Picsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef tetouaribo het volgende:
Mortaxx en robo zijn die 2 wijven van de intro van I like big butts
Jij valt juist weer op het tegenovergestelde, kippenkontjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet mooi. Snap die mensen echt niet
WANNEER DAN HEquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar als ik me zwak opstel maak jij daar weer misbruik can en je hebt geen idee van de tranen die je mij bezorgd hebt dus spijt me als ik niet meteen in je armen kom rennen ok?
JA LAATST NOGquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WANNEER DAN HE
ben altijd rechtvaardig en tender geweest pfff
Gewoon kleine bolle kontjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij valt juist weer op het tegenovergestelde, kippenkontjes.
Godkk ga dat echt niet opzoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je moet het filmpje checken op youtube. Dat zijn jullie.
Ik vind daten m.b.v. Tinder buiten alle proportiesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ook echt absoluut niet. Begrijp nog wel als je niet van heel dun houdt, maar dit is toch buiten alle proporties?
chick kom met feiten of hou je snaterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JA LAATST NOG
Ja zeg dat maar waar iedereen het kan lezen
Ja irl wilt niemand mij dus had geen keusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind daten m.b.v. Tinder buiten alle proporties.
Daten na Tinder is toch ook irl?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja irl wilt niemand mij dus had geen keus
Omdat je blackberryquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind daten m.b.v. Tinder buiten alle proporties.
Lui varkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkk ga dat echt niet opzoeken
Via WoWquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daten na Tinder is toch ook irl?
Hahahahaha ha hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daten na Tinder is toch ook irl?
eisoep kontquote:
hoe heette die guyki ook alweer die met ons meespeelde.quote:
Geen hangkont dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n zielig hangkontje voor me
Dat was Nestalgie toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe heette die guyki ook alweer die met ons meespeelde.
jonkie
Oh jaquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen hangkont dusgewoon een kontje, geen reet zoals in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |