Te Vrede zien sprinten met 3 man op de goal af?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Wat kunnen die eraan doen dan?
Van Te Vrede is het bekend dat hij niet goed genoeg is. Van Mulder ook, maar ik kijk niet naar Feyenoord om zo min mogelijk tegendoelpunten te zien, ik kijk naar Feyenoord om doelpunten te zien. Aanvallen van Feyenoord. Met Immers op 10 doet dat gewoon pijn aan je ogen. En Immers is onomstreden, dat stoort me. Iedereen zegt 'hij loopt zoveel, etc.'. Maar vraag aan Cocu of De Boer of ze Immers zouden willen, no way dat ze op hem goed genoeg vinden. Waarom is hij dan wel goed genoeg voor ons?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man
Na een zaaddodende pot en 68% balbezit gewoon weer met 2-0 op de kloten krijgen.
Tim Immers geeft tenminste nog 110% Mulder die keept alsof zijn schoonmoeder op zijn rug zitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens gaan kankeren op Te Vrede, Mulder en dat soort mongolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
who the hell cares, serieus. met of zonder maakt geen reet meer uit met deze ploeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Is Boetius nou geschorst volgende wedstrijd?
Ik kan wel een stuk of 15 namen op gaan noemen die we níet nodig hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
[..]
wat heeft dit team eigenlijk NIET nodig, ff serieus.
De een kan niet scoren en de ander niet keepen. Niet dat ze hun best niet doen. Ze spelen gewoon op de toppen van hun kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Te Vrede zien sprinten met 3 man op de goal af?
Mulder uberhaupt eens bekeken met zijn aidshoofd?
het is ze gegundquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
En PEC gaat gewoon winnen van Praag he..
En dan is kankeren op Immers wel gerechtvaardigd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
De een kan niet scoren en de ander niet keepen. Niet dat ze hun best niet doen. Ze spelen gewoon op de toppen van hun kunnen.
Dat ze dan nu op een niveau spelen wat ze daarmee niet aankunnen, is hun fout niet hè, simpele ziel
Dat zeg ik toch helemaal niet joh, debieltjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan is kankeren op Immers wel gerechtvaardigd?
Je lult poep
Wat lul je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
haal die Boetius eruit ofzo. die kan echt helemaal niks
Schaken wordt bij het minste geringste gewisseld en Boëtius mag duizend ballen verpesten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
haal die Boetius eruit ofzo. die kan echt helemaal niks. bal aannemen is al moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |