Nog steeds in buitenlandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Is het kutweer in NL? Nooit eens een keer mooie zomer daar.
in iggy we trustquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef Murdera het volgende:
Blanken met een goede kont zijn toch zeldzaam
zij is een en al plasticquote:
ik eet kutquote:
Valt mee in Tunesië, wel steeds veiligheidscontrole als je een winkelcentrum in loopt. Veel Libiërs zijn hierheen gevlucht ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah niet jelly. Teveel kans onthoofd te worden in die contreien
cranberry kleurtjequote:
Ja heb haar nosejob gezien, maar ass ziet er best echt uit toch. Anders zijn het wel goede implants.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zij is een en al plasticheeft ook nosejobs gehad dus kan me kk goed voorstellen dat zij ass implants heeft
ben jij ass implant expert of zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja heb haar nosejob gezien, maar ass ziet er best echt uit toch. Anders zijn het wel goede implants.
Ben je een drinker?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:01 schreef chroestjov het volgende:
http://www.drankdozijn.nl/groep/vodka
Goede site, mooie prijzen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben jij ass implant expert of zo?
arme zielquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:05 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die before picture goddamn
Ja, ik denk wel dat ik als een drinker te kwalificeren ben.quote:
Haha die noemt voederbietel altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik als een drinker te kwalificeren ben.
Morgen deze proberen: http://www.drankdozijn.nl/artikel/fles-zubrowka-vodka-1ltr
Mij nooit opgevallen, is voederbietel fan of hater?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha die noemt voederbietel altijd
Fan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mij nooit opgevallen, is voederbietel fan of hater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |