Hoezo mentaal breken? Als je mentaal gebroken wordt omdat je geen basisplaats hebt hoor je echt niet thuis bij een topclub hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je grootste talent mentaal breken door hem eruit te halen, dat is pas een goed idee.
hoe speelde Ziyech?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Lilou het volgende:
Haha geweldig om te lezen al jullie reacties wordt nog mooi feestje voor jullie...
Nog meer vleugelaanvallers jaaaaa.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Kunnen we Assaidi niet huren van Liverpool, hij zit daar toch alleen maar bank
Wordt z'n shirt vies.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Karelnoord het volgende:
Waarom is Mulder eigenlijk gestopt met duiken? Doet het auw als die op de grond valt?
Boeet vond het al niet leuk ten tijde de 5-3-2.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo mentaal breken? Als je mentaal gebroken wordt omdat je geen basisplaats hebt hoor je echt niet thuis bij een topclub hoor.
alles is welkomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nog meer vleugelaanvallers jaaaaa.
Stel je aan zeg, met de 1-0 zat hij er gewoon bij. Die zat alleen te hard in de hoekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Karelnoord het volgende:
Waarom is Mulder eigenlijk gestopt met duiken? Doet het auw als die op de grond valt?
Mee eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, met de 1-0 zat hij er gewoon bij. Die zat alleen te hard in de hoek
"Zat hij er gewoon bij"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, met de 1-0 zat hij er gewoon bij. Die zat alleen te hard in de hoek
Als een pannenkoek maar daarom vind ik het nog wel lekker voor jullie. Altijd arrogante houding vna jullie club bahquote:
Shit, je hebt me betrapt. Bijlo hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Zat hij er gewoon bij"
Jij bent stekenblind ofzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Erbij zitten is tegenwoordig al voldoende?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Lilou het volgende:
[..]
Als een pannenkoek maar daarom vind ik het nog wel lekker voor jullie. Altijd arrogante houding vna jullie club bah
DAarnaast moeten die twee uitlopers gewoon blijven staan, nu kon die bal er doorheen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Zat hij er gewoon bij"
Jij bent stekenblind ofzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef TC03 het volgende:
Ik moet zeggen dat dikke Tonny dit seizoen wel goed speelt.
Dode spelmomenten bij Feyenoord, wat dacht je zelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
DAarnaast moeten die twee uitlopers gewoon blijven staan, nu kon die bal er doorheen.
Grote bek vanachter je pc is allemaal leuk en aardig klein kind, stoere internetgangster.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Lilou het volgende:
[..]
Als een pannenkoek maar daarom vind ik het nog wel lekker voor jullie. Altijd arrogante houding vna jullie club bah
Blijft een dingetje idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dode spelmomenten bij Feyenoord, wat dacht je zelf..
Dat is inderdaad precies wat ik zegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Erbij zitten is tegenwoordig al voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |