quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef RetRy32 het volgende:
Lol kanjer triest dit, ik ga PEC kijken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je Oekraiener?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Helpmefok het volgende:
Even serieus. Deze gasten zijn zo godverdomde slecht. Dit moet je met gemak 2 keer winnen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Waardeloos kut elftal hebben we toch..
Hier kon hij toch onmogelijk wat aan doen joh. Hij zat er goed bij maar het was gewoon ontzettend goed geschoten, precies tussen de muurquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Evertjan het volgende:
nu moet Feyenoord proberen de 1-1 te maken
Dat valt op zich nog wel meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou achter staan tegen zo'n slecht team:'(
In Oekraďne vallen doelpunten net zo snel als vliegtuigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Laat aub de 2-0 niet vallen dan kunnen we met heel veel geluk thuis proberen goed te maken.
nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Kanker Mulder staat weer eens verkeerd opgesteld.
Nou nou, zo explosief was dat schot nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
In Oekraďne vallen doelpunten net zo snel als vliegtuigen.
In de ogen van Luhansk is Feyenoord ook niet echt een geweldig team denk ik.. die hebben nu iets van.. eindelijk de 1-0 tegen die stumpersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou achter staan tegen zo'n slecht team:'(
dazsports org en dan kanaal 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef DonRaja het volgende:
janlul is dood, blijkbaar Feyenoord ook?
Die vent moet echt eruit. Ga maar lekker amateurs grafbekmetzwareshagenbierzuipenindeachterhoek-4 in de goal staanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef TC03 het volgende:
Mulder kijkt hem weer naast. Niet eens een poging tot een duik.
Je wordt gewoon achtste hiermee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kansloos elftal hebben we eigenlijk.
En niet al met zijn kop in Porto zitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit team heeft een echte leider nodig, iemand met ballen die 't team op sleeptouw neemt.
Ware woorden.. Als we de groepsfase van EL niet eens halen is dat de verdienste van Van Yellow.. maar ja, beter 34 miljoen op de bank, dan 1 speler met kwaliteit op het veld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Vasion het volgende:
Heel jaar voetbal naar de kanjer..
Elk jaar hetzelfde kanker liedje.
Van geel ga eens aan het werk hont
Ergste is nog dat het altijd zo snel gaat, eerste beste wedstrijd CL; verkloot, EL;verkloot, KNVB beker; verkloot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Vasion het volgende:
Heel jaar voetbal naar de kanjer..
Elk jaar hetzelfde kanjer liedje.
Van geel ga eens aan het werk hont
Fixed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit team heeft een echte leider een goede keeper nodig.
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop zo dat Toornstra Immers uit de basis speelt. Misschien wel de belangrijkste positie wordt vervuld door zo'n non-talent.
Clasie is nooit echt een leider geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
En niet al met zijn kop in Porto zit
Wat kunnen die eraan doen dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.
Of chronisch geblesseerd is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef I-Claudius het volgende:
Of niet eens een fatsoenlijke pass kan geven
Te Vrede zien sprinten met 3 man op de goal af?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Wat kunnen die eraan doen dan?
Van Te Vrede is het bekend dat hij niet goed genoeg is. Van Mulder ook, maar ik kijk niet naar Feyenoord om zo min mogelijk tegendoelpunten te zien, ik kijk naar Feyenoord om doelpunten te zien. Aanvallen van Feyenoord. Met Immers op 10 doet dat gewoon pijn aan je ogen. En Immers is onomstreden, dat stoort me. Iedereen zegt 'hij loopt zoveel, etc.'. Maar vraag aan Cocu of De Boer of ze Immers zouden willen, no way dat ze op hem goed genoeg vinden. Waarom is hij dan wel goed genoeg voor ons?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man
Na een zaaddodende pot en 68% balbezit gewoon weer met 2-0 op de kloten krijgen.
Tim Immers geeft tenminste nog 110% Mulder die keept alsof zijn schoonmoeder op zijn rug zitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
who the hell cares, serieus. met of zonder maakt geen reet meer uit met deze ploeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Is Boetius nou geschorst volgende wedstrijd?
Ik kan wel een stuk of 15 namen op gaan noemen die we níet nodig hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
[..]
wat heeft dit team eigenlijk NIET nodig, ff serieus.
De een kan niet scoren en de ander niet keepen. Niet dat ze hun best niet doen. Ze spelen gewoon op de toppen van hun kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Te Vrede zien sprinten met 3 man op de goal af?
Mulder uberhaupt eens bekeken met zijn aidshoofd?
het is ze gegundquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
En PEC gaat gewoon winnen van Praag he..
En dan is kankeren op Immers wel gerechtvaardigd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
De een kan niet scoren en de ander niet keepen. Niet dat ze hun best niet doen. Ze spelen gewoon op de toppen van hun kunnen.
Dat ze dan nu op een niveau spelen wat ze daarmee niet aankunnen, is hun fout niet hč, simpele ziel
Dat zeg ik toch helemaal niet joh, debieltjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan is kankeren op Immers wel gerechtvaardigd?
Je lult poep
Wat lul je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
haal die Boetius eruit ofzo. die kan echt helemaal niks
Schaken wordt bij het minste geringste gewisseld en Boëtius mag duizend ballen verpesten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
haal die Boetius eruit ofzo. die kan echt helemaal niks. bal aannemen is al moeilijk
De Boeet is als hij gewoon gemiddeld is voor zijn doen nog beter dan Schaken op een goede dag. Dus zo gek is dat verschil nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken wordt bij het minste geringste gewisseld en Boëtius mag duizend ballen verpesten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Alxander het volgende:
RATATTATATTAAA KOEKOEK Mitchell in Oranje dit dat knotsgek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |