Je getyp is naar de klote ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:56 schreef Murdera het volgende:
Gvd heb ik gemist salas lach. Heb alleen mey nest gespeeld helemaal naar de klote _aO-
nest is fuckin grappigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je getyp is naar de klote ja.
Lol ohja, wel paar keer geraced met Nesta.
Shit uithalen met die Titan op GTA Online.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef Murdera het volgende:
Nest die me hard uitlachte omdat ik elke fuckin keer neerstorrtte met zon kkvliegtuig
Mensen in hun autos optillen met die helikopter met haakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef Murdera het volgende:
Nest die me hard uitlachte omdat ik elke fuckin keer neerstorrtte met zon kkvliegtuig
je bent zelf eng, kk koekwausquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Vind het plaatje in de OP beetje eng tbh #noracist
Nicki Minaj be likequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Vind het plaatje in de OP beetje eng tbh #noracist
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen in hun autos optillen met die helikopter met haak
Wow doe normaal ofzo anders jeezquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen in hun autos optillen met die helikopter met haak
[..]
je bent zelf eng, kk koekwaus
JUUUUUUUUUUPquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dit met jou? Wou 'm posten net maar wist de context niet meer.
Heeft wel echt een dikke reet. Kan er niks anders van makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nicki Minaj be like
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:
ok sorry schatjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow doe normaal ofzo anders jeez
Okquote:
Is fake.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft wel echt een dikke reet. Kan er niks anders van maken
Dat is toch niet mooi. Snap die mensen echt nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft wel echt een dikke reet. Kan er niks anders van maken
jezus wtf koud rotwijf ik dacht dat je me speciaal vond en nu krijg ik dit?quote:
Ik ook echt absoluut niet. Begrijp nog wel als je niet van heel dun houdt, maar dit is toch buiten alle proporties?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet mooi. Snap die mensen echt niet
Ja vind ik ook maar als ik me zwak opstel maak jij daar weer misbruik can en je hebt geen idee van de tranen die je mij bezorgd hebt dus spijt me als ik niet meteen in je armen kom rennen ok?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jezus wtf koud rotwijf ik dacht dat je me speciaal vond en nu krijg ik dit?
Picsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef tetouaribo het volgende:
Mortaxx en robo zijn die 2 wijven van de intro van I like big butts
Jij valt juist weer op het tegenovergestelde, kippenkontjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet mooi. Snap die mensen echt niet
WANNEER DAN HEquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar als ik me zwak opstel maak jij daar weer misbruik can en je hebt geen idee van de tranen die je mij bezorgd hebt dus spijt me als ik niet meteen in je armen kom rennen ok?
JA LAATST NOGquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WANNEER DAN HE
ben altijd rechtvaardig en tender geweest pfff
Gewoon kleine bolle kontjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij valt juist weer op het tegenovergestelde, kippenkontjes.
Godkk ga dat echt niet opzoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je moet het filmpje checken op youtube. Dat zijn jullie.
Ik vind daten m.b.v. Tinder buiten alle proportiesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ook echt absoluut niet. Begrijp nog wel als je niet van heel dun houdt, maar dit is toch buiten alle proporties?
chick kom met feiten of hou je snaterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JA LAATST NOG
Ja zeg dat maar waar iedereen het kan lezen
Ja irl wilt niemand mij dus had geen keusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind daten m.b.v. Tinder buiten alle proporties.
Daten na Tinder is toch ook irl?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja irl wilt niemand mij dus had geen keus
Omdat je blackberryquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind daten m.b.v. Tinder buiten alle proporties.
Lui varkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkk ga dat echt niet opzoeken
Via WoWquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daten na Tinder is toch ook irl?
Hahahahaha ha hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daten na Tinder is toch ook irl?
eisoep kontquote:
hoe heette die guyki ook alweer die met ons meespeelde.quote:
Geen hangkont dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n zielig hangkontje voor me
Dat was Nestalgie toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe heette die guyki ook alweer die met ons meespeelde.
jonkie
Oh jaquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen hangkont dusgewoon een kontje, geen reet zoals in de OP
Staat zeker ook in KPDquote:
long ass dayquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n zielig hangkontje voor me
goeienquote:
Ja die marokkanen hebben wel temperament.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een Marokkaan die niet pikt. That's a first
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een Marokkaan die niet pikt. That's a first
Niet meer zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Maar dat is niet meer zo. Je ziet vaak genoeg witte vrouwen met een kont.
marokkaanse chick op mijn werk heeft nog steeds de lekkerste ass van t hele kk land. godallememachies, zelfs Chrisz fapte er opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet meer zo. Tuurlijk wel, pannekoek.
Maar idd, fucking lekker. Totdat er een zina aankomt met de grootste
![]()
.
Zo vaak zie ik ze niet. Maar je kan er sowieso wat aan doen, geen excuses voor een platte kont.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Kijk haar dan. Squatten toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik ze niet. Maar je kan er sowieso wat aan doen, geen excuses voor een platte kont.
Veel eten toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik ze niet. Maar je kan er sowieso wat aan doen, geen excuses voor een platte kont.
veel tequilaquote:
Zag er laatst eentje in de gym, fucking bizar. Kleine dunne armpjes en dan zo'n ass.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Noord-Afrikaanse genen tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kijk haar dan. Squatten toch.
Nog steeds in buitenlandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Is het kutweer in NL? Nooit eens een keer mooie zomer daar.
in iggy we trustquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef Murdera het volgende:
Blanken met een goede kont zijn toch zeldzaam
zij is een en al plasticquote:
ik eet kutquote:
Valt mee in Tunesië, wel steeds veiligheidscontrole als je een winkelcentrum in loopt. Veel Libiërs zijn hierheen gevlucht ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah niet jelly. Teveel kans onthoofd te worden in die contreien
cranberry kleurtjequote:
Ja heb haar nosejob gezien, maar ass ziet er best echt uit toch. Anders zijn het wel goede implants.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zij is een en al plasticheeft ook nosejobs gehad dus kan me kk goed voorstellen dat zij ass implants heeft
ben jij ass implant expert of zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja heb haar nosejob gezien, maar ass ziet er best echt uit toch. Anders zijn het wel goede implants.
Ben je een drinker?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:01 schreef chroestjov het volgende:
http://www.drankdozijn.nl/groep/vodka
Goede site, mooie prijzen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben jij ass implant expert of zo?
arme zielquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:05 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die before picture goddamn
Ja, ik denk wel dat ik als een drinker te kwalificeren ben.quote:
Haha die noemt voederbietel altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik als een drinker te kwalificeren ben.
Morgen deze proberen: http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-zubrowka-vodka-1ltr
Mij nooit opgevallen, is voederbietel fan of hater?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha die noemt voederbietel altijd
Fan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mij nooit opgevallen, is voederbietel fan of hater?
Wil je adres hebben?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou dit ook naar je sturen though
Doe me is een lijst met je laatste scores dan
neh dankje ik heb een chickquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je adres hebben?
Welke scores?
Ik heb bijster weinig gedate laatste tijd en niets op de planningquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh dankje ik heb een chick
Pics van matches waar je mee gaat daten
en gewoon seks?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb bijster weinig gedate laatste tijd en niets op de planning
Heb vaste scharrel al paar maanden. Maar wat jij leuk vindt hmm dat zijn veganistische borderliners?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
en gewoon seks?ik weet nog wel een paar leuke voor je als t nodig is?
hahaha nee. Als je een goefe penis hebt weet ik wrl echt een goede stralke geile chick die goed kookt. Wel beetje para als ze teveel sos en vodka opheeft thoughquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb vaste scharrel al paar maanden. Maar wat jij leuk vindt hmm dat zijn veganistische borderliners?
Je kent me tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha nee. Als je een goefe penis hebt weet ik wrl echt een goede stralke geile chick die goed kookt. Wel beetje para als ze teveel sos en vodka opheeft though
Nee ik pasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zware avondsos n vodka jwz
Moet ik r op je afsturem?
ze is echt verdomde goed in bed boiiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ik pasMisschien iets voor Dima?
Hehequote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is echt verdomde goed in bed boii
watquote:
details gquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is echt verdomde goed in bed boii
wat kutquote:
pics zijn vereistquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
strak en gewillig en geen probleem met licht geweld jwz
maandag: curlsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
soerybrah, zo ben ik niet.
Wats jouw schema dan btw?
Lemme guess, 50 cockpushups als start?
Moest lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
maandag: curls
Dinsdag: curls
Woensdag: curls
Donderdag: curls
Vrijdag: wrist curls
Alles 8X22
wanneer progress pics van jou? Srs. Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
8x 100 gram kipfilet met kashew noten.
checl fbquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
8x 100 gram kipfilet met kashew noten.
ik ook. Ook naar die van jou btw.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer progress pics van jou? Srs. Ben benieuwd
Ik heb geen progress. 5kg afgelopen laatste maanden ripquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook. Ook naar die van jou btw.
Zou ze zelf ook eens moeten plaatsen maar heb geen before
afgelopen? Je bedoelt 5kg down? Pics van hoogtepuntquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb geen progress. 5kg afgelopen laatste maanden rip
afgevallen jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
afgelopen? Je bedoelt 5kg down? Pics van hoogtepunt
Roflquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer progress pics van jou? Srs. Ben benieuwd
ik ben laatst ook 5 kilo afgevallenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
afgevallen jahet hoogtepunt was niets bijzonders want was straight outta auswitz
Vandaag derde keer gym geweest deze maandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben laatst ook 5 kilo afgevallenin 4 weken trainingsschema
dacht dat ik fat built wasaar toch ecto als ik niet zuip.
pics though
en schema met gewicht hoeveelheid
Shit nikker 3e pas heb ik bijna deze week alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vandaag derde keer gym geweest deze maand
Maar ik deed borst-benen-triceps en rug-schouders-biceps. Buik als ik zin had. Wat niet vaak wasEn dan was het iets van
Alles 8-6-4
incline bp
fly
squat/lunges
zo'n apparaat voor hamstrings
seated leg press
calf raises
dips/pushups 3x tot failure
seated row
close grip pulldown
shoulder press (of zoiets)
face pulls
back extension/ soms deadlift maar ben niet echt zeker over m'n form
chinups 3x tot failure
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shit nikker 3e pas heb ik bijna deze week al
Wat is fly en face pulls? Deadlift vind ik te tricky
Brazillian squat 2X10et 11,5 per handquote:
Dan 3 keer per week?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Brazillian squat 2X10et 11,5 per hand
Bemch press 2X10 55kg
Leg lift iets 3X20
Military press 27,5 2X10
Good mornings hetzelfde
Dbell lift 11,5 per hand,
Back dips 3X20
30 sec plank
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Anavar en olijfolie year round.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens een potje van bestellen. Al heb ik weinig spier te verliezen
Waarom aldoor zo negatiefquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zij allemaal geen mod wordenHoewel ik wat dat betreft natuurlijk wel achter ze zou staan.
Ik schrok ook alquote:
he bapplequote:
is goed, lamonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:46 schreef Bapple het volgende:
Zullen we er vandaag een goede dag van maken?
Goed. Hoeveel goede topics openen we vandaag?quote:
Heb je nog leuke plaatjes?quote:
Is niet negatief, is realistisch.quote:
Vertrouwen is ook ver te zoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is niet negatief, is realistisch.
oudquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
vas haar ontbijt;
[ afbeelding ]
quote:
ff seriossoquote:
Snap ook niet echt waarom je dat zou doenquote:
Geldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ook niet echt waarom je dat zou doennaja eigenlijk wel, de aandacht en views van je filmpje maar...
Geld? hoe krijg je daar geld voor? van gopro ofzo?quote:
Waarom denk je dat mensen youtube kanalen hebben? Voor elke 10.000 views die ze krijgen ontvangen ze cash van youtube (voor de advertenties). De rijkste youtuber (PewDiePie) is 10 miljoen waard.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geld? hoe krijg je daar geld voor? van gopro ofzo?
Ah leuk ja, Youtube HET podium voor de aandachtshoerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen youtube kanalen hebben? Voor elke 10.000 views die ze krijgen ontvangen ze cash van youtube (voor de advertenties). De rijkste youtuber (PewDiePie) is 10 miljoen waard.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vertrouwen is ook ver te zoeken![]()
[..]
oud
[..]![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:42 schreef krioro het volgende:
Maar wanneer gym-meet dan?
@Mort @BlauwTijgetje @Grid @Mur @Panzer @Cb @Modus @4bebe
Klacht: Fora zonder mention-functie.
Jij mag met mij mee Veerquote:
Yeahhquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij mag met mij mee VeerKunnen we ongestoord over TVD en TO praten
Wow ik denk dat ik dat maar ga proberenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen youtube kanalen hebben? Voor elke 10.000 views die ze krijgen ontvangen ze cash van youtube (voor de advertenties). De rijkste youtuber (PewDiePie) is 10 miljoen waard.
Hebben we de rest niet voor nodigquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ga ook liever met Veer en Robo mee.
wie nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ik denk dat ik dat maar ga proberen
Misschien zoiets als Dreams van Radon Randell
quote:
Rofl, BT wil krio datenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Yo krio wanneer pompe we die weights?
pics van jouw pecsquote:
pic van 6pack :$ , niet doorsturen aub.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pic van 6pack :$ , niet doorsturen aub.Niet verwacht dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Ga je bijna dood ofzo? actief sporten, geen drank en geen blow meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt ik drink geen alcohol xDdD
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga je bijna dood ofzo? actief sporten, geen drank en geen blow meerwat gebeurd hier
Huh?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?dat wist 2 man hier..
Ik ben terminaal, doctors bevestigde sexy fever.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik heb dat gewoon hier gelezen.. volgens mij had jij een conversatie met dwc daarover.
Ja hoi maar waarom zo gezond?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben terminaal, doctors bevestigde sexy fever.
Valt opzich wel mee hoor, ik smoke zo af en toe nog. En ben gaan sporten omdat ik 0 conditie had.quote:
Oh ok. Geldige reden dan wel. Waaraan merkte je dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee hoor, ik smoke zo af en toe nog. En ben gaan sporten omdat ik 0 conditie had.
Na de 4de keer worstelen met FWB haha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok. Geldige reden dan wel. Waaraan merkte je dat?
haha ;Dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na de 4de keer worstelen met FWB haha.
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;Dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ;D
Nee maar er is dus een vrouw in het spel... verklaart alles
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;D
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het een vrouw was, haha ;D
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dwc hoe werken die 35% stickers. Zie nu dat er 1 op brood zit maar niets gehad. En wel vaker dat ze het vergeten. Moet je dat zelf aangeven ofzo van te voren?
Wel de knapste altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zeker
quote:
Niet de snelste rij?quote:
Ha!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Alsof seks hebben gehad het 'zijn' van een persoon fundamenteel verandert. Zo interessant is seks niet hoor.
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.quote:
Jij staat dus ook op de goede lijst maar er wordt tijdens de training absoluut niet gezeverd over tv-series, ik zorg wel dat je daar geen tijd/fut voor hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij mag met mij mee VeerKunnen we ongestoord over TVD en TO praten
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch dat krikri weer wil met alle boisen 4ebe
Zie je mijn naam op die lijst staan? Hint omdat jij het bent: Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik regel toch net al een meet voor je, gvd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Yo krio wanneer pompe we die weights?Ijskoud afgewezen though.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krio vroeg of ik mee ging naar concert, jelly?
full stops and exclamation marks
datum, plaats, eerste spiergroep?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
Ik regel toch net al een meet voor je, gvd.
Ja dat moeten jullie zelf even uitzoeken, ik ga niet alles doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
datum, plaats, eerste spiergroep?
Goed geregeld manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat moeten jullie zelf even uitzoeken, ik ga niet alles doen.
Bedankt voor ditquote:
Dawwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.
Naja kent... Why?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie kent die user Mrs..Salvatore?
Why?quote:
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.quote:
Oh zo. Volgens mij Hagenees. Post regelmatig in foto topics. Wel aardig niet bijster knap ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik als een drinker te kwalificeren ben.
Morgen deze proberen: http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-zubrowka-vodka-1ltr
Deze heeft de beste geur aller tijden, alsof je jezelf begeeft op een vlakte met een ondergaande zon in de buurt van Bialystok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha die noemt voederbietel altijd
Hij komt ergens uit Brabant en ik Den Haag dus calm your tits.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
BT helemaal happy dat ie krio-god kan zien RL.
Wow, net de intro voor een carry slee boek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij komt ergens uit Brabant en ik Den Haag dus calm your tits.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat was de kwark-met-limonade-lijst. Jij staat samen met mij op de lijst voor de goede gym-meet.
Ik plak er altijd een 1800% sticker overheen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dwc hoe werken die 35% stickers. Zie nu dat er 1 op brood zit maar niets gehad. En wel vaker dat ze het vergeten. Moet je dat zelf aangeven ofzo van te voren?
I can'tquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik plak er altijd een 1800% sticker overheen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef BlauweTijger het volgende:
* BlauweTijger land voorzichtig op de kale schedel van Chroestjov en schijt zijn hele bek vol.
is de grootste fokbanga ever manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie kent die user Mrs..Salvatore?
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen idee. mag di shit niet openbaren natuurlijk maar het heeft een flirterig tintje.
Hij heeft het wel goedgemaakt met mij. =$quote:
Had je gekund bij Nas.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
quote:Meest bizarre klachten van vakantiegangers
Op vakantie gaan is een lijdensweg. Voor sommigen zelfs een hel. Het strand is niet wit, er zwemmen vissen in het water, de Spaanse taxichauffeur spreekt Spaans of er zijn blote borsten op het strand. Reisorganisator Thomas Cook krijgt elk jaar nogal wat klachten binnen en zette de meest bizarre op een rij.
1. ,,Wat zijn ze lui, de winkeliers in Puerto Vallarta die in de namiddag sluiten. Ik moet vaak dingen kopen tijdens de siësta. Die zou moeten worden afgeschaft."
2. ,,Tijdens mijn vakantie in Goa in India, was ik onthutst toen bleek dat haast elk restaurant curryschotels serveerde. Ik hou niet van pikant eten."
3. ,,We boekten een excursie naar een waterpark maar niemand zei ons dat we onze eigen badpakken en handdoeken moesten meebrengen. We ginger er van uit dat die bij de prijs waren inbegrepen."
4. ,,Het strand was te zanderig. We moesten alles opruimen toen we in onze kamer terugkwamen."
5. ,,Het zand was niet zoals het zand in de brochure? Jullie brochure toont wit zand, maar het was eerder aan de gele kant."
6. ,,Ze zouden topless zonnebaden moeten verbieden op het strand. Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding."
7. ,,Niemand had ons gewaarschuwd dat er vissen in het water zouden zitten. De kinderen waren bang."
8. ,,Hoewel er volgens de brochure een volledig uitgeruste keuken was, vonden we nergens een eiersnijder."
9. ,,Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner."
10. ,,Er waren daar te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Niemand had ons verteld dat er daar zo veel buitenlanders zouden zijn."
11. ,,We moesten buiten wachten op de boot en daar was geen airconditioning."
12. ,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."
So closequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goedgemaakt met mij. =$
[..]
Had je gekund bij Nas.
[..]
[..]![]()
ja maar niet één met twee lekke bandenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
De GOEDE lijst hmm, nu ben ik wel geïntrigeerd, vertel me meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Jij staat dus ook op de goede lijst maar er wordt tijdens de training absoluut niet gezeverd over tv-series, ik zorg wel dat je daar geen tijd/fut voor hebt.Bij de postworkout meal kunnen jullie praten zoveel je wil.
IK HEB KRIO AANGERAAKTquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw naam erbij was een grapje hoor hehehehheehehehhee.
Witte lijst is goede lijst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De GOEDE lijst hmm, nu ben ik wel geïntrigeerd, vertel me meer
quote:
Caissière heeft het gewoon over het hoofd gezien, volgende keer vooraan de band met de sticker richting de chick in kwestie plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
"Na"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij gaat altijd na de kassa met het jongste domste trutje zeker
Hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik plak er altijd een 1800% sticker overheen.
Zijn dit dezelfde mensen als de mensen die meedoen met " Ik vertrek ? "quote:
Hardcore trainingsmeet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De GOEDE lijst hmm, nu ben ik wel geïntrigeerd, vertel me meer
Babyolie en vaseline?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hardcore trainingsmeet.Ik kan er niet te veel over vertellen in het bijzijn van de anderen.
Nee, magnesium, en Vas staat vanzelfsprekend niet op de lijst.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag werd er aan mij gevraagd of mijn auto nagekeken was door een ' lange man. '
Dus ik antwoordde:" Nou mevrouw, ik ben 1.60m dus ik vind alle mannen al snel aan de lange kant. "
Wat een joligheid hoor.
Ik denk dat die mevrouw aan de andere kant van de lijn ook zo zat.quote:
Grandma lickin' her lips like 'God damn Jerome, last time you yawned like that we used to get jiggy on Aretha Franklin 'n 'em".quote:
Gelukkig is het met jou in de zaal wel altijd goed vol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
Jongens waar zijn jullie nou sta ik zomaar in m'n een te fissa-en in amsterdammertje pff
losertje. Hup naar vunzige deuntjes volgende weekaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef VeerEli het volgende:
Jongens waar zijn jullie nou sta ik zomaar in m'n een te fissa-en in amsterdammertje pff
Waar was je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahah zo'n meisje zegt dat ze denkt dat ik haar leuker vindt dan zij mij.Hoer
Nee hoor was met grote groep in nyx maar nee vunzige deuntjes ja heel misschien wel trouwens who knows hehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
losertje. Hup naar vunzige deuntjes volgende weeka
btje raar jyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 05:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor was met grote groep in nyx maar nee vunzige deuntjes ja heel misschien wel trouwens who knows hehehe
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
huh wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:09 schreef Masala het volgende:
[..]
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.
Hehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:09 schreef Masala het volgende:
[..]
Nou past goed bij jou, jij denkt ook dat zij jou leuker vindt dan jij haar toch, stoere boi.
En je weet niet zo goed hoe je hier mee om moet gaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Hij wil alpha zijn, hij wil dat het meisje naar hem verlangt, maar dat hij haar niet per se hoeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En je weet niet zo goed hoe je hier mee om moet gaan?
Ik denk dat 'ie gewoon niet zo goed om kan gaan met bemind te worden, dat is ook best lastig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:22 schreef Masala het volgende:
[..]
Hij wil alpha zijn, hij wil dat het meisje naar hem verlangt, maar dat hij haar niet per se hoeft.
vind dit een beetje ranzigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:48 schreef Masala het volgende:
'Ik vind je zo lelijk, tijdens de seks heb ik het gevoel dat ik een 4-jarige verkracht.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |