Staat zeker ook in KPDquote:
long ass dayquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n zielig hangkontje voor me
goeienquote:
Ja die marokkanen hebben wel temperament.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een Marokkaan die niet pikt. That's a first
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een Marokkaan die niet pikt. That's a first
Niet meer zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Maar dat is niet meer zo. Je ziet vaak genoeg witte vrouwen met een kont.
marokkaanse chick op mijn werk heeft nog steeds de lekkerste ass van t hele kk land. godallememachies, zelfs Chrisz fapte er opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet meer zo. Tuurlijk wel, pannekoek.
Maar idd, fucking lekker. Totdat er een zina aankomt met de grootste
![]()
.
Zo vaak zie ik ze niet. Maar je kan er sowieso wat aan doen, geen excuses voor een platte kont.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Kijk haar dan. Squatten toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik ze niet. Maar je kan er sowieso wat aan doen, geen excuses voor een platte kont.
Veel eten toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik ze niet. Maar je kan er sowieso wat aan doen, geen excuses voor een platte kont.
veel tequilaquote:
Zag er laatst eentje in de gym, fucking bizar. Kleine dunne armpjes en dan zo'n ass.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
Noord-Afrikaanse genen tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kijk haar dan. Squatten toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |