nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Kanker Mulder staat weer eens verkeerd opgesteld.
Nou nou, zo explosief was dat schot nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
In Oekraïne vallen doelpunten net zo snel als vliegtuigen.
In de ogen van Luhansk is Feyenoord ook niet echt een geweldig team denk ik.. die hebben nu iets van.. eindelijk de 1-0 tegen die stumpersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou achter staan tegen zo'n slecht team:'(
dazsports org en dan kanaal 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef DonRaja het volgende:
janlul is dood, blijkbaar Feyenoord ook?
Die vent moet echt eruit. Ga maar lekker amateurs grafbekmetzwareshagenbierzuipenindeachterhoek-4 in de goal staanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef TC03 het volgende:
Mulder kijkt hem weer naast. Niet eens een poging tot een duik.
Je wordt gewoon achtste hiermee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kansloos elftal hebben we eigenlijk.
En niet al met zijn kop in Porto zitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit team heeft een echte leider nodig, iemand met ballen die 't team op sleeptouw neemt.
Ware woorden.. Als we de groepsfase van EL niet eens halen is dat de verdienste van Van Yellow.. maar ja, beter 34 miljoen op de bank, dan 1 speler met kwaliteit op het veld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Vasion het volgende:
Heel jaar voetbal naar de kanjer..
Elk jaar hetzelfde kanker liedje.
Van geel ga eens aan het werk hont
Ergste is nog dat het altijd zo snel gaat, eerste beste wedstrijd CL; verkloot, EL;verkloot, KNVB beker; verkloot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Vasion het volgende:
Heel jaar voetbal naar de kanjer..
Elk jaar hetzelfde kanjer liedje.
Van geel ga eens aan het werk hont
Fixed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit team heeft een echte leider een goede keeper nodig.
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop zo dat Toornstra Immers uit de basis speelt. Misschien wel de belangrijkste positie wordt vervuld door zo'n non-talent.
Clasie is nooit echt een leider geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
En niet al met zijn kop in Porto zit
Wat kunnen die eraan doen dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.
Of chronisch geblesseerd is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef I-Claudius het volgende:
Of niet eens een fatsoenlijke pass kan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |