assist was toch van wilksherequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's ongelofelijke bullshit en getuigt van een totaal gebrek aan respect richting Schaken. Was zowel tegen Besiktas als Heerenveen de gevaarlijkste aanvaller en ook nu weer een assist. Boëtius heeft 0,0 gevaar gesticht. Boëtius vind ik een goede speler hoor, maar bij Feyenoord moet je afgerekend worden op prestaties en niet op potentie.
Na 3 jaar Makaay zou zelfs mulder nog z'n doelpuntje meepakken, zeker tegen FC bal op het dak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Te Vrede kan er amper een kut van maar pikt toch telkens weer zijn doelpuntje mee.
Was wilkshire schat, please try againquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's ongelofelijke bullshit en getuigt van een totaal gebrek aan respect richting Schaken. Was zowel tegen Besiktas als Heerenveen de gevaarlijkste aanvaller en ook nu weer een assist. Boëtius heeft 0,0 gevaar gesticht. Boëtius vind ik een goede speler hoor, maar bij Feyenoord moet je afgerekend worden op prestaties en niet op potentie.
Ik zeg: binnen 5 jaar bij Real Madrid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef elCholo het volgende:
Die te Vrede is eigenlijk ook echt een geweldenaar hè?
Ohja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was wilkshire schat, please try again
Niks mis met Wilkshire.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef De_Pel het volgende:
Ik sta er perplex van
Doelpunt Feyenoord
Mitchell
Wilkshire?
heh???
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Henrys het volgende:
Boeitius speelt al sinds hij terug is van vakantie kut. Zijn talent was waarschijnlijk verbonden aan zijn maagdelijkheid
Hij doet in ieder geval waar hij voor op het veld staat. Dit in tegenstelling tot ene Erwin..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef elCholo het volgende:
Die te Vrede is eigenlijk ook echt een geweldenaar hè?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap het ook niet.. tijdje terug zag ik in hem meer potentie dan in Depay, maar hij is een beetje terug gevallen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef Henrys het volgende:
Boeitius speelt al sinds hij terug is van vakantie kut. Zijn talent was waarschijnlijk verbonden aan zijn maagdelijkheid
Een beetje op allebei denk ik. Als iemand uit vorm is, kan je hem er wel meteen wisselen en niet meer laten spelen, mar dat is voor zo'n jongen niet zo goed voor het vertrouwen. Niet opstellen, dan kan hij ook niet terug in vorm komen. En Boet in vorm is gewoon 10x beter van Schaken in vorm.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilkshire is veel beter dan jij doet voorkomen. Degelijke back.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef De_Pel het volgende:
Ik sta er perplex van
Doelpunt Feyenoord
Mitchell
Wilkshire?
heh???
Manu: 1 goal en 1 penalty versierd.quote:
Je grootste talent mentaal breken door hem eruit te halen, dat is pas een goed ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Manu: 1 goal en 1 penalty versierd.
Schaken: gevaarlijkste man in de return tegen Besiktas en tegen Heerenveen.
Boëtius: ???
Feiten.
martin@feyenoord.nlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Kunnen we Assaidi niet huren van Liverpool, hij zit daar toch alleen maar bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |