Nogal. Hij speelt namelijk echt waardeloos...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij ziet dingen echt anders dan anderen he.
Mulder is gewoon een mongool. Alleen al omdat hij zijn muur niet beter organiseert. TEVENS de verantwoordleijkheid van de keeper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zeg![]()
Ging precies tussen de muur door (toegegeven, die was wel kut gezet) en was snoeihard. Ik denk niet dat een andere keeper in de eredivisie dat schot gehouden had. Kan je wel op Mulder gaan kankeren, maar deze keer gewoon niet terecht
Hebben we het over Lex?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Nogal. Hij speelt namelijk echt waardeloos...
En wie zet de muur neer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Haringkop het volgende:
De tegengoal was een fout van de muur. Staan er 2 van hun naast, een d pupil snapt dat ze ruimte gaan maken.
Als keeper moet je dat ook zien.
En wie plaatst de muur? Juist...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Haringkop het volgende:
De tegengoal was een fout van de muur. Staan er 2 van hun naast, een d pupil snapt dat ze ruimte gaan maken.
Als keeper moet je dat ook zien.
Wij zijn het opvallend veel eens met elkaar vanavond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
En wie plaatst de muur? Juist...
Mulder kan inderdaa voor geen meter kepen. Volgens mij zei ik al dat de muur inderdaad niet goed gezet had. Maar dat hij die bal niet pakte was echt niet zo slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder is gewoon een mongool. Alleen al omdat hij zijn muur niet beter organiseert. TEVENS de verantwoordleijkheid van de keeper.
Dag
Bilal is ook wel goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Wilkshire is tot nu toe de beste aankoop. Kerel speelt solide en is vaak betrokken bij de aanval. En dat voor een verdediger.
Daarnaast: BAGGER!
Weet je dat hij pas springt op het moment dat de bal de muur gepasseerd is? Dat geeft dus weer dat je t-o-t-a-a-l geen inschattend vermogen hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Mulder kan inderdaa voor geen meter kepen. Volgens mij zei ik al dat de muur inderdaad niet goed gezet had. Maar dat hij die bal niet pakte was echt niet zo slecht.
Mooie aankoop idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Wilkshire is tot nu toe de beste aankoop. Kerel speelt solide en is vaak betrokken bij de aanval. En dat voor een verdediger.
Daarnaast: BAGGER!
Ik bid tot god dat het zo is. Sowieso komende week geen Boeetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Boeet gaat wisselen voor Bilal.
ik kijk pec niet maar weet 100% zeker dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is PEC leuker om te zien...
Het is nu rust bij ons he...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is PEC leuker om te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |