaaa.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Kunnen we Assaidi niet huren van Liverpool, hij zit daar toch alleen maar bank
Wordt z'n shirt vies.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Karelnoord het volgende:
Waarom is Mulder eigenlijk gestopt met duiken? Doet het auw als die op de grond valt?
Boeet vond het al niet leuk ten tijde de 5-3-2.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo mentaal breken? Als je mentaal gebroken wordt omdat je geen basisplaats hebt hoor je echt niet thuis bij een topclub hoor.
alles is welkomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nog meer vleugelaanvallers jaaaaa.
Stel je aan zeg, met de 1-0 zat hij er gewoon bij. Die zat alleen te hard in de hoekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Karelnoord het volgende:
Waarom is Mulder eigenlijk gestopt met duiken? Doet het auw als die op de grond valt?
Mee eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, met de 1-0 zat hij er gewoon bij. Die zat alleen te hard in de hoek
"Zat hij er gewoon bij"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, met de 1-0 zat hij er gewoon bij. Die zat alleen te hard in de hoek
Als een pannenkoek maar daarom vind ik het nog wel lekker voor jullie. Altijd arrogante houding vna jullie club bahquote:
Shit, je hebt me betrapt. Bijlo hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Zat hij er gewoon bij"
Jij bent stekenblind ofzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Erbij zitten is tegenwoordig al voldoende?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Lilou het volgende:
[..]
Als een pannenkoek maar daarom vind ik het nog wel lekker voor jullie. Altijd arrogante houding vna jullie club bah
DAarnaast moeten die twee uitlopers gewoon blijven staan, nu kon die bal er doorheen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Zat hij er gewoon bij"
Jij bent stekenblind ofzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef TC03 het volgende:
Ik moet zeggen dat dikke Tonny dit seizoen wel goed speelt.
Dode spelmomenten bij Feyenoord, wat dacht je zelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
DAarnaast moeten die twee uitlopers gewoon blijven staan, nu kon die bal er doorheen.
Grote bek vanachter je pc is allemaal leuk en aardig klein kind, stoere internetgangster.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Lilou het volgende:
[..]
Als een pannenkoek maar daarom vind ik het nog wel lekker voor jullie. Altijd arrogante houding vna jullie club bah
Blijft een dingetje idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dode spelmomenten bij Feyenoord, wat dacht je zelf..
Dat is inderdaad precies wat ik zegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Erbij zitten is tegenwoordig al voldoende?
Nogal. Hij speelt namelijk echt waardeloos...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij ziet dingen echt anders dan anderen he.
Mulder is gewoon een mongool. Alleen al omdat hij zijn muur niet beter organiseert. TEVENS de verantwoordleijkheid van de keeper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zeg![]()
Ging precies tussen de muur door (toegegeven, die was wel kut gezet) en was snoeihard. Ik denk niet dat een andere keeper in de eredivisie dat schot gehouden had. Kan je wel op Mulder gaan kankeren, maar deze keer gewoon niet terecht
Hebben we het over Lex?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Nogal. Hij speelt namelijk echt waardeloos...
En wie zet de muur neer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Haringkop het volgende:
De tegengoal was een fout van de muur. Staan er 2 van hun naast, een d pupil snapt dat ze ruimte gaan maken.
Als keeper moet je dat ook zien.
En wie plaatst de muur? Juist...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Haringkop het volgende:
De tegengoal was een fout van de muur. Staan er 2 van hun naast, een d pupil snapt dat ze ruimte gaan maken.
Als keeper moet je dat ook zien.
Wij zijn het opvallend veel eens met elkaar vanavond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
En wie plaatst de muur? Juist...
Mulder kan inderdaa voor geen meter kepen. Volgens mij zei ik al dat de muur inderdaad niet goed gezet had. Maar dat hij die bal niet pakte was echt niet zo slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder is gewoon een mongool. Alleen al omdat hij zijn muur niet beter organiseert. TEVENS de verantwoordleijkheid van de keeper.
Dag
Bilal is ook wel goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Wilkshire is tot nu toe de beste aankoop. Kerel speelt solide en is vaak betrokken bij de aanval. En dat voor een verdediger.
Daarnaast: BAGGER!
Weet je dat hij pas springt op het moment dat de bal de muur gepasseerd is? Dat geeft dus weer dat je t-o-t-a-a-l geen inschattend vermogen hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Mulder kan inderdaa voor geen meter kepen. Volgens mij zei ik al dat de muur inderdaad niet goed gezet had. Maar dat hij die bal niet pakte was echt niet zo slecht.
Mooie aankoop idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Wilkshire is tot nu toe de beste aankoop. Kerel speelt solide en is vaak betrokken bij de aanval. En dat voor een verdediger.
Daarnaast: BAGGER!
Ik bid tot god dat het zo is. Sowieso komende week geen Boeetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Boeet gaat wisselen voor Bilal.
ik kijk pec niet maar weet 100% zeker dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is PEC leuker om te zien...
Het is nu rust bij ons he...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is PEC leuker om te zien...
Nooit...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wanneer was laatste keer dat we groepsfase speelden en niet compleet kansloos waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |